Prohledat tento blog

čtvrtek 3. května 2012

Blush Bourjois 48 Cendre de rose brune

A zase ty tvářenky...
Hned po parfémech a makeupech je to další obsese kterou trpím. Spíše má peněženka.
Tvářenky od Bourjois jsou už kultovní, málokterá blogerka je ještě nevyzkoušela. Jsou známé také tím, že se vyrábějí ve stejné továrně jako tvářenky Chanel. Žádný velký rozdíl mezi nimi údajně není. S tím já nesouhlasím, rozdíly zde jsou. Tak především ve výdrži. Tvářenka Bourjois, ať je jak chce slavná, vám na líčkách dlouho nezůstane. Pokud se s vámi bude kamarádit 4 hodiny, tak si buďte jisti, že vás má hodně ráda.
 

 



















Konkrétně tento odstín tvářenky číslo 48 je skvělý v tom, že je matný. Matná, středně sladká růžová barva poslouží většině žen. Má totiž skvělou vlastnost, dokáže ubrat pár let. Je to miminkovská růžová. Když se s ní občas nalíčím, tak si rty přetřu balzámem a dám si na ně trochu tvářenky. Mám to tak i na fotce. Její výdrž mne odrazuje od jejího častého používání, nechce se mi ji nosit v kabelce a co tři hodiny ji obnovovat. Nicméně vím, že jsou ženy, kterým by to nevadilo. Pokud patříte mezi ně, pak neváhejte a nějakou tu tvářenku od Bourjois si pořiďte. Jen upozorňuji, že většina odstínů je dost třpytivých.
Abych nezapomněla...přiložený štěteček není jen do počtu. Skvěle se s ním líčí, což je taková menší raritka, když si vezmu, že jinak všechny přiložené štětce či aplikátory jsem vyhodila.
Taky nesmím zapomenout zmínit krásnou, typickou vůni tvářenek od Bourjois. Skvělá zpráva je, že jejich odličovací krém(ten růžový, kdysi jsem ho měla...)voní identicky.
Balení 2,5g vám vydrží nejspíš celý život, viděl někdo z vás prázdné balení této tvářenky??:-)
Koupila jsem si ji zhruba před dvěma lety na internetu a dala jsem za ni něco málo přes tři stovky. Nyní ji seženete levněji.

Mám-li být upřímná, já už bych si ji nekoupila. Když už vím, že jsou tvářenky co mi na líčkách vydrží až do večera, tak se neobtěžuji vytáhnout Bourjois, tak to prostě je.

Dotaz na všechny, znáte tyto tvářenky? Co říkáte na výdrž? Plánujete ji?

25 komentářů:

  1. Přesně tuhle tvářenku mám. A nevím tedy, ale na mně vydrží docela dlouho, samozřejmě když pominu podpírání tváře na nudných přednáškách, ale to se mi setřelo zatím opravdu všechno. Jsem s tvářenkou docela spokojená, ale asi už si jí taky nikdy nekoupím, protože mám také pocit, že vydrží věčně. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., buď teda ráda že ti dloho vydrží, mohla bych se roztrhat a na mě déle jak tři hodiny nevydrží:-(

      Vymazat
  2. Joj, lícenky poznám ale z dôvodu, že si ich plánujem zakúpiť, teraz si ma zmiatla :) Akú máš prosím ťa pleť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monico, mám pleť suchou. Fakt mi moc dlouho nedrží.

      Vymazat
  3. Moc hezká barvička. Já někde četla že vydrží docela dlouho ;)

    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danusthko, díky za upozornění, určitě tě navštívím:-)

      Vymazat
  4. Já ji mám v jiném odstínu a s výdrží jsem spokojená kupodivu. Mě naopak od používání odrazuje právě ta parfemace, to je pro mě zlo, brr a trochu se bojím dalších produktů =D Můj oblíbený makeup 10H Sleep Effect tím naštěstí netrpí, ale pro změnu ho zas nemůžu sehnat..

    OdpovědětVymazat
  5. hlásím, že na mně bourjois vydrží celý den, dokonce odpoledne vypadá ještě líp než ráno... ale mám tedy jiný odstín.

    vůně je taková typická, není to můj šálek, ale dá se. v poslední době mi ale vadí, že je tvářenka hodně napevno slisovaná a když si vezmu jemný štětec, tak to nabírám deset minut a stejně bych si barvy na obličej přidala...

    OdpovědětVymazat
  6. Já ji mám a mě taky vydrží celý den:-) Určitě se pořídím ještě nějaké další, protože jsem s ní spokojená:-) Jinak ale moc pěkná recenze, je jasné, že každému prostě vyhovuje něco jiného:-)

    Zvu tě na Giveaway ESSENCEE REBELS:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
  7. Já si vždy nějakou chtěla koupit, ale přesně, jak píšeš- třpytky mě odradily..

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám tvářenek mraky, ale od Bourjois kupuju akorát řasenky a sprcháče, občas nějaký deodorant...
    Moje nej je krásná mimi růžová od clinique, od téhle značky mám vůbec hodně tvářenek, mají super výdrž.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní11:28:00

    mě drží celý den a to mám dokonce třpytivý odstín:)

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, tak já fakt nevím, docela mě to mrzí s tou výdrží...není to tím že je matná?

    OdpovědětVymazat
  11. Ja priznávam, že na tvářenky od Bourjois som docela uletená, prvú som si kúpila snáď už pred 12-13 rokmi a dodnes sa k nim vraciam. Výdrž mi príde dobrá a to mám tiež docela suchú pleť, ale je fakt, že v poslednej dobe používam fixačný sprej na make up od Elfu, tak to možno pomáha. Ale čo sa týka toho balenia, mne sa už v priebehu tých rokov snáď zo 3-4 balenia podarilo spotrebovať. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, no tak vida, balení se dá spotřebovat:-D
      Mám takový dojem, že mám vyjímečnou pleť, není moc výrobků, které by se za chvilku z mé pleti nevypařily.
      Děkuji za milý komentář:-)

      Vymazat
  12. možná záleží na odstínu, co se výdrže týče - já mám takový do terracotova a vydrží celý den (pokud si pamatuju :D teď ji už dlouho nepoužívám, přišla jsem na to, že růžové mi sluší více) - ale není matný, lehce třytivý

    OdpovědětVymazat
  13. Já vždycky tvářenku od Bourjois chtěla a drží mě to stále. Vždycky se ale naštěstí ovládnu, protože má sbírka tvářenek, ač není velká, tak je na mé poměry už teď nespotřebovatelná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní3:59:00

    A mohla by si mi napsat nejake tvarenky, se kterymi mas zkusenost, ze opravdu vydrzi? Ja prave nejakou takovou shanim a puvodne jsem si to slibovala prave od Bourjois, ale jestli ma vydrzet stejne co treba Maybelline, tak ji nechci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já bych ti doporučila, vzhledem k tomu všemu co už jsem vyzkoušela:
      MAC
      Benefit(Hervana ti vydrží celý den)
      Max Factor
      Shiseido
      Astor VIP

      Vymazat
    2. Anonymní4:41:00

      Diky, urcite se po nektery od tehle znacek poohlidnu:)) Mas moc hezkej blog, objevila jsem ho pred par dny, ale hned putoval do Oblibenych:)))

      Vymazat
    3. Jé tak to mě moc těší:-)
      Psala jsem to já, ale včera jsem byla u ségry, tak je to z jejího počítače:-)

      Vymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Ked som videla obrazok k tomuto prispevku, mala som deja vu, licenka vyzerala totiz totozne ako jedna zo zapadnutej drogerie u nas doma, ktoru som kupila za asi 2,70€ a vyzera rovnako ako ta Bourjois :)) vid moj prispevok: http://modaskk.blogspot.com/2012/03/no-name-licenka-modelite.html
    Ale vyzera na tebe uzasne!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, moc vám děkuji za komentář i odkaž, na příspěvěk se podívám.:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...