Prohledat tento blog

pondělí 16. dubna 2012

Tommy Hilfiger Dreaming edp + tělové mléko Escada Marine Groove

Ikdyž jsem zde nedávno psala že preferuji těžší parfémy, občas nepohrdnu ani nějakou lehkou, svěží vůní. Záleží zrovna na náladě po kterém parfému doma sáhnu. Nyní je mou oblíbenou vůní mimo ovocné Escady taky Dreaming od Tommy Hilfiger.
Dreaming voní realisticky po broskvi s příměsí bílých květin. Frézie a tuberóza v jemném podání dodává vůni ženskost a čistotu. Pro přiblížení, vůně se pohybuje mezi Eclat D'Arpege a Marry me! od Lanvin, z obou vůní má to nejlepší. K Dreaming si můžete obléct džíny a tričko stejně tak jako romantické letní šaty. Hodí se na první rande, na pracovní pohovor, do kanceláře i do školy.
Je lehká ale zároveň se na kůži nevypaří za dvě hodiny, ženská, nevinná i svůdná zároveň.

Když jsem psala o Escadě, tak jsem se zmínila že mám na cestě i tělové mléko stejné vůně.

 Tělové mléko mě velmi mile překvapilo. Voní naprosto identicky jako samotná vůně Marine Groove a co víc, vydrží na kůži vonět s přehledem půl dne, což jsem ani ve snu nedoufala. Jeho konzistence je řídká, do kůže se velmi rychle vsákne. Na léto je toto tělové mléko naprosto ideální záležitost, namažete a můžete jít. Vlastně se ani nemusíte přestříknout parfémem, protože budete intenzivně vonět i tak. Já sama dostala kompliment že hezky voním a to jsem se ani nenavoněla, jen jsem se ráno namazala tímto mlékem. To mluví samo za sebe.

Na internetu seženete toto tělové mléko za nějakých 150,-, investice se určitě vyplatí. Já ho kupovala zde. Pokud znáte tělová mléka aqualina, tak toto tělové mléko je konzistencí i parfemací velmi podobné. Troufla bych si říct že i lepší, vzhledem intenzitě parfemace.

Moc by mne zajímalo zda vůně vrstvíte, tzn. používáte ke svému parfému i tělovou kosmetiku stejné vůně.


10 komentářů:

  1. Ta vůně zní dobře... :) Až jí někde potkám, přivoním... :)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Půl dne je hodně, mléko vypadá fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuff, no na tělové mléko bezpochyb, je fakt dobré a cenově to není zas taková hrůza.

      Vymazat
  3. Jé to vypadá výborně!! Určitě vyzkouším.

    Jinak zvu tě na svou první Giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, děkuji za koment i za pozvání:-)

      Vymazat
  4. No, brzy budu muset očuchat tu vůni :-)

    OdpovědětVymazat
  5. raz som si naslepo kupila Dreaming Pearl, ale nesadla mi. V podstate od TH mi nesedi nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám pár značek které mi nesedly, například Azzaro a většina produkce Versace, Lacoste a Davidoff:-)Díky za koment.

      Vymazat
  6. Já se na to mlíčko už delší dobu chystám, měla ho kamarádka z práce a voněla po něm opravdu jak docela výrazně. Jen sáhnu po jiné verzi. A když jste to holky nakousnuly...já zas nevydýchávám žádnou z vůní DKNY...roztřeští se mi vždycky hlava a je vymalováno.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...