Prohledat tento blog

čtvrtek 26. dubna 2012

Tváře z doby bronzové

Ještě před pár lety byl pro mně bronzer to samé co je pro mně tonizační voda teď, věc kterou nepotřebuji. Vždyť jsem na něj příliš bledá, říkala jsem si. Nyní bych bez bronzeru nechtěla být ani náhodou. Tajemství se skrývá v jeho barvě. I já se sem tam seknu a pak čekám až přijedu z měsíc dlouhé dovolené od moře abych ho mohla použít a nevypadala blbě. A to ani nepíšu o tom kolik jsem jich vyhodila, rozprodala nebo darovala...
   Dnes vám chci ukázat mou nynější bronzovou výbavičku. Jsou v ní kousky co používám velmi často a jsou v něm kousky(zrovna ten MAC:-()které čekají až si odbudu dovolenou.

Z obrázku je patrné, jakou pestrou škálu má bronzová barva. Například mně sluší nejvíc bronzer se studeným podtónem. Takže je jasné, že takový Mac Mineralize Skinfinish v odstínu Gold Deposdit, ačkoliv jeho kvalita ve výdrži je ze všech nejlepší, skoro vůbec nepoužívám. Vypadám v něm jak zmalovaná Ruska, má totiž skutečně bronzovou, zrzavou barvu a dost se třpytí. Nicméně jako oční stíny ho sem tam použiji a jsem zvědavá až přijedu od moře, zda mi sedne.
Perly které jsem si smíchala dohromady půl na půl, světlé Avoňácké, které byly lehce do růžova a jen jemně rozjasňovaly, a tmavé od Oriflame v odstínu Natural Bronze. Vznikl z nich docela nositelný bronzový odstín. Jenže vydrží být pěkné na tváři dvě hodiny a to je hodně málo, takový Mac mi drží celý den.
Rimmelácký bronzer v odstínu 041 Bronze už není v nabídce, což je obrovská škoda. Je to matný bronz bez oranžového podtónu, velmi slušivý odstín, výdrž na pleti nic moc, ale skvěle se mi s ním konturuje obličej.
Bronzer od Elf je už známá profláknutá věc. Je to velmi světlá zlatavá barva která vynikne na bledém obličeji. Spíše ho používám jako rozjasňovač než tvářenku. Je to celkem kvalitní výrobek, ale kdo má snědou pleť, tak bych zvolila jiný odstín. Jeho výdrž je fakt slušná, kolem 4/5 hodin.
Poslední bronzer co doma mám je můj nejnovější přírůstek do rodiny. Naprosto neplánovaný nákup, ale za cenu 130,-Káčé jsem ho prostě musela koupit. A dobře jsem udělala. Shiseido The Makeup Multi-Shade Enhancer v odstínu Terra-Cotta Glow. Když ho použiji tak vypadám přirozeně snědě, jemný třpyt je decentní a zabarvení je vhodné i pro světlé typy jako jsem já. Odstín není do rezava což jsem se bála že bude. Jeho výdrž je takřka celodenní, ikdyž Mac je o poznání lepší. Čert vem testrové balení, jsem moc ráda že jsem si ho koupila a určitě bych za něj dala i víc peněz.

Bronzery nanáším klasickým postupem, tzv. trojkou. Začínám od koutů čela-lícní kosti-rozhraní mezi obličejem a krkem(čelist) a hlavně to nepřeháním.

AVON+ORIFLAME


MAC MINERALIZE SKINFINISH-GOLD DEPOSIT



  
E.L.F. GOLDEN BRONZER-GOLDEN
SHISEIDO MULTI-SHADE ENHANCER TERRA-COTTA GLOW



RIMMEL 041 BRONZE
Používáte i vy bronzující pudry? S jakou značkou jste spokojené? 

 

9 komentářů:

  1. elfí bronzer je můj oblíbený, protože jako jeden z mála mi sedne na mojí světlou pleť. A taky ještě jeden od Sephory, který mi taky vyhovuje, jinak na bronzery moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám elfí v odstínu warm a je super, používám ho hodně často. Dřív jsem měla i ty perly z Avonu, ale ty mi po nějaké době přestaly barvit, jako by barvila jen půlka té kuličky a když se to "obrousilo" tak už nic :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem asi sto let za opicema, bronzer mám jeden, od Rimmelu. A používám ho spíš jen přes léto, a to ještě jen někdy... :)

    propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Shiseido a Elf vyzeraju dobre! Ja mam momentalne bronzer od Pupa a som velmi spokojna.

    teraz moznost vyhrat u mna kozmetiku Barry M:
    http://viacstylu.blogspot.com/2012/04/thank-you-barry-m.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Shiseido vypadá moc pěkně! Já bronzer moc nepoužívám tudíž mám jen jeden od Essence :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky pár bronzerů vlastním, ale moc je nevyužívám. Většinou spěchám, takže na bronzer a rozjasňovač prostě není čas, i když je to škoda, protože správně nanesený bronzer dokáže zázraky :)

    OdpovědětVymazat
  7. já zatímmm žádný nemám,ale objednala jsem si ten od elf tak už jen čekám než mi přijde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám jeden od Too Faced a spokojenost, pak dvě levnější varianty od Elfu a také jsem poměrně spokojená...

    OdpovědětVymazat
  9. eToro is the ultimate forex broker for beginner and pro traders.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...