Prohledat tento blog

úterý 15. května 2012

Benefit creaseless cream shadow/liner+rtěnka rimmel moisture renew 400 Berry Queen

Když se vrhnu na focení dekorativky, tak to stojí za to...Jsem schopná nafotit 600 fotek na 10 výrobků a to jsem původně chtěla fotit jen multilíčidlo od Benefitu. Mimo jiné se mi dostala do rány i tato rtěnka o které jsem psala někdy v zimě že je má nejoblíbenější. Inu, zjistila jsem, že ji mám furt ráda a ikdyž jsem srab a nosím ji jen občas,  i tak se mi moc líbí.
Začnu u krémových stínů/linek od Benefitu. Mám je v odstínu My date's my brother, je to taková meruňkovo-růžovo-tělová barva, dosti třpytící se.




Jako oční stíny a linky je vidíte na obrázku, ale já je takto nepoužívám. Mám pro ně jiné využití a to v podobě báze pod oční stíny. Takto je používám neustále. Stíny s tímto podkladem vydrží celý den. Je to velmi kvalitní výrobek, drží po celý den, neslévá se do záhybů očního víčka, třpytky neopadávají pod oko, má dokonalou přilnavost. Balení mám možná už přes rok a je ho dobrá polovina. Mohu všem doporučit i jako levnější alternativu k Paint Pot od Mac.  Balení ve skle je jen taková třešnička na dortu.

Rtěnka Rimmel v odstínu Berry Queen je naprostá paráda. Pokud hledáte matnou, výraznou rtěnku v barvě třešňového kompotu, není co řešit. velmi dobrou výdrž na rtech.

 
 


 Má takový nešvar, vysušuje rty. Tento problém se dá vyřešit nanesením balzámu. Pigmentace je extrémně dobrá. Rtěnce od Chanelu se v kvalitě nevyrovná, ale v porovnání s ní si nevede vůbec špatně. Já ji koupila za necelých 70,-Kč . Kvalitou předčila svou cenu.

Používáte i přes den výrazné rtěnky? Jakou bázi pod stíny používáte, pokud vůbec?

23 komentářů:

  1. nos tu rtěnku klidně pořád, moc ti sluší :)

    a bázi pod stíny nepoužívám, sice je mám, ale jsem líná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, bázi používám jen když si jo dávám záležet, jinak ne. Rtěnka je fajn, jen někteří lidi se na ty výrazné rty dost divně dívají, například když jedu busem...:-)

      Vymazat
  2. Taky jsem pro, abys nosila tu rtenku normalne na den, strasne ti slusi :)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná rtěnka :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Já tedy výrazné rtěnky moc nenosím, ale ty ji rozhodně nos, moc ti sluší! :-) Jinak stíny jsou moc pěkné, já bych je používala i normálně :-) Jako bázi pod oční stíny používám Stay Don´t Sray od Benefitu a je celkem dobrá, ale po čase se stíny slijí. Jelikož jsem vyzkoušela jen tuhle, nevím jestli to dělají i ostatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, já zrovna nedávno někde četla o Stay don't že je celkem o ničem, tak asi fakt že jo:-(

      Vymazat
    2. Opravdu? Tak to jsem zase jednou šlápla vedle :-D

      Vymazat
    3. Kiki, víš jak, sto lidí sto chutí:-)

      Vymazat
  5. moc ti ten odstín rtěnky sluší, takže ho nos častěji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tahle výrazná rtěnka ti vážně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle stíny mám moc ráda, mám jich několik a jsem spokojená.. Jen by mohli mít trochu větší výběr barev:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milo, tak to máš pravdu, odstíny jsou dost o ničem, různé tělové, jedná do modra a jedna do šeda a tím to hasne...Nechápu.

      Vymazat
  8. Anonymní7:48:00

    Ahoj,
    zrovna včera jsem ji měla v ruce, ale neměli tester, tak jsem ji ani na ruku nezkoušela. Možná se pro ni vrátím. Jen se zeptám, nedělá zažloutlý zuby? Většinou se mi to sice nestává, ale člověk nikdy neví:) Díky A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      nažloutlé zuby nedělá, má podtón do modra, takže právě naopak:-)
      Díky za komentář.

      Vymazat
    2. Anonymní13:31:00

      Mně se to podle fotky zdálo, tak děkuji za potvrzení:-) A.

      Vymazat
  9. ;ta rtěnka je tak krásná! ta barva je naprosto úžasná! jak kdybys jedla lesní ovoce :-) takový efekt se mi moc líbí, navíc ti ta barva i hodně sedne, asi proto, že je tak "ovocná".... asi se budu inspirovat, zvlášť, když čtu o tom podtónu, mám vždycky smůlu/jsem trubka, že moje tmavší rtěnky mi ty žluté zuby dělají... nebo spíš zvýrazňují, kafe je potvora :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty peníze neváhej a vyzkoušej, s tou se bát žlutých zubů nemusíš:-)

      Vymazat
  10. Anonymní12:37:00

    První fotka, na které nevypadáš vyblitě! Palec nahoru!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...