Prohledat tento blog

čtvrtek 5. dubna 2012

Swedish Spa Oriflame(peeling plus olej se zázvorem)

Upřímně řečeno, kosmetiku Oriflame moc nemusím. Většina výrobků je předražená, neplní svůj účel a když vás napadne si přečíst složení některých výrobků tak se nestačíte divit.
Už léta "dělám" Oriflame a tak jsem si i přes tu bídu našla pár oblíbených věcí, které kvalitou předčí svou cenu (v akci, samozřejmě) a i některé věhlasné značky. No a tyto dva výrobky mezi to lepší rozhodně patří.
Oba dva výrobky, jak můžete vidět z fotky, už nějakou dobu používám a nemůžu si je vynachválit.
Olejíček který se jmenuje Beauty Wonder Oil můžete použít k masáži(to se vám může hodit hlavně teď na jaře kdy se nám všem hormony bouří, ale bacha na něj, hodně prokrvuje kvůli zázvoru ve složení:-D), k péči o konečky vlasů, olej do koupele a na mokrou pokožku po sprchování jak ho používám já.
Je to příjemné zpestření mezi těmi všemi tělovými mléky a krémy.
Favorit tohoto dua je Exfoliating Body Scrub:











Je to peeling v oleji, po jeho použití je pokožka vašeho těla dokonale zvláčnělá a vyživená, mazat už netřeba, je to vážně skvělý peeling, lepší jsem ještě neměla.

Oba výrobky voní totožně jako Coca-Cola. Pro mne je to kámen úrazu, zrovna tato parfemace mně moc nevyhovuje. To je jejich jediné, subjektivní mínus. Jenže mezi vámi se jistě najde dost žen kterým naopak vůně připadne skvělá, je to jen otázka vkusu.
V nynějším katalogu jsou výrobky za zvýhodněnou cenu(to mě dokopalo napsat tuto recenzi), tak pokud zrovna sháníte nějaký dobrý peeling či olej na kdeco a nebude vám vadit parfemace Coly tak neváhejte.
A jaký vy máte postoj k výrobkům Oriflame? Máte nějakého oblíbence?
Levandule.

13 komentářů:

  1. Ten peeling vypadá hodně dobře. Z Oriflame mám oblíbený takový světle modrý noční krém na ruce, který už sice přestali vyrábět, ale já si naštěstí udělala zásobu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém jsem měla taky, ale hroně mi vadila ta parfemace, byl s minerály z mrvého moře nebo tak nějak, ale prodávali k tomu i tělový olej ve spreji a ten byl super:-)

      Vymazat
  2. Já mám od Oriflame jen jeden krém na ruce a čokoládový + karamelový zázračný kelímek. Mohu je jen doporučit :-) Tedy vlastně kromě vůně toho čokoládového, je až moc silná! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, já ty zázračné kelímky moc nemusím, na mně vůbec nezabírají, a ten karamelový mám taky:-)

      Vymazat
  3. já ten peeling miluju! kéž by něco takového prodávali i v drogerce, protože Oriflame taky moc nemusím a složitě objednávat jen tohle se mi nikdy nechce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala kde něco podnobného seženu(aby to voněla jinak než cola)a teda nevím...Možná příště zkusím YR.

      Vymazat
  4. Ten peeling je prý výborný, osobně ho nemám, ale četla jsem o něm už hodně pozitivního. Co se týče parfemance já jsem s výrobky Oriflame spokojená. Některé kombinace vůní jsou naprosto "kouzelné". Nejnověji od nich mám řadu Ecobeauty. Líbí se mi jejich pojetí ekopolitiky i etický podtext výrobků, které získaly Fairtrade. Jak se píše výše s tím objednáváním, není to zas tak dramatické, pokud nemáte v okolí nikoho, kdo by vám objednal, je nejjednodušší se registrovat sama. Nic to nestojí a nakupujete se slevou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KattS, s tou registrací máš pravdu, oplatí se to.
      S tou vůni je to čistě subjektivní, každému voní něco jiného, já třeba miluji vůni jejich kokosového sprchového gelu:-)

      Vymazat
    2. JJ, přesně tak, souhlasím. Já také miluji kokos, mám bio kokosový olej od Saloosu a je perfektní, také mám od nich levandulový balzám s sprchový olej :)! U Oriflame se nemusí rozhodně vybírat z každého katalogu, prostě Vám jen katalogy chodí domů a vy si občas něco objednáte nebo pro kamarádky, přijde mi to fajn, že na mě nikdo netlačí a já mám navíc "lepší" cenu pro sebe :)

      Vymazat
  5. Já mám ráda tento oční krém http://cz.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=20224 a překvapivě dobrá je tato tužka na oči http://cz.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=21658 (mám ji v modré barvě a drží parádně) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Florinko, díky za tipy, tužku na oči mám taky, v hnědé barvě a jsem s ní spokojená. Jinak už mám třetí balení očního krému Royal Velvet a s tím jsem taky velmi spokojená, škoda že nemá SPF.

      Vymazat
  6. já mám z této řady noční krém na ruce, ani nevím, jestli se to ještě dělá, já už ho mám dost dlouho, protože mám tolik krémů, že propracovat se k novějším kouskům dá zabrat :) ale co si pamatuju, tak je fajn. Nakupuju zásadně jen ve slevách, protože i tak je to předražené.
    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Tento peeling mám zrovna v koupelně, a ten tělový olej mám taky, ale nepoužívám, ale dobře, asi začnu :-). Jinak mám od oriflame více oblíbenců, kteří také vykrystalizovali z mé dlouhodobé zkušenosti s touto značkou. Určitě mezi ně patří zázračný kelímek, rtěnky z řady Power shine, výrobky z řady Illuma flair, Tebou zde zmíněný peeling, a v neposlední řadě jejich výrobky na opalování.

    P. S. Máš moc pěkný blog, dávám si do sledovaných.

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...