Prohledat tento blog

čtvrtek 31. května 2012

Kosmetika z Lidlu, vyplatí se?

Kdo si kupuje kosmetiku z Lidlu? Jaká asi bude její kvalita? Za ty peníze to bude katastrofa.
 To vám řekne leda nějaký snob. Já si lidláckou kosmetiku kupuju už nějaký ten pátek. To víte, konec měsíce, finance docházejí a vy potřebujete antiperspirant za pár kaček...

Začnu zubní pastou a ústní vodou. Mají naprosto stejné parametry(mluvím o poměru chloru-1450něčeho)jako výrobky colgate, listerin a pod...Zubní pasta dobře pění a má příjemnou mátovou chuť. Ústní vodu používám tu s označení Soft Mint, je příjemná, nemám s ní pocit že jsem kousla do mraveniště. Ta druhá varianta, co Lidl nabízí, je už poněkud tvrdšího ražení a nezvykla jsem si na ni.
Tělové máslo, tentokrát ve variantě kakaové. Krásně voní jako čerstvě upečená bábovka.  Dobře vám tělo promastí a při troše dobré vůle ho lze použít i na obličej. Tyto másla si kupuju pravidelně a ráda je i rozdávám:-)
Antiperspirant, konkrétně tento Cien, má stejné účinky jako třeba Fáčko, Rexona...Je ho 50ml, obsahuje aluminium, takže skutečně zabraňuje pocení(mně ne, já musím používat driclor, bohužel), příjemně voní všechny jeho varianty a stojí něco kolem třiceti korun. Velmi dobrý výrobek.
No a na závěr zde mám mého oblíbence, naprosto báječný čistící gel s jemňoučkým peelingem, takže se dá používat denně bez podráždění. Má to být novinka, stojí 35 Káče,  plus mínus, no a ještě ho mají ve variantě bez peelingu, jen čistící gel. Jemně, mořsky voní(takže na léto je to ideální čistič), opravdu dobře čistí, nevysušuje(!), krásně pleť osvěží, je jemná, hebká, čistá...Tento výrobek doporučuju vyzkoušet.

Co vy a kosmetika z Lidlu?

29 komentářů:

  1. Já kosmetiku z Lidku miluju! Narazila jsem na ni co by chudý student a tak nějak jsem u ní zůstala! Tělové máslo je naprostá dokonalost, stejně jako antiperspiranty. A za ty peníze? Je to naprostá srovnatelnost s cenově dražší kosmetikou! Na recenzi peelingu a čistícího gelu se taky chystám ;-)

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Do lidlu nechodím, takže tuto kosmetiku neznám, ale vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobra tema :) Nehovorim, ze by som si kupila z Lidl kozmetiky vsetko, ale pravidelne kupujem damsky gel na holenie, telovy olej Suhada je skvely (ale ten maju len v specialnych akciach par krat do roka) a vyborne su aj vlhcene ruzove odlicovacie obrusky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď používám šampon na vlasy a kondicioner z Lidlu a musim říct, že jsem docela spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja do Lidlu bohužel nechodím, ale na to máslo jsem slyšela už docela hodně chvály:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jo no to jsem byla zvědavá, co napíšeš.. Sama nemám vyzkoušno nic, do Lídlu chodím pro šunku tak leda, ale o tekosmetice jsem samozřejmě slyšela... myslim, že ten čistící gel teď na léto bych zkusila.. jsem na to teda už teď zvědavá:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Do Lidlu nechodím, ani tahle kosmetika mě nijak nezaujala, kromě tělového másla, na to bych se tam mohla zajít podívat.

    OdpovědětVymazat
  8. Já osbně můžu doporučit hlavně vlasovou kosmetiku - na jejich šampony a kondicionery nedám dopustit! O vlasky se mi starají lépe než kdejaký Garnier...

    OdpovědětVymazat
  9. já mám též několik Lidl oblíbenců :) např. jejich odlakovač, peeling na nohy nebo šampon :) a na ten čistící gel jsem minule při nákupu koukala a lákal mě a myslím, že si ho i pořídím, protože za tu cenu nejde odolat :)

    OdpovědětVymazat
  10. to telove maslo mi aj kolegynka vychvalila, aj moja mutti ho tusim ma, tak asi zbehnem aj ja do Lidla :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní11:18:00

      zběhni pro tělové máslo.Já ho mám už měsíc mám mangové,vždy po sprše se s ním natřu je to super.Já už zkusila dost věcí oc cien kosmetiky a zatím jen chálím

      Vymazat
  11. Já mám kosmetiku z Lidlu moc ráda :) ten peelignový gel mi teda ale hrozně smrdí :) jinak je fajn.

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za tipy! Zrovna sháním nějaké peeling a nechce se mi do něj moc investovat, tak to bude ideální volba :) I to ostatní vypadá dobře, myslím, že dneska zajdu do Lidla :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek, ale abych řekla pravdu, tak ač jsem četla spoustu kladných ohlasů třeba na šampon, tak jsem se ho pořád neodhodlala koupit. Ale co mě hodně laká je prášková maska na pleť, ale tu jsem tam už dlouuuho neviděla.

    OdpovědětVymazat
  14. V Lidlu mám své oblíbence, v jistých ohledech se mi zdá kosmetika kvalitnější, než leckterá drogérková.

    OdpovědětVymazat
  15. Sice si značku Cien nekupuju protože se o ní skoro nikde nepíše a mě vždycky naláká někdo na něco jiného o čem píše a chválí každej :D, ale jednou se u nás doma objevilo to máslo, přesně to samé, a musim říct že bylo vážně úžasný. To si hodlám koupit znovu až doplácám to, co mám teďka, protože prostě... Láska no :D. Jinak doma máme ještě šampon ale ten používá mamka, ale co jsem četla tak prý jejich šampony jsou hodně dobré :).

    OdpovědětVymazat
  16. už jsem o ní hodně slyšlela, ale zkušenosti nemám..můžu se jen zeptat, na kolik vyjde to tělové máslo?? :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stovku :)

      Já nedám dopustit na jejich regenerační šampon, lepší jsem nikdy neměla :)

      Vymazat
  17. ked miniem tie tri peeligny co mam a 5 telovych mliek (vratane masiel), tak vyskusam tieto. a inak Driclor to i u mna isti :/

    OdpovědětVymazat
  18. Já do Lidlu nechodím, mám ho hrozně daleko, ale to máslo s čistícím gelem vypadá dobře :-) Tak třeba někdy, až se tam dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám vyzkoušený šampon (propadák) a krém na nohy (super). Chtěla bych toho zkusit víc, ale u nás skoro nic nemají :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní11:24:00

      jo krém na nohy s ureou10% taky mám a je žůžo.I krémy na ruce bezva a tělové máslo bomba vřele doporučují

      Vymazat
  20. milujem kozmetiku z lidlu, ten peeling a guličku som ešte neskúšala. ale určite kúpim, a nedávno som u nás videla aj mlieko a vodu na pleť tak aj to hodlám otestovať.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak vidím/čtu, že vás kosmetika z Lidlu zajímá, no a není se čemu divit, za pár korun dostanete slušné výrobky. Zapomněla jsem vyfotit jejich skvělý odlakovač bez kterého nedám ránu!
    Šampon s kondicionérem mám strach vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní19:16:00

      To nemusíš. Ten na barvený vlasy obstál v Dtestu nejlíp. Já teda netvrdím, že je Dtest směrodantej, ale minimálně to, že ten šampón v sobě nemá žádný hajzly teda pozná.

      Vymazat
    2. Včera jsem vyzkoušela kondicionér na suché a poškozené vlasy a jsem nadšená! Mám poničené jemné vlasy, málokterá maska či kondicionér mi je pomůžu rozčesat a tento mi je nejen ročesal, ale vlasy mám lesklé a jemné na dotyk, nečekala jsem to.

      Vymazat
  22. Ahoj, takisto pouzivam telove masla, gel na holenie, mam aj ten isty peeling a mozno kupim aj antiperspirant, vyzera to dobre :)
    roxynkasstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám kosmetiku z Lidlu celkem ráda, dá se koupit za pár kaček a je fakt dobrá. Nejlepší zkušenost mám asi s peelingem na nohy, kterej je prostě úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  24. Díky za tenhle článek. Šamponu bych se nebála ani kondicioneru. Teď mě lákal krém, ale ještě tu krém mám, nevypotřebovaný. Lidl kosmetika se často umisťuje na prvních místech v Dtestu, což podle mě o něčem vypovídá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...