Prohledat tento blog

středa 20. června 2012

Bobbi Brown Shimmer Brick Compact - Pink Quartz

Nestává se mi často, že by mne nějaký kosmetický výrobek tak moc zaujal. Upřímně řečeno, zatím mě odzkoušené výrobky od Bobbi Brown nechávaly chladnou(t). Lesk na rty byl příjemný, nicméně předražený. Peeling na obličej byl z mého pohledu naprostá katastrofa. Rtěnka, ačkoliv použitá jen dvakrát, dost vysušovala. Krém a sérum čeká recenze také a co myslíte? Vyplatí se investovat do protistárnoucího séra od Bobbi necelé dva tisíce? Na verdikt si počkejte....Bobbi dává do peelingu fazole a já ji na oplátku pořádnou čočku...
  Nenechte se ale zmást. Jsou i výrobky které mi moc vyhovují a dokonce i jeden, bez kterého už nechci být, to je přece krásný konec tohoto "filmového drasťáku":-).

 První věc je balení. Bytelný čtverec s velkým zrcátkem. Rozhodně z něj nemám dojem, že by se mi nošením v kabelce nějak mohl poškodit. Další věc, kterou vyloženě žeru, je barva. Světle-béžovo-zlatá barva se hodí vždy. Krásně pleť prozáří, ale přitom není vůbec násilná a hodí se jak pro světlé bledule tak i pro tmavší, opálenou pleť. Výhodou takové barvy je i to, že ji s klidem můžu použít na výraznější tvářenku pro dodání lesku.

 





Teď ke konzistenci. Nevím jak to u Bobbi Brown dělají, ale tvářenka vůbec nepráší, je tuhá, ale přitom má máslovou konzistenci, velmi dobře se s ní maluje. Zda je to tím, že je tak dobře namletá, to netuším. Je pudrová, ale přitom se nanáší lehce jako krém...
Takto vypadá na tváří:


Určitě to není první krásná lesklá tvářenka/rozjasňovač co mám ve svém kosmetickém kufříku. Jenže tato kostka má jednoznačně navrch. Má totiž naprosto úžasnou výdrž. Všechny ostatní lesklé věci se mi z tváře vypaří do třech hodin, ale Shimmer brick drží a drží, ještě večer se jemně lesknu...
Jak můžete vidět, na tváři vám nezůstanou žádné řampulácké třpytky, jen jemný, dokonalý lesk jako celofán, ach! No jo no, je to láska jako trám, přiznávám:-).


Dokonalá. Jiné slovo mě při pohledu na ni nenapadá...Vůbec se nedivím že je to celosvětově uznávaný kosmetický výrobek....Jestli jsem od dob Hervany z něčeho padla na zadek, tak právě z Shimmer Brick Compact.

Vlastníte ji také? Co na ni říkáte vy? Láká vás?

22 komentářů:

  1. Láká mě moc :) Děkuju za recenzi, vypadá prostě báječně, jen si říkám, zda-li by pro mě nebylo lepší něco barevně výraznější, protože to vypadá, že by na mě zanechala pouze lesk a barva by se na mé opálené tváři asi lehce ztratila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, určitě by byl vidět i na Tobě, jde spíš o ten lesk než barvu:-)

      Vymazat
  2. Láká a moc! :-) Na tváři vypadá opravdu báječně, moc se mi líbí její barva. Asi se půjdu do Douglasu mrknout kolik stojí. A taky vyzkouším, jak bude sedět mně. Ach jo, od té doby, co čtu kosmetické blogy, jásám nad každým druhým produktem, ale sponzora bohužel nemám, takže čas od času musím s nakupováním trochu zvolnit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, to mi povídej, proto ani na jiné blogy nechodím, jen pár jich projedu, ale z veškeré té kosmetiky mi jde hlava kolem...Zajímavé, když jsem neměla blog, hltala jsem snad padesát blogů skoro denně. Teď, když mám svůj, už nemám sílu...:-D Ikdyž občas jo...

      Vymazat
  3. ta fotka na tváři... ach... asi jsem se taky zamilovala. nejdřív do tebe, protože jsi tam strašně krásná, a pak hned jsem zaostřila a zamilovala se i do té tvářenky, protože vypadá úžasně.

    jinak ale ne, bobbi brown mě neláká, i když jako shimmer brick je taková klasika, že si říkám, že třeba někdy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no a to trb netušíš jak dlouho jsem zamilovaná já do Tebe!!!:-D

      Vymazat
    2. jezuskote, já se snad budu červenat...

      Vymazat
  4. ty jo, já si jí přesně tu samou pořídila asi před týdnem a její barvu sice miluju, konzistence je taky parádní, ale zrovna jsem si říkala, jak mizernou má výdrž :) nevím jestli je to jen způsobené tím vedrem v poslední době, ale já tak za 4 hodiny na tvářích nic nemám :) tak tomu dám ještě nějaký čas a uvidíme, ale moc bych si přála tvé nadšení z výdrže taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, je fakt že v tomto upoceném počasí jsem ji ještě neměla, bo se teď prostě nemaluju(no hlavně že mám kosmetický blog), strašně se potím a předpokládám že by mi teď taky nedržela....

      Vymazat
  5. Nejdřív jsem si říkala, že se to na obličeji musí šíleně třpytit a tak, ale teda, to je nádhera pohledět! :D Jenomže tolik peněz nemám, ale aspoň si vyhledám nějaké recenze na tu od essence (já vím, chabá záměna ale... :D Já fakt na tohle nemám)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jgf, tak ještě mě napadlo, mám doma bronzer(čtyřbarevný)od Elf,ten se taky krásně leskne, sice tak dlouho nevydrží a je více do zlaté než tento od BB, nicméně stojí pár korun, popřemýšlej:-)

      Vymazat
  6. To je krásné, ale zatím stále trvám na tom, že ji nepotřebuji. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.K., tak to já chápu, ne každý touží po lesklých lících, já jsem na ně doslova ujetá.:-)

      Vymazat
  7. já na d ní uvažuju už pár let, vždycky když je na jahodě v akci, ale vždycky mi do toho něco vleze ;)))

    ale vypadá báječně a strašně ti sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooro, děkuji, ale on fakt bude slušet každému:-) Já jsem z něj tak paf že bych za něj dala i plnou cenu a to už je u mě, šetřivé, co říct:-D

      Vymazat
  8. mně se líbí moc a mám to na svém cca kilometrovém seznamu :-)

    nicméně tento týden jsem získala 5tiodstínový bronzer od Estee Lauder, po kterém jsem toužila, a není to ani tak bronzer jako spíš rozjasňovač, takžě tento fakt posunul Shimmer Brick bohuželkousek dozadu. Mimochodem až za Dior Skin Shimmer :/

    ale teda nutno říct, že ti (to) krásně sluší :-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Color, děkujia a ten bronzer od Estee Lauder musí být něco! Tak pak snad bude recenzička:-)

      Vymazat
    2. Ahoj, mám EL Signature 5-tone shimmer powder a můžu doporučit. Recenze zde.

      http://wwwwspot.blogspot.com/

      Vymazat
  9. BB mě jako značka nikdy nebrala, tohle je ale nádhera!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady, mě právě BB vždy lákala a docela mě zklamala, až teda na Shimmer brick a i oční stíny nejsou vůbec špatné.

      Vymazat
  10. Přiznám se, že se kochám. :-) Jsi úplně jiný typ než já a úplně jiný typ ženy, než který jsem vždycky považovala za svůj osobní top ideál krásy a přesto jsi krásná. Taková jemná něžná víla. Ách. :-) Jo a tak trošku ti závidím tu bezchybnou tvářičku, nesnáším tohle počasí, udělal se mi šílený beďar, tak čekám, až se odloupne strup a ráno co ráno se vztekám, že to ne a ne pryč, s korektorem v ruce. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi moc, ale vím, že bych ho nevyužila.... ale i tak po něm toužím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...