Prohledat tento blog

úterý 29. května 2012

Estée Lauder Double Wear Stay-In-Place Makeup 2N2 Fresco 01

Několikrát jsem zde psala o mé zamilovanosti do tohoto makeupu. Je to zajímavé, buď ho lidi mají rádi nebo ho nenávidí. V podstatě většina mých oblíbených věcí jsou kontroverzní. Má záliba v parfémech Kingdom či Sun, v některých blogerkách, v hudbě, v lidech, to jsem ještě na sebe nepráskla, ale libuju si v extrémech:-D

 
Tento makeup je také extrémní. Skvěle kryje(dokonce existuje jeho ještě více krycí varianta), dlouho vydrží, má strašlivě blbé balení, jsem s ním o tři třídy krásnější. Ty, které si přečetly můj mírně zakomplexovaný výlev víte, že mám ráda krycí makeupy...Double Wear nicméně není na denní nošení to pravé ořechové, ačkoliv mám ráda jeho krycí schopnosti, připadám si s ním natolik krásná až je to nepřirozené(hahaha), prostě to nejsem já, takže ho používám spíše na večerní akce. Na denní nošení jsem ho párkrát taky použila a je vidět ten rozdíl, člověk chodí po obchodech, najednou se podívám do zrcadla(například v DMku)a řekne si, ty jo, fakt dobrý(to si prostě s jiným makeupem nikdy neřeknu...možná je to tak dobře, tato situace zavání blbou blondýnou)...:-D


 
 


















Odstín mi momentálně pasuje, jelikož jsem se docela opálila. V zimě je to horší. Opět dávám fotky pro porovnání "před" a "po":




Netřeba dalšího popisu. Výdrž makeupu je fantastická, téměř celý den. Na fotce mám pouze makeup, žádný korektor ani pudr jsem nepoužila. Makeup sám o sobě zmatňuje, takže sušší pleť nepotřebuje pudr a korektor je v podstatě taky zbytečný. Maximálně něco pod oči.

Já už párkrát četla něco o omítce, betonovém nátěru apod. a chápu, že ženám s krásnou pletí od přírody tento makeup přijde těžký, ale pokud potřebujete krytí, není nic lepšího, nic trvanlivějšího. Je to jeden z mých nejoblíbenějších kosmetických produktů a to z jednoho prostého důvodu, je na něj spolehnutí a nemá konkurenci(budu ráda pokud mi to vyvrátíte protože znáte něco lepšího).

Vlastně možná má konkurenta a mám ho doma, je to korektor od Macu, Studio Fix, ten má podobné vlastnosti a drží celý den(má nová láska spolu s BB krémy).

Tak co, prásknete mi na sebe váš oblíbený makeup? Který teď používáte? Nebo mi do komentářů, pokud se vám bude chtít, prostě napište co máte na srdci.

26 komentářů:

  1. ty pihy ti ale taky sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já o něm taky uvažovala, normálně používám spíš lehčí makeupy jako Vitalumiere Aqua nebo od EL Double Wear Light, ale tenhle by se hodil, když se občas zhorší pleť..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verze light není vůbec špatná, vlastně bych řekla že je to varianta na denní nošení, ale není nad klasiku:-)

      Vymazat
  3. Make-up nepoužívám, protože si neskromně myslím, že není třeba. :-) Nicméně musím uznat, že pro někoho, kdo nemá úplně dokonalou pleť je tohle asi skvělá věc. Čímž teda myslím spíš akné, jizvy, různé flíčky po akné (aneb tam, kde je dobojováno s beďary ještě není vyhráno). Tam je to vždycky jakýs takýs kompromis mezi "přírodní stav pleti se mi FAKT hrozně nelíbí" a "ještě to nevypadá tak moc nepřirozeně". Když máte přirozeně špatnou pleť, vždycky to bude o více či méně povedeném maskování no. Nebude to "přirozené", protože prostě přirozeně vypadáme jinak. (Taky se občas divím, jak dobře to vypadá poté, co zamáznu korektorem jednou za čas premenstruační pupínek, neboť jsem léta byla zvyklá vídat v zrcadle urputný akné, který prostě do stavu "od přírody vypadám jak po zásahu Photoshopu" nikdy zamaskovat nešlo. :-) Na pihy bych s takhle "těžkým kalibrem" určitě nešla, možná proto se ti to zdá zbytečně maskovaté. Musím mu přiznat ještě jednu přednost: odstín mi připadá z fotky velmi slušný, zdá se, že jako blondýnka jsi poměrně světlá a to bývá padnoucí a dostatečně krycí make-up oříšek. Jasně, nejsi porcelánově bílá, máš barvu, řekněme, zdravou, ale pořád nejsi do čokoládova opálená. (V lepším případě, v tom horším jsou odstíny make-upů a korektorů vysloveně počítané na někoho, kdo je opálený dooranžova.) Mně se teda celkově ten vzhled z fotky líbí, v reálu to bude asi trošku poznat, to nepopřu. Ale tak jsem zmíněný zimní typ a miluju dokonale matnou, sjednocenou, bledou kůži. :-) Ale je fakt, že v tom by většina Češek vypadala jako chodící mrtvoly, takže oblibu rozjasňovačů, tvářenek a přirozeně rozzařujících BB chápu a vzhledu a la "já vůbec nemám na sobě make-up a radši jemně přiznám nějakou tu nedokonalost" chápu. :-) Chladně dokonalá krása může člověku taky zadělat na vzhled bezživotné figuríny a to je vůbec to nejhorší, co člověk může na sobě spáchat, že, to čert vem sem tam pupínek, pihy nebo kruhy pod očima. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ai, to je ale nádherný komentář, řekla bych sen každé blogerky, mockrát ti za něj děkuji!
      Závidím ti nepoužívání makeupu, pokud si zimní typ, tak je to výhra. Odstín DW je docela tmavý, ono to z fotky nejde poznat, ale jsem na své poměry dost opálená, v zimě ho musím roztírat velmi opatrně.
      Jinak makeup samozřejmě vidět jde, ale není to taková hrůza, protože nezalézá do pórů ani do vrásek, má vynikající texturu.
      Jak píšeš, já prostě nikdy nebudu typ dokonale vyladěné pipky, nemám na to povahu, nebaví mě neustálé kontrolování pupínků, neustálé nanášení lesků, u moře chodím nenamalovaná pořád, mohla bych se vyprdnout na voděodolnou řasenku. Občas jdu do města nenamalovaná a žádný problém s tím nemám, když se mi nechce tak se mi nechce. Být dokonalá stojí spustu času a úsilí, které raději věnuju třeba svým blízkým. Ale jinak kosmetiku miluju, ne že ne:-D

      Vymazat
  4. uzasne vyzera ten make up, tusim si nanho zacnem setrit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá pěkně, ale stejně je těch pih škoda, vypadají roztomile. ;)
    Já nemám ráda a nevyhledávám nějak moc krycí make-upy, takže tohle pro mě nebude... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám ráda hodně krycí make-upy, zatím nejlepší mi přišel Rimmel Match perfection gel foundation (v kulaté skleněné dózičce). Hrozně mě překvapil a určitě si ho koupím zase. Tento EL je mi sympatický, přemýšlím, že si řeknu o vzorek.

    OdpovědětVymazat
  7. Já souhlasím s Lady, Rimmel Match Perfection je skvělý! Někde jsem sice četla, že na obličeji působí, jako maska, ale mně to tak vůbec nepřijde. Nedoporučuji ale 30 mililitrovou variantu, narozdíl od té 18 mililitrové je více tekutý a pleť se po něm hodně leskne. Takže buď tento krycí a nebo lehký Astor Mattitude, ten mi taktéž vyhovuje.

    Jinak tenhle vypadá opravdu skvěle, já bych si ho ale asi dávala spíše jen na zarudlá místa a nebo pupínky, na celý obličej asi ne. Zkusím si říct o vzorek, abych ho sama vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  8. na tento make-up som pocula dost chvaly, strasne ma laka, ale snazim sa mmoc nezatazovat plet silne krycimi, aj ked niekedy podlahnem, lebo moja plet nepatri k tym prirodzene krasnym, akne ma vie pekne potrapit,btw vysledok na fotke vyzera skvelo,teraz mam uz len bojovu misiu zohnat aspon vzorku, kedze studio fix od macu mam, a zial nejak ma neocaril.

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denně se nosit určitě dá, neucpává pleť, nic takového, nebála bych se toho, hlavně pokud máš mastnější pleť.

      Vymazat
  9. já nemám odvahu na tak těžké make-upy, přestože moje pleť rozhodně není dokonalá, ale ty fotografie před a po jsou natolik přesvědčivé, že do toho snad i půjdu :D Ale tím vůbec nechci říct, že fotka před by byla ošklivá, pihy ti sluší, dodávají půvab :) ale to krytí prostě je o to přesvědčivější a někdy na verení akce, jak sama říkáš se to hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aný, tento makeup, ačkoliv je vysoce krycí, až takovoumasku nedělá, on totiž k pleti dokonale přilne(ikdyž to je nátěr, nepopírám), na večer je to docela fajn věc, nebo i přes den, například takový Dermablend od Vichy, tak ten dělá rozhodně maskoidní pleť, DW je v tomto ohledu mnohem vyspělejší:-)

      Vymazat
  10. Teda! Já vůbec nevím, co si myslím. na jednu stranu se mi líbí i ta druhá fotka a makeup je určitě výborný. Na druhou stranu preferuju lehké krytí a tvoje pleť je pěkná a tolik nepotřebuješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu lahvičku mám proto, když chci od pih pokoj a cítit se super vytuněná:-D Velmi krycí,kvalitní makeup.

      Vymazat
  11. To krytí je perfektní, asi si ho taky budu muset pořídit, protože i já chci mít od svých pih aspoň na chvilku pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  12. Holky, co píšete o Rimmel makeupu, on je celkem krycí, ale DW je jiná liga, to musíte vyzkoušet abyste pochopily:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem moc ráda za Tvůj příspěvek, na tenhle make-up mám políčeno už pěkně dlouho a zatím jsem ho pořád ještě nepořídila, asi hlavně kvůli ceně. Ale fakt mě dost lákal, teď mě akorát znejisťují super recenze na Chanel Vitalumiere aqua, tak až budu pořizovat, tak nevím pro který se rozhodnu :) Ale díky Tvému příspěvku do něj asi jednou fakt půjdu :) Jen si myslím, že tento odstín by byl na mě tmavý, jak ho tak na Tobě vidím.. potřebovala bych ten nejsvětlejší, který se u nás neprodává :( Poradíš prosím, kde je nejvýhodnější ho kupovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elishebet, já bych si dovolila tvrdit, že využiješ oba dva. Jeden je lehoučký(chanel) a druhý pořádně kryje:-)
      Teď jsem se dívala na internetu, ale zrovna tento odstín je vyprodaný, zkus třeba krása.cz, nebo skinshop.cz, jedenklik.cz...ale mají jen ty tmavé odstíny. Nebo potom rovnou ze stránek E.L., tam mají i světlejší ostíny, které se u ná neprodávají:-)

      Vymazat
  14. Doposud jsem nenašla lepší krycí makeup. Teď jsem si kupovala nový a rozhodovala jsem se mezi tímto a Total Coverage. Nakonec jsem zkusila TC a ten mi přijde fakt hóóódně krycí a hutnější! Tenhle je i na aplikaci lepší. Příště jdu do něj ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní2:11:00

    vypadá fakt dobře, až budu přehazovat prachy vidlema, zvážím to ;) (protože bych si ho určitě nenechávala jen na večer, jsem na krycím mejkapu závislá a bez něj mám problém vystrčit nos z domu...) sama používám Revlon ColorStay, balení má stejně pitomé, ale s vlastnostmi obsahu jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď na internetu je k sehnání za 750,-, to si myslím že se vyplatí, makeup vydrží dlouho a je ve své kategorii nejlepší. Na Revlon colorstay jsem četla samou chválu a už nějakou dobu ho mám v tužebníku:-)

      Vymazat
  16. ahoj,prosim chci se zeptat,jakej rozdil je mezi timto EL,EL light a Chanel Vitalumiere aqua?Chanel mam ted ale celej den mi rozhodne nevydrzi a tak premejslim na EL- ted je otazka kterej....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...