Prohledat tento blog

pondělí 14. května 2012

BB krém Etude House Precious Mineral a Missha Signature Real Complete

Má dosavadní zkušenost s bb krémy byla jen jedna jediná, byl to vzorek od Garnier přilepený v nějakém časopise. Hned jsem ho vyzkoušela a ačkoli jsem měla po jeho nanesení příjemný pocit na pleti, zbytek mě nezaujal.

Tyto vzorky krémů jsem výměnou dostala od Hanky a za to velké díky:-). Recenzi jsem neplánovala, co taky ze vzorku recenzovat, jenže jsem z nich nakonec byla natolik nadšená, že to jinak nešlo.
Začneme prvním vzorkem-Missha Real Complete:
Má spf 25, takže průměr, na bb celkem slabý průměr. Odstín číslo 21(asi má i nějaký název, ale to já nevyluštím).

Z obrázku je patrné, že má krém nějakou tu krycí schopnost. Díky rozjasňujícím třpytkám mi pleť omladil nejméně o pět let. Vypadala svěže a vyhlazeně. Byl to první ze vzorků, co jsem vyzkoušela a byla jsem přesvědčená že si ho koupím. Dobře hydratoval pleť, zkoušela jsem ho jak s krémem tak bez krému. Já mám pleť suchou, takže bych preferovala aplikaci s pleťovým krém, ale většině holek bude vyhovovat i bez krému. Odstín číslo 21 je ideální, jemně do šeda. Konzistence je krémová, tak akorát. Výdrž je půl dne, což je super. Když jsem ho zapudrovala pudrem od Shiseida, na tváři mi vydržel ještě déle. Parfemace, pokud nějaká byla(nos mám otupělý, protože se teď nějakou dobu pajcuju opiem), byla jemná.



 Druhý vzorek je od firmy Etude House, BB cream Precious Mineral spf 30:

 Odstín je asi jen jeden, může se zdát trochu tmavší, ale není tomu tak. Podtón má do růžova, velmi dobře se nanáší, do pleti se jakoby vsaje a zaschne. Jeho krycí schopnosti jsou střední, nevědět že je to bb krém, byla bych dala ruku do ohně za to, že je to makeup. Má matný finish, neobsahuje, narozdíl od Misshy, žádné třpytivé blbosti. Výdrž je velmi dobrá, řekla bych že po zapudrování celý den. Na léto se stal mým favoritem, určitě si koupím plné balení. Naprosto mi vyhovoval. Středně kryl, dobře hydratoval, výborně se nanášel, nezalézal do pórů ani do vrásek, skvělý odstín který se přizpůsobí tónu pleti, ach ach:-)
Nicméně bez pleťového krému to nešlo.

 


Můj osobní postoj k BB krémům je jasný. Skvělá volba na léto. Pro mne to je letní makeup s dobrým spf a basta. Nedovedu si představit, že ho používám místo denního krému(mohu se mýlit, vyzkoušela jsem jen tři vzorky). Doufám, že se dostanu k více vzorkům, protože mě BB krémy baví.

 Hm...no a návazně na to by mne zajímalo, jestli i vy používáte BB? Jakou značku? Nebo vás tyto výrobky nechytly za srdce?

P.S.: Chystám pro vás další Giveaway, tak se těšte!:-)

34 komentářů:

  1. tak sa tesime :)))
    k BB kremom...mna nejak neberu, no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, možná až vyzkoušíš pár vzorků tak změníš názor. No a možná taky ne:-D

      Vymazat
  2. Já jsem si bb creamy hoooodně oblíbila a to jsem si dřív řikala, že to nebude pro mou dost nedokonalou pleť žádnej zázrak a opak je pravdu, už bych na sebe nenapatlala žádnej make up. Naposled jsem zkoušela si dát můj tehdy oblíbený Revlon a s radostí jsem se vrátila k bb(mám Misshu perfect cover a Skin79 ten růžový), ale hodlám zkoušet dál:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já na tom byla stejně jako ty, nebýt těch dvou vzorečků. Teď chci vyzkoušet VŠECHNO!!:-D

      Vymazat
  3. Skutečný BB cream jsem zatím nezkoušela, takže si o nich objektivně nic nemyslím. Mám zkušenost jen s garnierem a ten s nimi prý nemá moc společného. :)

    Jinak tě zvu k sobě na dárečky. http://carre-de-sucre.blogspot.com/2012/05/darecky.html

    OdpovědětVymazat
  4. Zezačátku mě tyhle BB recenze moc nezajímaly, ale začínám po pravém BB krému toužit! Škoda, že jsou v českých e-shopech nesehnatelné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady, já myslím že na nějakých stránkách jsem je viděla, ale hrozně předražené. Vadí mi že se dají špatně sehnat vzorky.

      Vymazat
  5. Mám a používám, různé značky, nejraději mám asi značky BRTC a Innisfree, makeupy jsem samozřejmě nezavrhla, ale pro přirozený vzhled "vstala a šla" je BB určitě dobrá volba. Navíc při nákupu ze zahrničí jeho cena není nekterak závratná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Day, díky za tipy na další zkoušku:-)

      Vymazat
  6. Já si teď koupila ten Garnier, nejdřív se mi vůbec nezamlouval, ale po vyzkoušení asi třetího vzorečku jsem si ho zamilovala :-) Tak uvidím, jaký bude po delším používání, určitě napíšu recenzi. Jinak já mám také na léto moc ráda tónovací krémy, přijde mi, že se od BB nějak zvlášť neliší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Kikino, já viděla tvé fotky a vzhledem k tomu že máš dokonalou pleť se nedivím že ti Garnier vyhovoval. Mně vadilo že vůbec nekryje.

      Vymazat
  7. to jsem moc ráda, že ti bb krémy vyhovovaly... jinak já už snad normální makeup nepoužila pár měsíců, jedu teď v mmu na střídačku s missha perfect cover.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jen vyhovovaly, jsem doslaova nadšená! Vůbec jsem nic nečekala a teď už projíždím ebay:-D

      Vymazat
  8. Já testuji Skin 79 a zatím ještě přesvědčená nejsem. Ten od Garnieru mám, ale prostě to není "ono". :)Tak uvidíme, jestli najdu ten pravý ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. florinko, je velká pravděpodobnost že si najdeš ten svůj, jen to chce hodně testovat.

      Vymazat
  9. mně zrovna dneska dorazilo plné balení Skin79 :)) když si vezmu, že za začátku jsem je ani nechtěla vyzkoušet ... ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skin79, další pán na holení, už se těším až ho testnu:-)
      Já se bb vyhýbala zejména pro tu masovost co kolem toho byla, no a chybu jsem udělala...

      Vymazat
  10. Já mám dotaz na tu Misshu - píšeš, že odstín je došeda, nejde tedy ani dožluta ani dorůžova? Já jsem někde četla, že 21 je dorůžova a 23 dožluta, ale nevím, co je na tom pravdy. Misshy (jiné) už mám dvě a obě jsou dorůžova, což na sobě nesnesu, takže bych nerada šlápla vedle dotřetice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viennettko, odstín je našedlý, ale teď když jsem si ho mázla na ruku tak má podtón určitě do růžova, ne do žluta. Takže určitě nekupovat:-)

      Vymazat
    2. Děkuju moc za odpověď, zkusím tedy ještě trošku pogůglit tu 23 a případně tedy koupím ten :-)

      Vymazat
  11. BB mám od Garnieru, mám sice suchou pleť, ale příliš mi nevyhovoval svým krytím, nevím, úplně jsem si na něj nezvykla...ale nosím ho celkem často:)

    Zvu tě na giveaway!
    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám BB od Misshy Perfect cover a pak od Skin79. Vyzkoušenou mám zatím jenom Misshu a zase takový zázrak to není, možná jsem od něj čekala o dost víc :/

    OdpovědětVymazat
  13. Jeden z nejlepších blogů u nás. Ono Essence má fajn výrobky, Ziaja taky, ale kdo o nich má číst pořád dokola? :)

    Jedna výhhrada - nezalézá do vrásek si odpusť, žádné nemáš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myško, to ti děkuji za poklonu, ale víš jak, kdyby mi někdo dal výrobek na zrecenzování, třeba zrovna Ziaju, tak bych tu recenzi napsala, ale servítky bych si nebrala:-D
      Vrásky mám, na fotkách to nejde vidět, hlavně nosoretní a pak pod očima, ale není to žádná katastrofa...

      Vymazat
  14. Ahoj, prosím tě, píšeš že bb od Etude House má jeden odstín, ale na cosmetic-love.com jsou 4. Ráda bych si ho objednala, ale vůbec nevím jaký odstín :D Zkus se prosím mrknout na ten vozrek, jestli to tam není někde napsané. Moc díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ten Etude House na sobě žádné číslo či název(ikdyž si nejsem jistá, čínsky já neumím)nebyl. Vůbec se ti nedivím že ho chceš, protože je to zatím ten nejlepší bb co jsem vyzkoušela. Ale typla bych si, že to byl N02.

      Vymazat
    2. Tak já vemu ten nejsvětlejší, protože mám doma Misshu a ten je tmavý, tak si je budu kdyžtak míchat, ale moc díky!:)

      Vymazat
  15. Anonymní13:11:00

    Taky mám ráda Signature Real Complete...střídám ho s VIP Gold od Skin79, připadá mi přirozenější a už bych žádný z nich neměnila! Ohledně těch vzorečků, já si o ně napsal na mybbcream.cz a do dvou dnů mi bez problémů dorazily, aspoň jsem si byla jistá před koupí!!

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní13:16:00

    Já už jich vyzkoušela víc, ten růžový Skin79 nebyl na mou sušší pleť moc ok (ale jinak byl parádní), raději jsem si pořídila VIP Gold. Perfect Cover je pro mě taková klasika, když jdu na večeři, do divadla, na akci, aby lépe kryl. Haha, taky jsem poprosila mybbcream.cz o vzorky, taky dorazily. No ti z nás nepolíbených BB krémy musejí mít radost. Nicméně jsem je měla taky za pár dnů doma:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentáře, tak já zkusím poprosit o nějaký ten vzoreček taky, ačkoli takto nerada somruju:-D Perfect cover je zatím asi nejlepší BBčko, co jsem měla možnost vyzkoušet:-)

      Vymazat
  17. Anonymní1:05:00

    Ahoj, podle mě to somrování rozhodně není. V zahraničí zcela běžná věc, snad na to nejsou Češi tak zvyklí...každá seriózní firma Ti ráda pošle vzorek. A když jsem na www.mybbcream.cz psala já, byli velice ochotní a vzorků mi poslali hned několik. Tak by to snad mělo fungovat normálně, ne? kamarádka si tam napsala taky, taky byli milí...to se pak hned lépe nakupuje, když víš, co chceš!

    OdpovědětVymazat
  18. Měla jsem Perfect Cover, ale teď se mi dostal do ruky právě Signature Real Complete a jsem s tím spokojená. Nechápu blogerky, které chtějí po krémech krytí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...