Prohledat tento blog

středa 2. května 2012

Diorskin Dior Forever Makeup č.020 Light Beige

Nastal čas zrecenzovat další makeup z mé výbavičky. Tento zázrak od Diora vlastním dva měsíce a poctivě jsem ho testovala téměř každý den. Dokonce ani v těchto vedrech jsem neodolala pořádnému nátěru kvůli vysokému SPF(25). Očekávala jsem od něj hodně:
1.Vysoké krytí.
2.Trvanlivost po celý den.
3.Nebude zalézat do pórů(které nemám nějak zvlášť rozšířené).
4.Vyhladí mou pleť.
5.Nebude zalézat do vrásek.
 














Co myslíte, vyplnil Dior mé představy?
Ještě Vás budu chvíli napínat. Balení je moc krásné, ostatně jako u většiny výrobků této značky. Jak už jsem zde kdysi psala, mám ráda kosmetiku ve skle. Působí na mne dobrým dojmem.
Neubráním se srovnání s makeupem Diorskin Nude, který jsem vypotřebovala do poslední kapky. Forever určitě déle vydrží na pleti a má vyšší krycí schopnosti, ale bohužel zalézá do pórů a když se na svou pleť podívám po celém dni nošení, tak to fakt není pěkný pohled. Póry jsou strašně zanesené. Upozorňuji že jsem ho testovala jak bez báze, tak s bází a výsledek byl vždy stejný.


PŘÍRODA



DIORSKIN FOREVER



Nedovedu si představit jakou paseku by udělal na mastné pleti. Krytí není rozhodně nejvyšší, ale řekla bych že je o kapku víc než střední. Díky tomu ho štětcem nanáším i jako korektor pod oči a na oční víčka. Má celkem výživné, mastnější složení, ale určitě ho snese i pleť normální, pokud ho dobře zapudrujete.
Odstín 020 Light Beige je s dost výrazným žlutým podtónem který mi kupodivu nevadí, je to druhý nejsvětlejší odstín v nabídce. Tento makeup doporučuji nanášet štětcem, má totiž dost tekutou konzistenci a prsty nedocílíte takového krytí. Já ho nanáším štětcem od E.l.f. Powder Brush:


Kdybych to měla opět shrnout:
1.Vysoké krytí sice nemá, ale má ho rozhodně dostatečné.
2.Trvanlivost po celý den je dost diskutabilní...on sice vydrží celý den, a to i náročnou túru, ale během té doby vám zaleze do pórů.
3.Tak třetí bod je katastrofa, do pórů zalézá přímo brutálně.
4.Vyhladil a vyživil mou pleť.
5.A je s podivem že do vrásek nezalézá vůbec, takže v tom Dior splnil očekávání postarší klientely pro kterou je řada Forever určena.

Zde váhám, doporučit či ne? Protože i takový Diorskin nude mi do pórů zalézal a špatný rozhodně nebyl...Je to na Vás. Jestli máte co zakrýt a nějak to s těmi póry vyřešíte (ikdyž nemám páru jak), tak dostanete možná jeden z nejlepších makeupů...

Zajímalo by mne, jaký makeup zrovna používáte, který vám vyhovuje a který byl pro vás malou katastrofou?

20 komentářů:

  1. Zrovna tento jsem měla na seznamu přání tímto ho škrtám protože už mě ale vůbec neláká. Jinak momentálně Revlon Colorstay a jsem maximálně spokojená ;))


    http://dee-girl-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danusthko, na ten Revlon Colorstay jsem četla hodně pochvalných recenzí, je čas ho prubnout:-)
      Děkuji za komentář.

      Vymazat
    2. Anonymní12:45:00

      Naprostej souhlas! Mam colorstay ve verzi pro normalni/suchou plet, mela jsem vitr z objednavky na slepo, ale je to pohadka, nanasi se krasne tak jakoby olejickove, pritom hned zmatni a drzi a drzi a nikam neleze a jako prvni makeup mi nesupinkuje! Vsechny ostatni jsem vyhodila/rozdala a to me jeste napada, ze je ten odstin tak svetlej a neoranzovej, ze moje vlastni mamka nepoznala, ze mam makeup a divila se, co je na mne divnyho :-D
      andrejiinka

      Vymazat
    3. Andrejinko, tak jsi mne přesvědčila, koupím si colorstay, právě jsem taky váhala kupovat makeup z internetu. Prosím tě, a jaký to máš odstín?

      Vymazat
    4. Tak to se musím přidat k spokojeným majitelkám Revlonu, zatím můj nejoblíbenější make-up :))

      Vymazat
  2. uff...no teda pory zvyraznuje paradne!
    Ja momentalne pouzivam na striedacku Teint Miracle od Lancome a Wake me up od Rimmel...
    najmenej spokojna som v poslednej dobe bola s kaviarovym make upom od Dermacol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, je to fakt šílené jak póry zvýrazňuje, a na té fotce to parádně vyniklo. Nejspíš ho pošlu dál...A překvapuje mne že ti nevyhovuje Dermacol, takže už ho ani nebudu zkoušet....
      Díky za koment.

      Vymazat
  3. Poslední dobou mám pleť dobrou, takže krytí v podstatě nepotřebuju, asi by pro mě byl tedy zbytečný, protože by mi akorát zvýraznil pory.
    Každopádně super recenze, hezky jsem si početla! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, tak to se teda máš, já mám zrovna nějaké divné období a vyrašilo se mi to na pleti:-(
      Jsem ráda že sis dobře početla, díky.

      Vymazat
  4. Já teď požívám tak nějak na střídačku Rimmel Match Perfection a Garnier bb, protože nepotřebuju nijak významně obrovské krytí... :)
    Jinak bych tě ráda upozornila, že jsem maličko předělala svůj blog, a nyní se nalézá na carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám v létě pleť mastnější a proto by to pro mě nebyla dobrá volba. Jinak moc pěkný článek. Já používám Astor Mattitude HDˇ, je lehounký a přitom kryje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, díky za koment, ten od Astor jsem měla taky, byl moc příjemný.

      Vymazat
  6. já jsem si zase koupila Teint Idole 24h od Lancome za nekřestanský peníze a bůhvíjaká hitparáda to teda taky není.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuff, vyzkoušela jsem ho ze vzorečku a teda taky mě vůbec neoslnil.

      Vymazat
  7. tuhle recenzi jsem presne potrebovala :) zrovna jsem se na nej divala, premyslela jsem nad lancome nebo timto, ale do tohoto nejdu urcite, na te fotce bez bych si poru ani nevsimla, ale s tim makeupem hned...ja momentalne pouzivam l'oreal, teda ja uz jejich makeupy pouzivam tak od 16, ale chtela bych zmenu, tak uvidime..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alce, jsem ráda že tahle recenze někomu pomůže v rozhodování:-) Určitě to není poslední recenze na makeup...Například takové makeupy Bourjois jsou cenově přijatelné a přitom kvalitní...

      Vymazat
  8. Moc hezká recenze. Tenhle make-up mi momentálně leží v šuplíku ve vzorku a chystám se ho ozkoušet, tak jsem na něj zvědavá, jak mi sedne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem pak zvědavá na tvé dojmy z makeupu:-)

      Vymazat
  9. Málo rozšířené póry si tedy představuji docela jinak. Nedivím se, že s tím máš u make-upů problém, tohle je totiž docela dost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...