Prohledat tento blog

středa 30. května 2012

Yves Rocher Tradition de Hammam-Zářivá maska s marockým kaolínem

Dobrá čistící maska se hodí každé ženě. Když ji můžete použít i na vlasy, tím lépe. Tento výrobek od Yves rocher mě lákal už delší dobu, resp. celá řada Tradition de Hammam. Líbilo se mi spojení masky na obličej i vlasy a někde na zahraničním blogu jsem četla(už je to tak rok zpět)velmi pochvalnou recenzi, kdy slečna měla nádherné vlasy a přísahala na tuto masku a tuhé mýdlo ze stejné řady. Inu neváhala jsem a při první slevě jsem tuto masku koupila.
































Maska kromě marockého kaolínu obsahuje i bio arganový olej, výtažek z kukuřice a růžovou vodu.






























První věc, které si na této masce všimnete je vůně. Po otevření tuby mě praštila do nosu silná, omamná, překrásná medově-bylinná vůně. Pokud znáte Gucci by Gucci edp(hnědá kostka)tak je jí dost podobná.
Další věcí které si všimnete a o které na stránkách YR nepíší(objednávala jsem z jejich eshopu)jsou malá zrníčka peelingového charakteru, velmi jemně namletá. Fajn věc ty zrníčka. Nejenže vám pleť krásně vyčistí, ale dokonce ji i ohobluje a to velmi jemně. Po použití masky mám pleť jemňoučkou a hladkou jako miminko. Krásně čistou s návdavkem voňavých orgií:-).

Jak si poradila jako maska na vlasy? Nepomůže vám je rozčesat, ale to už jaksi vyplývá z logiky věci, bahno není silikon. Obávala jsem se několika věcí. Co udělají peelingové částečky ve vlasech, zda mi arganový olej nezmastí vlasy a zda nevyplácám půl balení. Jak se ukázalo posléze, obavy byly zbytečné.
Maska je sama o sobě docela tekutá, takže jí na vlasy nevypotřebujete tolik. Zrníčka ve vlasech neplechu nedělají.
Nanáším ji na umyté, lehce vysušené vlasy. Nechám cca 10 minut působit a poté opláchnu. Výsledek? Vlasy jsou nápadně lesklé a jakoby silnější, zdravější a přitom je vůbec nezatíží. Bez nadsázky je úžasná.

Výrobek mohu doporučit všemi deseti, nemám absolutně nic co bych ji vytkla.
Je to i dobrá věc teď na léto, když jedete na dovolenou. Máte masku na pleť a vlasy plus peeling ve 100ml tubě. Ideální.

16 komentářů:

  1. Tahle maska mě láká už dlouho. Po přečtení tvé recenze si pro ni budu muset skočit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honey, snad ti sedne tak jako mně:-)

      Vymazat
  2. No vida, zrovna to tak hezky vyšlo se slevovou "pohlednicí" od YR, takže si pro masku asi skočím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An. pokud si ji koupíš, tak se těším na recenzi:-D

      Vymazat
  3. wow, tak toto vyzera ako idealny produkt pre mna, som maniak na rozne cistiace masky a tato vyzera mimoriadne lakavo! nevies, za aku cenu sa predava? ja od yves rocher pouzivam len ich telove mlieka a sprchace, ale ocividne to budem musiet zmenit :D
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se slevou kolem třech stovek, není zrovna nejlevnější,ale vyplatí se. Bez slevy kolem čtyřech stovek:-)

      Vymazat
  4. Univerzální a úžasná maska? Tu musím určitě vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to dobře, ale 400Kč? Tak to ani náhodou, to by musela být v hoodně velké slevě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já za ní dala tři stovky, není to málo, to je fakt...

      Vymazat
  6. Tuhle jsem taky měla a docela jsem s ní byla spokojená:-) Hrozně se mi líbí to balení:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem jí, ale a nijak mě nenadchla..:)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Může být, možná časem kápnu na něco ještě lepšího:-)

      Vymazat
  8. Vypadá dobře, já teď používám jednu L´Oréal na blond vlasy, ty mé pak dělají krásné světlé odlesky. Já jsem na dnech ELLE dostala minikrém Tradition de Hammam s bio arganovým olejem z Maroka a vůbec mi nevoní! Doufám, že ta maska bude mít alespoň trochu jinou vůni, protože bych jí ráda vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, víš jak, parfemace je otázkou vkusu, je natolik specifická, že se nedivím že ti nesedla:-)
      Myslím že celá řada voní stejně.

      Vymazat
  9. Zrovna dneska jsem si došla pro sprchový olej z téhle řady a mně teda voní božsky! A voní dokonce i příteli, což je co říct. Gucci by Gucci mě sice nenapadl (a to ho vlastním a miluju), ale vůně je to pěkná - kdyby ji převedli do EDP a za rozumný peníz prodávali, možná bych po ní sáhla.
    A maska vypadá zatraceně dobře! Asi jsi mě nalákala... :-))
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...