Prohledat tento blog

středa 27. června 2012

Balea samoopalovací krém na tělo/Magic Summer Bodylotion

Není nad jemně opálenou pleť. Komu by to uškodilo? Po ránu nevypadáte už tak blbě vyblitě, najednou vám sedí i makeup který na vás byl příliš tmavý, bronzer plní svůj účel ikdyž štětcem přitlačíte a hlavně-vypadáte odpočatě. Letos jsem se překonala a vystavuju se slunci celkem pravidelně a kupodivu to jde i vidět. Jenže co naplat, celé tělo se mi neopálí rovnoměrně. Dolní polovina těla nekoresponduje s horní a můj obličej, chráněný nejvyšším ochranným faktorem, je nepoměrně světlejší než vše ostatní. Tady na řadu přichází samoopalovací krém, který vše dorovná.



 


 






První věc, toto tělové mléko je pro normální až tmavší typ pleti. Myslím že je to naprosto ideální teď na léto. Já sama jsem vyblitý typ, ale když se chytnu u vody, tak nějakou tu barvu mám a můj samoopalovací krém na obličej, taktéž od Baley, mi prostě žádnou barvu nedorovná, protože je slabý(ale když zrovna není léto, tak je pro mě ideální). Jak můžete vidět na fotce kde jsem se vyfotila naschvál takto, tento krém mi dorovnal barvu na obličeji ke zbytku těla již po prvním použití(ano, použila jsem ho i na obličej). Nohy to samé, krásně jemně opálené, beze šmouh, bez oranžového podtónu.

K jeho konzistenci bych řekla jediné-skvělá! Mléko/krém je hutný, výživný, ale rychle se vsaje do pokožky, takže nemáte pocit ulepenosti a mastnoty. Vůbec jsem neměla choutky se natřít ještě něčím jiným, žádné svědění či pnutí.

Vůně, tak to už není taková výhra, ale budiž, pořád lepší než ten hnilobný zápach u samoopalovacího krému na obličej od stejné značky. Měla by být ovocná...no řekněme, že tam nějaký ten chemický rádoby ovocný tón najdete, ale pak přichází nástup klasického samoopalovacího smrádku. Mně ten zápach ani moc nevadí, jsem na něj za ta léta zvyklá.

Shrnuto podtrženo, za 69,-korun asi nenajdete lepší samoopalovací mléko. S jeho výsledky jsem opravdu velmi spokojená, dělá mé pokožce dobře, dokonce jeho parfemace ujde. Jeho konzistenci bych hodnotila plným počtem bodů. S klidem ho mohu použít i na obličej. Pokud používáte samoopalovací krémy, doporučuji otestovat i tento.

Jak jste na tom se samoopalováním vy? Máte s Baleou nějaké zkušenosti? Podělte se o své názory,  moc se na ně těším:-).

15 komentářů:

  1. Samoopalovak od Balea som este nemala, ale mam rada ten od Alverde, tiez z DM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, ten od Alverde vyzkouším hned jak dopotřebuju ten od Baley:-) Díky za tip.

      Vymazat
  2. Anonymní2:21:00

    Měla jsem ho už 2x a koupím nejspíš znova, protože za tu cenu (já ho kupuji v DM za 59,-) to je vážně skvělí výrobek, který plní svůj účel tak jak má :) Nepřekoná sice moji nejoblíbenější Niveu Sun touch gel, ale jak řikam za tu cenu proč ne. Jediné co mi dělá problém je ta parfemace, ze začátku mi to nevadilo, ba naopak dokonce mi i voněl, ale teď se mi z toho doslova zvedá žaludek, nevím čím to, že tak najednou... Ale za mě určitě taky ANO! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, ta parfemace je fakt nic moc, ale určitě mnohem lepší než krém na obličej, to je fakt smrad, že by jeden pad!:-D

      Vymazat
  3. Hezká recenze. Já Baleu nikdy neměla, ale kdysi jsem nakoupila z DM Alverde samoopalovák, což bylo fajn, rovněž beze čmouh, ale tím, že to je BIO a nedá se to moc navonit, tak to byl fakt smrad:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po tom alverde se kuknu, Lucko, mně ten samoopalovací srad moc nevadí:-)

      Vymazat
  4. Skvělá recenze, já měla jednou nějaký od L´Oréal a byl hrozný. Takže právě asi nastal čas na to, abych zkusila tenhle od Baley :-)Za tu cenu to stojí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, díky, L'Oreal používám ten sprej na tělo a já si ho nemůžu vynachválit, ale balea dělá hezčí tón pleti:-)

      Vymazat
  5. Zkušenosti se samoopalováky mám příšerné...vždycky jsem vypadala jako oranžová, nepovedená a ke všemu flekatá mrkev :D Ale jelikož jsem celých 12 měsíců bledá jako stěna tak se po něm určitě mrknu :) Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  6. používam opalovák sun dance a som spokojná, už som vychytala muchy a viem ako na to, a ked vidím že už blednem ale ešte je skoro na peeling tak použijem tento. a je to dobrá kombinácia. som velmi spokojná

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní23:37:00

    Levandule, aj lav ju! Ono to funguje! Po vsech hnedkach flekatych, ono to funguje! Po druhym namazani jsem jakoby lehce opalena! Ja, zrzka pihata, ktera ma max. Opalene ruce! Je poznat, kde mi konci bila sukne a moje nohy vypadaji zdrave a skoro stejne opalene jako ruce! Balea? V zivote by me nenapadlo, co dokaze! Dekuju, dekuju!!

    andrejiinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejinko, není zač, mám radost že máš radost!!!:-D

      Vymazat
  8. Já si ho asi taky snad budu muset koupit. :)) Kladných recenzí se nějak nebezpečně množí. Ale stejnak chci nejvíc vysněný fake bake :)))

    Jarmark Marnosti

    OdpovědětVymazat
  9. Já teď používám samooplavací mléko od Ryoru a jsem moc spokojená. Určitě stojí za vyzkoušení ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Balea me opet mile prekvapila a nedam na Magic Summer dopustit!Nekolik let jsem pouzivala podobne mleko od Garnier,ktere prestali min.rok prodavat a timto jsem ho nahradila...P.S.rada pro mene zkusene "lovkyne bronzu":pokud se Vam nedari ziskat rovnomerne opaleni,nepouzivejte primo samoopal.kremy
    ,ale telove mleko s pridavkem samoopalovaciho kremu,jako je napr.Balea MS...;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...