Prohledat tento blog

pondělí 4. června 2012

e.l.f. a jejich novější výrobky-recenze

Provařená kosmetika elf a další recenze na ni.





Začnu Cover Everything concealer v odstínu fair/yellow:







Jak vidíte je žlutý. Při přečtení názvu mi v obličeji naskočil mírně ironický úsměv. Jako fakt není super krycí. Nezakryje skoro nic. Takže název silně off topic. Nicméně musím říct, že na projasnění tmavých míst v očním okolí je dobrý. Můžete se mrknout(asi vám nic jiného ani nezbude, mé oči na vás zírají ze všech stran)na obrázky. Například po flámu se hodí. Nebo taky věčně unaveným maminám s uřvaným miminem či workoholičkám které nikdy nemají dost. Budete vypadat svěže a odpočatě, tedy pokud si na tom jak to máte těžké nezakládáte...:-)

















Konzistence je krémová, hutná. Do pleti ho vklepávám. Výdrž pro jemném zapudrování je cca 8 hodin. Nezalézá mi do vrásek. Jako plus beru hlavně jeho žlutou barvu která je pro oční okolí požehnáním. Cenově mě vyšel na 75,- korun.


Fawless eyeshadow odstín Beautiful browns:



Vrchní stín(base)je třpytivý tělový, dobře pigmentovaný, ovšem žádný vrchol originality nečekejte.
Po ním je stín určený na celé víčko(lid), stín je překrásně neutrální, matný, studený hnědo/šedý. Můj soukromý favorit. Takových barev bych mohla mít doma na kila.
Pod ním je propadák v podobě barvy určené na nadočnicovou kost(crease). Barva bronzu, proč ne. Jenže není vůbec pigmentovaná, ačkoliv u této barvy bych to čekala.
No a na konci naší paletky vás čeká stín určený k rámování oka(line), také blbě pigmentovaný, práší, no hrůza. Přitom zrovna tento by měl mít co nejlepší pigmentaci, ale to snad ani nemá cenu psát.







Vidíte nějakou oční linku?:-)
Oční oblouk jsem doslova vydřela.
Jediná pěkná barva je ta na víčkách.
Ovšem když už si je na oči vydřete, tak docela dlouho drží. Práší středně. Cena byla stejná jako u korektoru, 75,- korun.









Lip stain v odstínu Pink Petal:
Fix na rty jsem vám představila v mém líčení "před a po". Je to fixa jako kterákoliv jiná. Preferuji ji hlavně kvůli její barvě. Šťavnatě růžová, výrazná ale přesto přirozená. Jako byste právě prolíbaly hodinu:-).




Výdrž je tak tři-čtyři hodiny. Vysušuje, takže balzám mějte při ruce. Nečekejte, že je nějak extra krycí, však vidíte jak mně pihy prosvítají. Objednám si ho ještě několikrát, protože se mi hrozně líbí ta barva. Cena byla stejná jako u těch dvou předešlých, 75,- korun.


Toť vše. Možná máte některé věci doma a sdílíte jiný názor...?

6 komentářů:

  1. Ten Lip Stain má krásnou barvičku:-) Korektor by mi bohužel asi moc nevyhovoval, na kruhy pod očima potřebuju něco trochu víc krycího:-(

    OdpovědětVymazat
  2. fixka ma naozaj krasnu farbu! a lipstainy su super, ja mam jeden od NYC a musim si zohnat dalsi, nic mi na perach nevydrzi tak dlho :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lipstain vypadá hodně zajímavě, ta barva je překrásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vydrží ta fixa i pití?

    OdpovědětVymazat
  5. Z těchto věcí mě zaujal jen fix na rty. Má moc pěknou barvičku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...