Prohledat tento blog

středa 23. května 2012

Bobbi Brown Rich Color Gloss-Tutu 1

Ahojte,
dnes tu mám malou recenzi lesku na rty od Bobbi Brown. Důvod toho, proč ji píšu, je jasný. Venku je vedro jako prase a člověk se pořád pídí po něčem, co by ho ochladilo.
Co bych k němu řekla...Prvně, není to lesk. Leskne se tak dvacet minut, pak je to jen barva na rty, pomalu ale jistě jde do matna. Odstín Tutu 1 je matný, tělový s podtónem do růžova. Je to slušivá barva. Pigmentace je dobrá, kryje velmi dobře. Dost specifická je jeho parfemace. Na rtech máte pocit, jako byste si dali doušek dobrého mátového čaje, jinak je ale bez chuti. Jemně rty ochladí, ale není to nic nepříjemného, ba právě naopak.
 
Rty jsou s tímto leskem neleskem jako v bavlnce, vyživené jako po nanesení hutného balzámu. Obrovskou předností je určitě barva, je opravdu moc krásná. Výdrž tak tři hodiny, takže nic moc...
Na rtech vypadá takto(fotila jsem narychlo tak jsem to ani neořezala)


Netuším kolik tento lesk stojí. Dostala jsem ho od ségry, která ho vyhrála na nějaké akci. Jelikož se jedná o Bobbi Brown, předpokládám, že to nebude levná záležitost. Víc jak dvě stovky bych za něj nedala... Jo a abych nezapomněla, je ho 7 ml.
Ještě mám pár výrobků od Bobbi Brown na zrecenzování...například z peelingu na obličej jsme dost v šoku v negativním slova smyslu, ale o tom příště...

A co vy a Bobbi Brown? Jaké výrobky mát odzkoušené a vaše zkušenosti?

Nezapomeňte na mou giveaway:-)

15 komentářů:

  1. krasny farba lesku a moc ti sekne;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joj, díky, ale tato barva bude slušet skoro všem, mojí ségře sedí určitě lépe než mně, a to je tmavý typ.

      Vymazat
  2. ta barva vypadá dobře,i ta hutnější konzistence, ale já moc nemám ráda, když se to extrémně leskne, takže by mi odklon "do matna" spíš vyhovoval .) Od Bobbi Brown nic nemám, protože předpokládám taky, že je to ta cenově vyšší kosmetika :) Pořád o ní ale čtu :D tak nevím, jestli se opravdu vyplatí do takové kosmetiky investovat, asi ale ano (v případě třeba očních stínů) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haninko, já myslím že některé věci od BB jsou vynikající, jiné méně, zkoušela jsem i tu jejich rtěnku, docela dost vysušovala...Gelové linky jsou ale bezvadné.

      Vymazat
  3. Ale má teda nádhernou barvičku a 3 hodinky nejsou zas tak špatné:-) Já mám od BB krémové stíny, barva i výdrž ok, ale po roce mi bohužel dost vyschly a to jsem se je snažila vždy pečlivě uzavřít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta výdrž by mohla být lepší, on ten lesk pomalu slézá dolů, a to nesmím pít ani jíst. Například peeling co mám doma je naprostá šílenost, na tom si smlsnu:-D

      Vymazat
  4. Ten lesk je krasny! Ja mam od Bobbbi gelove linky a to je parada! Urcite stoji za vyzkouseni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, ty linky jsou fakt parádní! Lesk je krásný, ale předražený.

      Vymazat
  5. Mám stíny a jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá celkem pěkně, na fotce ti společně s očníma stínama moc sluší :-) Už se těším na recenzi na ten peeling, negativních hodnocení není nikdy dost! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní13:01:00

    Jee fajn ze o BB pise nekdo krome Mii:) Ta ho totiz porad vychvaluje az do nebe, i o lescich na rty psala, ze vydrzi celej den, takze po tvem clanku si rikam, jak objektivni ona jako ambasadorka BB je:( Jinak barva ti moc slusi! Ale taky bych za nej nedala vic nez ty 2 stovky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, Mii to třeba fakt sedne, to je možné. Lesky celý den nevydrží, to fakt ne. Barva by slušela skoro každému a ta cena je fakt mimo mísu. Díky za komentář:-)

      Vymazat
  8. Barva lesku ti perfektně sedne :) Trošku jsem od BB očekávala lepší výsledek, vzhledem k jejich cenám. A jsem zvědavá, jak si v recenzích povedou i další výrobky od BB :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...