Prohledat tento blog

čtvrtek 24. května 2012

The Oriental Gold BB Cream - SKIN79

BB krémy mě nadchly! Už jsem o tom psala v mém prvním článku o BB. Myslím si, že na léto jsou ideálním řešením. Jednak mají vyšší Spf, můžete je namazat ráno po ranní hygieně místo krému, dát řasenku a jít. Fakt nevím, proč jsem je tak dlouho přehlížela. Teď jsem v testovací fázi, chci toho vyzkoušet co nejvíc a poté si koupit jedno nebo dvě plné balení.
   Zhruba před dvěma týdny mi došel Miniature set BB od SKIN79. Objednávala jsem ho na těchto stránkách http://www.bb-cream.cz/. Zatím jsem vypotřebovala Oriental BB krém s Spf 25.


Obsahuje výtažky z čajů, extrakty z kaviáru, chřestu a podbělu lékařského. Má být určen pro všechny typy pleti, vhodný pro pleť s pihami, vráskami a rozšířenými póry(skutečně do pórů nezalézá). V plném balení máte i zrcátko s růžovým krémem na rty a tváře.



Tak nejprve ke konzistenci. Ta je hutnější, bez třpytek, po nanesení se pleť přiměřeně leskne, vypadá to pěkně a svěže. Barevně mi sedl velmi dobře, ale to je tím, že jsem teď dost opálená(na mé poměry), kdybych byla vybledlá, tak je docela tmavý. Má růžový podtón a voní po zeleném čaji. Vůně je nerušivá, osvěžující, stejně jako Green tea od Ardenky.
Zkoušela jsem aplikaci na denní krém i bez něj a mám jeden poznatek. Bez krému sedí na pleti mnohem lépe a výdrž je několikanásobně vyšší než s krémem. Překvapilo mě že ho snesu i jako krém, pleť po nanesení byla úplně v pohodě, žádné pnutí.






Krytí je slabší střední, na léto to stačí. Jelikož zapudrovávám pudrem od Shiseida, který sám o sobě trošku kryje, tak se mi tím krytí zvýší a výsledek vypadá pěstěně. Takto mi líčení vydrží celý den. Konkrétně tento BB krém doporučuju nanášet bez denního krému, pak jsou výsledky nejlepší.
   Takto vypadá celá sada:































Balení je po 5ml, na vyzkoušení ideální. Cena byla 390,- plus poštovné.

Další dojmy budou po dalším odzkoušení:-)

Klidně se ptejte, pište...

8 komentářů:

  1. Zrovna uvažuju, že si tenhle set s miniaturkami taky pořídím... :) A koukám, že to vypadá opravdu dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám stejný set z ebaye za v přepočtu 160 Kč. 390 za 4 vzorky se mi zdá jak přemrštěné...

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem dostala od kamarádky ten Garnier BB a nejsem s ním ani spokojená, ani nespokojená. Moc dlouho ho ale netestuji tak nevím...

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ten růžový, ale ještě jsem ho nezkoušela... vždycky totiž radši sáhnu po klasickém make-upu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zrovna ten růžový mě láká nejvíc, ale nechce se mi ho kupovat tady u nás za přehnanou cenu a z ebay nemůžu, protože nemám paypal, tak holt budu čekat až ceny u nás budou přijatelnější:D

    http://barbsbeautyblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní5:29:00

    Ahoj, taky me tenhle dost laka, zatim pouzivam VIP Gold. Ja na ebay taky nakupovat nemuzu, ale objevila jsem mybbcream.cz a ty ceny se mi nezdaji zas az tak premrstene...poslali mi i nejake vzorky. Na mou sussi plet nebyl ten Super plus uplne dokonaly, ale VIP mi sednul...

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní5:31:00

    Ja ten paypal taky jeste nedala:-) ale na mybbcream.cz mi ty ceny zas tak premrstene nepripadaji. Mohli by mit sice vetsi vyber, ale ja se nasla ve VIP Gold, na mou sussi a citlivou plet je dokonanaly!!

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní5:33:00

    Omlouvam se, poslala jsem prispevek, ale nepublikoval se a pak najednou ano...no zkratka tady mam nehtic dva:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...