Prohledat tento blog

pátek 18. května 2012

Time relax night cream Oriflame plus líčení s paletkou MUFE Spring 2012

Zdravím vás, milé čtenářky,
dnes jsem si pro vás připravila post o jednom zklamání v podobě nočního krému od Oriflame. Záměrně nepíšu "velkém", protože jsem od něj tak moc nečekala...
Krém mi chemicky smrdí. Málokdy se mi stává, že by mi parfemace výrobku byla natolik protivná.
Další věc, vůbec nehydratuje. Jako bych se ničím nenatřela...ok, možná první dvě hodiny nemám napjatou pleť, ale to už mi poslouží líp sádlo. Pokračujeme v krasojízdě, kolem nosu mne nesnesitelně štípe ihned po aplikaci(nemám citlivou pleť)...

Konzistence je fajn, gelovo-krémová, nicméně to krém nespasí.
Nedoporučuji, ale schválně, zkuste si přečíst chvalozpěvy na stránkách oriflame...Člověk má pocit, že tomu vůbec nerozumí...Trošku mi to připomíná sektu od Amway, ale nechci být zlá...

No a pro spravení chuti jsem se zmalovala paletkou od MUFE, jejíž kvality jsou prostě nepopiratelné. Vy se můžete vyřádit i se stíny od jiné firmy, ale pokud si nakoupíte šest podobných stínů od Essence, tak nečekejte že vám na víčku vydrží celý den tak, jako tyto.
Jediné, co mě na nich štve je to, že z nich opadávají třpytky pod oči. Jenže v létě je to šumák, dá se to i tak...


Podrobná recenze na tyto stíny se nachází tady na této stránce...
Nutno podotknout, že i konzervativnější část mého okolí nebyla zděšena pohledem na mne:-D. Prej že fajn letní líčení, chachá!
Teď vážně, po delším zkoušení těchto stínů nemohu jinak, než je doporučit. Drží celý den i bez báze.

Máte už paletku doma? Zajímalo by mě(a to jako fakt)jaký mát názor(celkově) na Oriflame?

12 komentářů:

  1. Ta paletka je vážně krásná, až někdy čirou náhodou zavítám do míst, kde se prodává MUFE, tak o ní budu přemýšlet...
    Můj názor na oriflame je takový dost rozpolcený, nemám pocit, že by byl vyloženě špatný, ale obecně seženu lepší věci, aniž bych musela absolvovat kdovíco. Měla jsem od nich pár fajn věcí a pár věcí, které byly jedním slovem katastrofa... Ale pořád mám lepší názor na Oriflame než na Avon... :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., tak názor máme podobný, taky je mi sympatičtější Oriflame, ale Avon má dobré katalogy, to má člověk pocit že potřebuje všechno:-)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší, stíny vypadají opravdu skvěle. Škoda, že Oriflame krém zklamal, já mám z Oriflamu jen krém na ruce a kouzelný kelímek, když už, tak si spíš objednávám z Avonu. Jo a ještě bych tě chtěla tak trochu pochválit, že už do článků dáváš větší fotky, např. stíny jsou hned lépe vidět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tedy vlastně zázračný kelímek :-)

      Vymazat
  3. Mně obecně krémy od Avonu a Oriflamu vždy zklamaly, už dlouhá léta ani jedny nekupuji.
    Stíny vypadají skvěle, na jaro jako dělané,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KyKy, já právě většinu krému z Oriflame mám ráda, Avon nic moc. No ale tento recenzovaný je příšerný.

      Vymazat
  4. Ten tyrkysový (?) stín by byl na očích zajímavý! :-)
    Od Oriflame jsem toho moc nezkoušela, bo jsem myslela, že nemají nic eko/bio. No a jelikož právě takovou řadu zavedli, tak jsem letos v březnu testovala denní, noční a oční krém. Jakože byla jsem překvapená. Krémy byly příjemné a fajn :o)
    Jo a moc let zpět jsem byla Avon lady, ale nějak mě to časem přešlo... hned po tom, co jsem začala číst složení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ten tyrkysový je nádherný a nemá tolik třpytek co ten fialový. Eko řadu z oriflamu jsem ještě nezkoušela, ale časem dojde i na ní, mám to jako dealerka za pár korun.

      Vymazat
  5. kdysi jsem si od nich čas od času něco v akci koupila, protože kamarádka dealovala, ale nikdy to nebylo nic moc (možná až na jednu řasenku, co jsem si brala opakovaně), takže co se mi ztratil z dosahu, už jsem neměla potřebu po něm pátrat

    obecně mi tyhle firmy přijdou užitečné leda pro někoho, kdo nemá možnost si kosmetiku koupit jinde a normálním způsobem - třeba nějaké panímámy v zapadlejších vesnicích a tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D, já mám úplně ten samej pocit, panimámy z vesnice(krásný obrat)...

      Vymazat
  6. Nádherné líčení, moc se ti povedlo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...