Prohledat tento blog

pátek 25. května 2012

Rtěnka Barry M v odstínu Pillar red box 121



Rtěnky jsou nedílnou součástí všech parádivých slečen. Možná si i vy vzpomínáte, jak jste si tajně chodily na mamčinu rtěnku a pak si ziglily pusinu a připadaly jste si u toho děsně dospěle. Já si na to pamatuju, milovala jsme rtěnky už od mala. Byla to pro mě známka ženskosti. A červená rtěnka, to je skutečný pilíř mezi rtěnkami!






Kdybych ji měla popsat, jako že bych měla, tak mi nevyhovuje. Měla by být krémová a to není, je strašně suchá. Vůbec vám neudělá ten klouzavý, krémový efekt. Dělá na mě dojem vysušené tresky. Kvituju její mat a výdrž, odstín je tak trochu cirkusový. Barva mi nesluší, vypadám jako klaun a to mi korálově červené celkem sluší, ale o.k., tohle je můj boj.
Nemám víc co bych k ní dodala. Vysušuje, tečka. Beru to jako zásadní problém a rtěnka skončí u někoho dalšího, já si ji nenechávám.

Zajímalo by mě, zda i ostatní odstíny od BarryM jsou tak suché nebo je to problém jen tohoto odstínu, jaké jsou vaše zkušenosti? Líbí se vám ten odstín?

21 komentářů:

  1. Dievčatko je velmi roztomile :) Na tvojich perach vyzera, ze nie je sucha a zda sa, ze ti pristane, pretoze mas plne pery. Ale keby som videla celu tvar tak by sa to dalo objektivnejsie zhodnotit..farba na foto je pekna, aj ked foto velmi skresluje..Hadam ju vyuzije niekto iny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doroto, děkuji ti za krásný komentář. Rtěnka mi nesluší, je na mě moc klaunovská, doufám že poslouží někomu jinému...

      Vymazat
  2. Mně se tenhle odstín líbí hrozně moc, i když vím, že mně by absolutně neslušel. A ta fotka rtěnky na rtech je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní2:20:00

    Jestli jsou to na té fotce tvoje rty, tak špatně to rozhodně nevypadá. :-) Ale je fakt, že v celkovém dojmu je to třeba vidět spolu s odstínem pleti atd. Barvy jsou hotová alchymie, výsledný dojem je spíš o odstínu než o barvě jako takové. :-) Mně se sice líbí odstín jako takový, ale taky nejsem přesvědčená, že by se mi líbil na mně samé. Vypadá to jako teplá barva a ty já nenosím. (Zimní typ to má v podstatě snadný, pokud nemá moc náladu přemýšlet o teplých a studených odstínech, černá a bílá nás nezklamou nikdy.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní2:35:00

      Jo a sice to nechceš slyšet, ale ty pihy si fakt nezamalovávej. :-) Jsou roztomilý, vypadáš jak holčička. :-) Jsi díky nim výraznější, zajímavější. :-) Někdo má alabastrovou pleť, někdo má pihy, oboje má něco do sebe. Pokud kůži "nezdobí" zrovna pupínky, pleť je čistá a zdravá...

      Vymazat
    2. Moc ti děkuji za vše co jsi napsala, bylo to příjemné čtení. Zimní typ je dle mého nejlepší. V podstatě nepotřebujete šminky:-)

      Vymazat
    3. Anonymní4:40:00

      Já bych si na rtěnku netroufla asi i kvůli barvě zubů, ale ty máš pár článků zpět fotku s jinou červenou a moc ti to sluší. Klidně ji nos, jak tu někdo napsal, máš moc hezký tvar rtů. :-) Bohužel výrazné rtěnky, myslím si, pro každou nejsou. Chce to mít alespoň trošku plné rty, ty úzké dělají z nalíčené ženy přísnou pančelku. Co do pleti, tak každá chceme to, co nemáme, chápu. Blondýnky mají často "problém" s tím, že si nenalíčené připadají hrozně bezvýrazné. Ty máš v pihách výhodu, dělají tě zajímavou, půvabnou, tak se jich nezbavuj. :-) Máš teda pravdu, že já osobně na běžný denní líčení používám jen černou řasenku (a korektor na šílený kruhy pod očima).

      Vymazat
  4. Fotka na rtech i na holčičce vypadá docela hezky, ale jsem si celkem jistá, že na mě samé by se mi taky nelíbila. :) A pokud je to taková vysušovací rtěnka, tak bych jí už tuplem nechtěla... Takže tuhle si tedy nepořídím. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An. jak psala verunka pod Tebou, možná že je to jen tímto odstínem, či starým kusem(ale to je mi žinantní psát, nerada bych eshop neprávem nařkla)...

      Vymazat
  5. Mně tedy rtěnky Barry M vysušující nepřijdou. Natírají se mi nádherně, krásný krémíček - možná trošilinku tužší, ale v teple klouže krásně. A balzám sice pod rtěnky nepoužívám, ale tuhle bych beztak použila bez něj, na vysušování mám v šuplíku jiné "adepty"... A rovněž i jiné adepty na ještě o něco krémovější rtěnky. (Nutno dodat, že mám vyzkoušenou jen jednu a jiný odstín, viz u nás na blogu. Ale myslím, že to bude podobné, aspoň co jsem tak četla kolem.) S ostatním souhlasím, hlavně ta výdrž je famózní!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, tak nevím jestli je to o odstínech, ale já ji mám suchou, špatně se mi s ní maluje. Ráda si přečtu tvou recenzi, určitě bude skvělá, vím že máš skvělý přehled o kosmetice:-)

      Vymazat
    2. Ech, teď se červenám, zas takový přehled fakt nemám... Ale možná jen nejsem tak náročná, proto mi tahle rtěnka fakt vyhovuje.
      Mimoto jsem zapomněla dodat, že na tvých rtech tahle barva vypadá famózně! Myslím, že pro ní máš úplně nejlepší tvar rtů, jaký může pro červenou rtěnku být. Ještě jí dej šanci, třebas s tím balzámem pod ní. Úplně tě totiž vidím: rudé rty, oči zvýrazněné jen řasenkou, lehký dotek tvářenky na sjednocené pleti. Vlasy volně. Malé černé, lodičky, psaníčko a zlaté šperky. Budeš za kočku večera, až si takhle někam vyrazíš! ;-)

      Vymazat
    3. Verčo, tak to jsi mě přesvědčila, ještě ji dám šanci s balzámem a jen s tou řasenkou, krásně jsi to popsala, hned to živě vidím před sebou:-D

      Vymazat
  6. Já od Barry M ještě nic nemám. Jinak červené rtěnky nenosím, ale většinou se mi líbí u ostatních :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vím, že píšu trošku se zpožděním, ale všechny Barry M rtěnky takové opravdu nejsou. Některé jsou krásně krémové a jiné vysušují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sonidlo, díky, já si to právě myslela. Holky to tu dost řešily, ale nemohla jsem napsat že je krémová, když byla fakt suchá jako troud:-)

      Vymazat
    2. Jasnačka :) Já má taky dvě hodně suché ;)

      Vymazat
    3. Prosím tě a které to jsou, případně abych se jim vyhnula:-)

      Vymazat
    4. Pale Nude a Peachy Pink - ty mají takovou pudrovou konzistenci a někoho by možná mohla vysušovat matná Shocking Pink. Ale je zajímavé, že zrovna ty vysušující se mi odstínově líbí nejvíc :)

      Vymazat
    5. Právě Shocking Ping jsem si chtěla koupit...ale stejně asi kvůli tomu odstínu si ji vezmu:-)...Moc děkuju, je dobré tohle vědět:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...