Prohledat tento blog

pondělí 28. května 2012

Royal Velvet Oriflame



Jak už jsem se zde několikrát zmiňovala, "dělám" Oriflame a netajím se tím, že ho nemám moc ráda. Když si vezmete konkurenci, třeba jen v Albertovi,  prostě na ni nemá a to se jedná o kosmetiku která nemá nic společného s tím lepším, co naleznete...co já vím...na internetu? Jenže, jak co...Například řada Royal Velvet je příjemná záležitost, která neurazí. Až na ten oční krém(v poslední době moc nechválím, ale co se dá dělat, lhát sobě, potažmo vám, nechci a nebudu).

Začnu u denního krému. Vyhovuje mi. Dobře hydratuje, jemně voní, rychle se do pleti vsákne, jeho konzistence je zajímavá, lehounká jako vánek, taková ne úplně vyšlehaná šlehačka. Mohu doporučit zejména sušší pleti, v zimě jsem si dávala větší množství než teď v létě. Nedělají se mi po něm pupínky, šupinky(na které jsem brutálně vysazená, já si všimnu i jedné jediné šupinky...), neucpává póry. Jeho zpevňující účinky nedovedu posoudit(mají tam být díky výtažkům z kosatce), já si krémy kupuju kvůli hydrataci, na vymazání vrásek ani zpevnění nevěřím u žádného krému, natožpak u krému za dvě stovky.


Oční krém jsem měla dvakrát. Bohužel mi nevyhovuje. Dostatečně nehydratuje, Belucci si může vystupovat v reklamě jak chce, tento oční krém není dobrý pro sušší oční okolí. Konzistence vypadá slibně, je hutná a rychle se vsaje. Jenže jak se vsaje, tak pak už na pleti není. Velká škoda. Možná je to jen můj problém, mám oční okolí hodně vysušené.


Na závěr zde mám ještě čistící mléko s tonizačním gelem. Tuto dvojku používám celkem často, ale uchvácená z ní nejsem. Samotné mléko je příjemné, lehoučké, nevysušuje. Voní stejně jako krém, ale oči s ním neodlíčíte, na to je příliš agresivní. Gel má tendenci pleť vysušit a to by neměl, protože celá řada Royal Velvet je určena pro suchou pleť. Takže gel moc nepoužívám, mám po něm nepříjemný pocit pnutí a stejně ho ve finále opláchnu vodou.
































Ještě bych měla podotknou, že mám suchou pleť. Tyto výrobky bych spíše doporučila normální/smíšené až lehce sušší pleti. Teď na léto jsou příjemnou alternativou těžkých krémů. Oční krém za sebe doporučit nemůžu.

Máte zkušenosti s touto řadou? Kterou pleťovou kosmetiku nyní používáte?

8 komentářů:

  1. Zkušenost nemám, oriflame moc nepoužívám. :) Ale pokud ti oční krém na suchou pleť nehydratuje oční okolí, asi to nebude jen tvůj problém, ale problém toho krému. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní4:34:00

    Prodáváš Oriflame, ale nemáš ho ráda? Zajímavé. Takže bys pro prachy nabízela klidně i "výhodné" úvěry, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosmetiku Oriflame nakupuji pro své vlastní potřeby, mám to o 30% levnější než ten, kdo si ji koupí přes poradkyni. Mám pár zákaznic, které léta používají například Time Reversing apod. "Výhodný" úvěr bych nabídla leda tak tobě, Anonyme.

      Vymazat
  3. Já s Oriflame moc zkušenosti nemám.. Používám Avéne, LOccitane a Clinique:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pleťový krém mě celkem zaujal, díky za tip! A ještě bych tě chtěla upozornit- píše se v zimě a ne v zimně ;-) Je mi ale jasné, že to byl nejspíše překlep :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki díky za upozornění, blbej překlep:-(

      Vymazat
  5. K Avonu/Oriflame mám obecně ten postoj, že to není celé a priori fuj. Něco je lepší, něco je horší jako jakákoli jiná značka. Myslím si teda, že ceny jsou místy trochu přemrštěný, ale tak zas na druhou stranu mám rozum a pokud produkt považuju za předražený, nikdo mě ho nenutí kupovat a nebývá ani problém se dočkat nějaké akce a pak si ten výrobek koupit se slevou, pokud uznám, že aktuální cena vypadá adekvátně. :-) Sem tam si u nich něco objednám, protože to na mě prostě funguje, možnost objednat si něco z pohodlí domova. Obecně mi klasický nakupování pije krev a vyhovuje mi nákup přes internet. :-)
    Levnější značky nejsou všechny kompletně zatraceníhodný. Myslím, že ani u řasenky/make-upu/čehokoli za tisíc korun nemáte úměrně se stoupající cenou záruku, že vám bude vyhovovat. Někomu udělá skvělou službu až řasenka za dvě tisíce a pak ji asi logicky potřebuje, někomu už ta za dvě stovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Například ty řasenky, jedna od Avonu(teď nevím jak se jmenuje, má takový zvláštní zvlněný kartáček)a Wonderlash od Oriflame, to jsou skvělé řasenky, kvalitní, dělají nádherné řasy, žádné žmolky ani opadávání, určitě se vyplatí objednat.
      Přiznám se, že se vždy těším na nové katalogy jak Avonu tak Oriflamu, udělám si kafe a objednávám:-)
      Taky nerada nakupuju v obchodech, většina mé kosmetiky je nakoupená přes net, kolikrát naslepo(třeba i parfém, ale u nich je problém že většinu znám), ale ten adrenalin stojí za to:-) Je to taková menší závislost...
      Levnější značky mají kolikrát dobré věci, například stíny od Essence v odstínu Party all night jsou dokonalé, vydrží mi na víčku celý den, nanášení jedna báseň.

      Jen co se týče makeupů, tak z drogérie mi vyhovuje(a to s přivřením očí)jen lastig performance od MF, jinak děs běs.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...