Prohledat tento blog

pondělí 7. května 2012

Alverde čistící pěna pro citlivou pleť s hedvábím

Odličování mám moc ráda. Miluju pocit dokonale vyčištěné pleti která nepne, je hladká jak právě vyleštěná mramorová deska a září překoná čerstvě napadaný sníh. Tři roky jsem používala kokosové pleťové mléko od Atoku a byla spokojená. Jenže já mám ráda změnu, nyní střídám odličovače jako ponožky. Dalším z mnoha je pěna s hedvábím od Alverde. Ruku na srdce, sáhla jsem po ní hlavně kvůli ceně a složení a moc jsem nečekala. Přece jen, na internetu o ní kolují dost divné zvěsti,že...

Pokud mne čtete od mých začátků, tak vám možná neuniklo mé zatížení na parfemace čehokoli. Jinak tomu nebylo ani u této odličovací pěny, a že bylo čeho se obávat...Alverde je značka v parfemaci dosti nevyzpytatelná(nejen):-D Jejich dvoufázový odličovač doslova smrdí po starém prostředku na nádobí...
Co vám budu vykládat, musela jsem si zvyknout...ale zvyk je železná košile, nyní jsem na vůni přímo závislá. Voní jako čerstvě nastrouhaná citronová kůra s chemickým ocáskem. Je to dost zvláštní, citrusová vůně, dalo by se říct.
Fajn, teď k jádru věci. Pěna božsky, BOŽSKY odličuje, neštípe, skvěle pění, naprosto nevysušuje pleť. Víc si přát od odličovače snad ani nejde. Kvalitou je srovnatelná s předraženým pěnovým odličovačem od L'Occitane(je to tato) kterou jsem měla dvakrát. Pěna od Alverde mi určitě nestála na umyvadle naposledy.
Doporučuju nanášet na suchou pleť, výsledek je lepší.

Subjektivně doporučuju všem ženám od mastné po suchou pleť.

Jaké odličovače používáte vy? Znáte tento odličovač? Máte ji rády nebo ji naopak nemůžete vystát? A vůbec, co říkáte na Alverde? Jste dnes v práci nebo jste si udělaly prodloužený víkend?:-D



32 komentářů:

  1. Wow, ta vypadá teda suprově :)
    Já se už dlouho odličuju olíváčem a pak gelem od Vichy/ Lush FF/ herbalism

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jany, to myslíš olivovým olejem? A nevysušuje ti pleť?

      Vymazat
  2. Nezní to úplně špatně. Já teda odličuju pleťovou/micelární vodou, dočišťuju gelem od garnieru... který mi ovšem brzy dojde, tak pak se po něčem podívám, a třeba se i inspiruji.:)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., no mě právě micelárka nesedla, ale teď jak jsem si objednala cestovní balení od Biodermy, tak ta modrá řada nemá chybu a zrovna i ta micelárka mou pleť vůbec nevysušila, byl to moc příjemný pocit a časem si tu celou pixlu koupím(ta růžová mě fakt vysušovala, ale mám hodně suchou pleť)

      Vymazat
  3. miluju pěnové odličovače a po tomto se podívám, ačkoliv s Alverde nemám moc dobré zkušenosti - kvůli perfemaci i kvůli účinkům. ale, zase jak co, něco je lepší, něco horší. po této pěně mrknu a zvážím podle vůně ;) díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielo, je fakt, že od Alverde toho nemám vyzkoušené hodně, ale až na dvoufázový odličovač který mi nesednul, jsem byla ze všeho nadšená. Masku s avokádem používám místo nočního krému a zlepšila se mi po ní pleť, hydratační ampule, tak ty určitě nebyly koupeny naposledy a tato pěna je skvělá. A jejich gel na obočí je taky super. Až dopotřebuju šampuk tak se vrhnu na jejich šampony.
      Díky za koment:-)

      Vymazat
  4. já mám jen jednu čistící pěnu a to od Biodermy. Alverde mě tolik neláká, právě kvůli té jeho specifické parfemaci, moc na tyhle bio věci nejsem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, věříš že ani já na tu přírodu moc nejsem? Ale líbí se mi, že mám po těch bio věcech většinou méně pupínků:-)

      Vymazat
  5. Značku Alverde mám celkem ráda, jejich šampony jsou moc fajn. Tahle pěna vypadá taky pěkně, ale já nejspíš ještě nějakou dobu zůstanu u odličovačů z Lushe. Večer používám 9 to 5 a dočišťuji Angels on bare skin. Takhle mi to zatím vyhovuje. :)

    http://smellslikebrothersspirit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. B., Angels on bare skin mě neskutečně láká! Asi si ho teď, jak je poštovné zdarma, objednám:-)

      Vymazat
  6. no tak tu musím vyzkoušet :)

    a zamyslela jsem se nad tou Alverde parfemací ... a něco na tom možná bude :D ale doteď jsem nad tím ani moc neuvažovala, já si na parfemaci naopak moc nepotrpím (ideálně ať to nevoní nijak, v každém případě jemně) a u Alverde naštěstí vůně rychle mízí, což mi vyhovuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak, prosím, napiš zda ti pěna taky vyhovovala. Já jsem s ní byla spokojená na 100%, ale co člověk to názor.
      V parfemacích jsem povrchní, pokud mi něco nevoní tak to moc často ani nepoužívám:-)

      Vymazat
  7. Mně dvoufázový odličovač moc voní! :) A tuhle pěnu stoprocentně vyzkouším, četla jsem na ni jen chválu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady on ti fakt voni? Jako jasně, vše je jen otázka vkusu a alespoň si nevyhodila šedesát korun do koše tak jako já. Doufám že i s pěnou budeš spokojená, díky za koment:-)

      Vymazat
  8. Pěny já mám na odlíčení nejradši! Určitě po ní mrknu co nejdřív. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limett, tak snad ti sedne tak jako mně:-)
      Díky za koment.

      Vymazat
  9. Tak po přečtení téhle recenze ho na 100% vyzkouším :-) Já si těď chtěla pořídit od Alverde fixátor make-upu, ale nikde ho nemůžu sehnat a možná si to ještě rozmyslím, jelikož jsem na něj četla pár negativních recenzí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, snad ti taky sedne a ikdyby ne, tak napiš recenzi:-)

      Vymazat
  10. Mám od Alverde nějaký čistící gel a masku s jílem a to mi strašně smrdí :-( Jinak mám ale štěstí na voňavé produkty, opakovaně si kupuju třeba pleťovou vodu s růží právě jen protože krásně voní :-) Příště mrknu na tu pěnu, na obličej střídám různé gely, pěny a peelingy, ráda zkouším nové věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice pleťové vody nepoužívám, ale věřím že tato musí krásně vonět, četal jsem o ni samou chválu.-)

      Vymazat
  11. Urcite ju vyskusam len dufam, ze aj na Slovensku ju budu mat:D Pretoze uz dlhsiu dobu sa snazim kupit si alverde krem s avokadom a nic:// A aka je prosim ta cena peny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro, cena byla kolem 70Kč:-) Krém s avokádem je skvělý, taky ho můžu za sebe doporučit.

      Vymazat
  12. vypadá naprosto skvěle navíc alverde mám opravdu ráda..poslední dobou nakupuju jenom od alverde tak si tohle určitě nenechám ujít ;)
    www.rabbit-and-wolf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin, snad budeš spokojená stejně jako já...:-)

      Vymazat
  13. Pěnu používám poslední měsíc a nemůžu si stěžovat. Já se po většině čistících gelů osypu a tohle je jeden z mála produktů, který mi nic neudělal, což je úspěch. Takže pro mě příště jasná volba :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já ještě čisticí pěnu nikdy neměla, ale chystám se na ni, až doplácám své železné zásoby (docela mě láká ta od Biodermy). Mně totiž hrozně baví zkoušet takováhle různá netradiční odličovadla :)

    OdpovědětVymazat
  15. tuhle pěnu jsem si před týdnem koupila a dnes poprvé zkusila a jsem z ní také nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veřčo, tak to jsem ráda že tu nepíšu blafy:-)

      Vymazat
  16. Anonymní11:26:00

    Jediné, co nehcápu je ta zmínka o její pověsti? Je výborná :). Obecně Alverde miluju a to včetně pár věcí z jejich dekorativky, i když tam ta výdrž není taková jakou bych si představovala :). A to nejsem žádný přírodní magor. Naopak, koupila jsem si teď make-up od Sephory a hydratační krém bez parabenů atd. a kdyby mě to nestálo celkem 750, tak to hodím do koše :/ Absolutně mi to nesedí a dráždí O_o.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě četla pár nakrknutých článků, že dělá divný povlak na pleti, nebo dráždí...Tak jsme si ho kupovala s obavama. Jak píšeš, cena není zárukou kvality, viz. recenze na Diorskin forever, ten jsem prodala hned jak jsem ho řádně vyzkoušela, prostě mi nesedl.

      Vymazat
  17. Hm, tak tohle mě nalákalo, i dobrá cena :) i když mi Alverde obecně moc nevoní, tohle vůbec nevypadá špatně .) třeba mé citlivé pleti opravdu sedne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haninko, já bych řekla že tento výrobek je pro citlivky, dokonce to i píší.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...