Prohledat tento blog

středa 13. června 2012

Bobbi Brown Buffing Grains For Face/Peeling

V příspěvku o lesku na rty  Bobbi Brown jsem lehce předestřela, že vás čeká recenze na tento obličejový peeling. Když jsem ho dostala(ségřina výhra na check czech fashion), byla jsem na jeho zkoušku doslova natěšená jak malé děcko. Překrásná skleněná lahvička a uvnitř velmi zajímavý prášek. Nevím proč, ale čekala jsem zázračnou pecku a v hlavě se mi dopředu psala imaginární recenze o tom, jak se vyplatí investovat...


Začnu netradičně u ceny. V přepočtu vás vyjde 28g balení na necelou tisícovku. To je fakt pálka jako prase. Peeling je prostě pořád jenom peeling a je mi jedno že je v něm namletý prášek z adzuki fazolí a čistič přímo od Bobbi. Každopádně dobrý nápad, fazole si koupím a namelu, přidám trochu pískového cukru a medu a budu se tím brousit...

Takto vypadá prášek před navlhčením. Stylová věcička:

No a takto vypadá pokapaný vodou:

Co mě zarazilo první? Jednoznačně hrubost peelingu. Takto nějak vypadá namletá pemza na paty. Pocit na pleti při čistění je mi velmi nepříjemný. Ještě bych to přirovnala k nadrceným skořápkám od vlašských ořechů. Nedovedu si představit co to udělá s citlivou pletí. Takže holky, ženy, pokud máte citlivou pleť, nedoporučuji.
Další věc která se mi nelíbila byla spotřeba výrobku. Musíte ho nanést docela hodně aby se vám vytvořila po navlhčení pastovitá hmota. To je u výrobku za tolik peněz jednoznačné mínus.
Na jeho obranu musím napsat, že mi nezpůsobil ani přes jeho hrubost žádné podráždění pleti. Krásně ji vyčistil a prozářil. Jenže tento výsledek mám i s peelingem z Lidlu či Atoku, tak to prostě je.
Možná že jen nedokážu ocenit kvalitu a vůbec tomu nerozumím. Možné je všechno. Pravděpodobně je na této planetě obrovské množství spokojených uživatelek. Rozhodnutí, zda si ho pořídíte, nechám na vás. Jen pokud zrovna máte hluboko do kapsy...Zkuste ten cukr:-D

11 komentářů:

  1. mmm tak tohle asi nechám jiným expertkám a zůstanu u svého enzymového peelingu :D

    jak čtu něco jako "hrůbá zrníčka", tak mám husí kůži a když k tomu připojím tu cenu..... oooops:D

    OdpovědětVymazat
  2. upřímně se mi líbí jen ten obal :) fakt moc pěkná lahvička, ale jak jsem viděla na ruce ty obří zrnka, tak mi přejel mráz po zádech a přijde mi, že to musí strašně drhnout :) nebo alespoň na obličeji, na tělě by to asi tolik nevadilo :) vůbec se ti nedivím, že bys ho znovu nekoupila, protože za ty peníze to asi nestojí!

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní4:29:00

    Jůů :) Konečně někdo, kdo udělá recenzi skutečně podle svých pocitů a ne že je to Bobbi Brown, tak to vychválím. Nemůžu si pomoct, ale poslední dobou je podle blogerek nejúžasnější skoro každá věc. Tvůj článek byl pro mě vyloženě osvěžující :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tá fľaštička je rozkošná (čo je asi jediné pozitívum tohto výrobku, pravda?) :) No, tie zrnká sú skutočne obrovské a navyše keby človek skutočne chcel, také niečo si môže zomlieť aj doma. :) Keby som si to kúpila, asi by ma porazilo za tie peniaze, čo to stojí...

    OdpovědětVymazat
  5. Představa, že si teda odrhnu obličej zrníčky o velikosti cukru... au. Za tisíc korun, no nekupte to. Připadá mi to asi stejně smysluplný, jako peelingy na rty, když mi stejně poslouží domácí produkt.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to tedy není nic pro mě. Já si peelingy moc nekupuji, protože po nich mám většinou hodně podrážděnou pleť :-( Ale jinak pěkný článek, kdo by řekl, že tak drahá věc vůbec může být špatná :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zapojte sa prosím do mojej giveaway o kozmetickú tašku od Benefit

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  8. No ty bláho, to je maso!!:-O Litr za tuhle pidiflaštičku?? Néé, to nikdy!! Peelingy mi nevadí, ale za tu cenu budu mít skoro 1 kg Mask of Magnaminty od Lushe, kde mmch. ty adzuki fazole jsou taky namleté. No fuj, to se zas BB jednou předvedl!
    Nevím, zkrátka si myslím, že často prostě o nějaký výrobek nebo jeho účinky nejde, že 90 % jeho ceny tvoří to, co je natištěno na obalu. Každopádně dík za článek, hezky popsáno a aspoň vím, kde rozhodne ušetřím ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. V lahvičce vypadá báječně, ale ty prachy bych za něj rozhodně nedala ani omylem, zvlášť po tom, co jsem si tu o něm přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak toto je masaker! Ale to asi naozaj skúsim ten cukor :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. Holky děkuju za komentáře:-) Peeling mě zklamal a jsem zvědavá na názor mé sestry...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...