Prohledat tento blog

sobota 19. května 2012

Giveaway-Lola Marc Jacobs

Ahojte,
zde slibovaná giveaway. Pokud máte rády zajímavé ovocné vůně, tak by se vám tato mohla hodit. Bez mučení se přiznávám, že mně tento parfém nesedl(není plný, cca 70/100ml), tak ho posílám dál. Takže pokud budete mít zájem o tento dárek a nebudete vědět jak voní, doporučuji si zajít do nejbližší parfumérie a vůni zkusit.

Podmínky jsou jen dvě:
1.)Být můj viditelný pravidelný čtenář.
2.)Napsat svůj email do komentáře.

Budu ráda, pokud mi sdělíte i nějaké náměty, připomínky, nemusíte se bát i kritiky(pokud bude konstruktivní)...Klidně mi napište o čem byste se rádi dočetli, jaké produkty vás zajímají...Napište mi prostě to, co máte na srdci no a když nic, tak nic nepište:-D

Giveaway končí 10.6.2012

Výherce vyberu já(tzn. že možná losováním, prostě jak se vyspím...)

66 komentářů:

  1. supeeer, vypadá dobře :)
    leonka112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jůů,moc bych chtěla! :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Jsem.
    2) Karamba.lou@gmail.com

    No, mně se tvé články líbí tak, jak jsou. Mohlo by jich být víc, ale to člověk už asi moc neovlivní. :))
    No, a jinak by mě zajímala recenze na tu univerzální masku od Yves Rocher, co jsi ji měla mezi oblíbenci. ;) Jinak nemám výhrady ani k typu článků. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Více povídacích článků ;)
    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. je ovocné vůně mám ráda :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. cant.be.perfect@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ovocné vůně miluju! :)
    stylinheart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Těší mě spíš články o pečující kosmetice, než o dekorativní. Tudíž těch bych uvítala víc :)
    A slaďoušovské parfému miluju.
    Měj se pěkně.

    Veru.Ly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tvůj čtenář jsem a můj e-mail je christina.z@seznam.cz.

    Zajímalo by mě, když už jsi psala o svých oblíbených produktech na vlasy, tak jaké jsou ty neoblíbené? Jaké by jsi už nikdy nepoužila?
    Zárověň by mě potěšil článek o značkách z parfumerie/z vyšší cenové kategorie, tvé dojmy o nich, jakou věc od dané značky máš nejraději a jakou nemáš ráda vůbec. Myslím, že tento typ článku by potěšil mnoho čtenářek, které se nechtějí investovat do něčeho, co je následně zklame.

    No, to jsem se zase rozepsala, doufám, že ti mé rady pomůžou.

    OdpovědětVymazat
  10. má krásny obal,verím že aj tak dobre voní :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Je mi líto,ale jediný,co mám na srdci je to,že jsme prohráli se Slovákama! :DD
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC - Color.beam
    mejlik: color dot beam at centrum dot cz

    flakonek se mi libi moc:-) drzim si palečky

    OdpovědětVymazat
  13. juu, to je krásné:)

    Gabriell.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. více povídavých článků :)

    chiarlottes@gmail.com

    A sledovatel jsem :D

    OdpovědětVymazat
  15. Óóó bože Lola... Chodím si k ní čuchat už asi čtvrt roku a pořád se nemůžu rozhodnout, jestli investovat... Moc se mi ta vůně líbí :)
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Zajimalo by me, jak voni :) ... Hrozne se mi libi flakonek. Pry Justin Bieber se nechal inspirovat, jestli vis, co myslim :D
    Bavi me tvoje recenze, takze v tomto duchu bych asi pokracovala :)
    amyle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tou bych nepohrdla.:)
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. vyhledala jsem si složení té vůně a moc bych ji chtěla. přesně takové vůně miluji.

    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Šmankote,zrovna tuhle jsem očuchávala a nemohla se od ní odtrhnout. ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. uz som ju ovoniavala a kraaaasne vonia :)
    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. nezlobila bych se, kdybych vyhrála :D nádherně voní :)
    jinak moc hezký blog :) jen tak dále
    sarka.berounska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. zkusím štěstí:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. ovocné vône milujem, tak skúsim šťastie aj ja :o)
    makeupwithkatze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. voborskaterca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ta by mi mohla vonet:) ja jsem s tvymi clanky spokojena tak, jak jsou. Mam to tady rada a proto sem taky chodim ocumovat:D
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. miluju ovocné vůně =)
    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Líbilo by se mi více tělové kosmetiky, parfémy od "známých osobností" nebo povídací články a tipy na zajímavé akce a obchody.
    Parfém mne zaujal, mám ráda ovocné vůně.

    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tuhle vůni chci už dlouho!! Jen bych trochu zlepšila design blogu, jinak super!! super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Tahle nádherně voní:-)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. páčil by sa mi článok ak sa teda inšpiruješ aj hviezdami, či už americkými či bližšími, či ak pečieš nejaký skvelý recept na nejaké dobroty
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  31. Úžasná Giveaway, já jsem uplný úchylák na vůně :D
    lucie.martinakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Flakonek je skutecne nadherny a ovocne vune mam obecne taky moc rada, tak treba na mne sedne muska zlata. :) ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Jupíí ovocná :)
    Hannah.Hammer@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, ovocné vůně ke mně sedí, takže parádní giveaway ;)

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. To, že není úplně plný, by mi nevadilo, a tak za zkoušku nic nedám: Key.Es@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  37. Já kdysi zkoušela Daisy a měla jsem z toho trauma na dlouho. Ale klidně bych antipatii k MJ za takovou pěknou cenu překonala, že ano.

    OdpovědětVymazat
  38. Já ani nevím, blog mi vyhovuje tak jak je a ráda ho čtu :) Dřív se mi moc nezamlouval vzhled, ale ten už jsi pozměnila:)
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Pro mě je tahle vůně ta prává :)
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Blog je, Levandulko, moc krásný. Holkám tvé zkušenosti jistě pomáhají k výběru toho správného zkrášlovacího prostředku. A tak mám na srdíčku, v tuto noční hodinu, pouze a jen potřebu Ti to tu/Tě pochválit. Líbí se mi též odraz okna ve flakónku.
    :)
    Tvá n.

    OdpovědětVymazat
  41. doufám že mi bude přát štěstí :)
    Zelenkova.Tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. katulsed@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. lolu som mala možnosť vyskušať na trajekte do anglicka:) a vonia užasne!
    bloomingflowers-ika.blogspot.com
    fredyqa@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  44. 1) Sleduji už dloooouho :)
    2) buffy.b@seznam.cz
    Já byhc přidala hromady, hromady, hromady DIY :)) Miluju je :))

    OdpovědětVymazat
  45. woow ůžasná cena, jsem zvědavá jak voní :D
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Jů-Lolu mám ráda :) super, zrovna jsem tě začala sledovat (Hanouš):))
    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Zbožňuju ovocné vůně!! V zimě k lahvičkám čmuchám abych si navodila léto :). terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. jee!po lole strasne dlouho touzim!kez by to vyslo!novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Super vůně, škoda, že ti nesedla! Ale mně by se líbila moc :)
    mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. zrovna dneska jsem ji očuchávala v parfumerce, voní božsky:)
    al.bis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. miluju ovocné vůně a ten flakonek se mi moc líbí!
    můj návrh ani není návrh, ale čtu tvůj blog tak ráda, že bych uvítala častější články :)

    kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. plasssma@gmail.com

    abys toho neměla zas tak moc na čtení, tak nic nenapíšu :-P

    OdpovědětVymazat
  53. nechcela som sa zapajat do giveaway, kym nebudem vediet, ako Lola vonia. dnes som konecne bola Lolu ovonat, ale neviem, ci som neovonala oh Lolu :D kazdopadne dedukujem, ze su podobne (kedze aspon jedna zlozka v hlave, srdci a zaklade je vzdy rovnaka, i ked to nemusi nic znamenat). od Marca som mala Daisy eau so fresh a tu som posunula sestre, kedze ja som svoju vonu srdcovku este nenasla a po case sa mi vone omrzia. takze uplne chapem aj teba, ze vonu posunies.

    a posty su variabilne, blogu sa venujes, takze citatelov bude len pribudat :) (ta prava dava rady :D ja, lenivec jeden)

    OdpovědětVymazat
  54. Ovocné vůně miluju!
    Jestli pak by Lola předčila mojí jedničku Acqua di Gioia? :-
    p.javurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Lolu mám doma, ale jen parfémovanou vodu. Mě teda voní překrásně :))
    Kristybokova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Mňam :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Já se přiznám, že jsem dnes zavítala na tvůj blog poprvé, máš to tu všechno tak pěkně popsané + k tomu ty fota to se mi hrozně líbí když je tam vždy i ukázka :) zatím není co vytknout ještě ho musím pořádně prolézt :)
    anlyen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Máš skvělé recenze! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Stala jsem se tvým followerem a to moc ráda! Máš pěkný blog!:))
    Tahle vůně se mi hrozně líbí, máma jí má a já jí na ni chodim:D Takže bych byla ráda kdybych měla svojí!:D:))

    veirauchova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Splněno :)
    denisa.cemperova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. splnené :)
    krásny blog aj giveaway :)
    k.malatinova@gmail.com
    have a nice day :)

    OdpovědětVymazat
  62. bubbles269@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. tequila-and-lime@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. helen.blogger0@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...