Prohledat tento blog

úterý 19. června 2012

Essence Nail Art Special Effect! topper 03 Hello Holo

Když mám tento lak na nehtech, nikdy nezůstane nepovšimnut. Samozřejmě že to není žádná novinka a možná že je tento lak profláknutý, to já nevím, přiznám se že lakovací blogy skoro vůbec nesleduju...



Na nehtech mám 3 nánosy. Lak je určený pro zpestření vašeho běžného laku, prostě použijte svůj oblíbený lak a napráskejte na něj tento "Special effect". Jenže takto navrstvený vypadá mnohem lépe a parádně se na slunci třpytí!


Lak mi na nehtech vydrží zhruba 5 dnů, což považuji za něco naprosto perfektního. Nedávám na něj žádný nadlak.
Lak stojí něco málo přes padesát korun, no neberte to...Tak, pravda, možná to nevezme nějaká konzerva...

Já doporučuji a pro dnešek končím, je vedro a já si jdu do lednice pro rádlera...:-D

7 komentářů:

  1. Opravdu díky za tip. Pokud na to nezapomenu, tak se po něm podívám :-) Dnes jsem na stojan Essence jen rychle mrkla, kvůli nejnovější limitce, ale bohužel u nás mají stále ještě kolekci Rebels :-(

    OdpovědětVymazat
  2. mě se podobné efektové laky moc líbí, ale to odlakování potom! to je pro mě horor! takže je radši nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, já to oldschoolově odlupuju:-D

      Vymazat
    2. pře-sně!
      mně se teda osvědčuje i úplně nehet neodmaštovat před podobným lakováním - což tenhle krok jinak zajistí lepší přilnutí laku, ovšem drobná mastná vrstvička naopak.
      a pak užje ten pricip stejný jako s papírama bilboardu - čim víc vrstev, tim líp se to sloupne:D

      (a těch "víc vrtsev" obvykle zajistí to, že si chceš ty nerovnosti od třpytek dorovnat nadlakem)

      k lepšímu odlupování doporučuju si předem dát teplou koupel:-)

      taaak, víc tipů už nemám:-))

      jo jinak k věci - hello holo mám a nejřív semi moc líbil, ale teď se ti mi ty třpytky zdají nějaké moc velké a humpolácké:(

      Vymazat
  3. to musi byt na slniecku nieco ako diskogula:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. evie, jo tak to je, vypadá to efektně:-)

      Vymazat
  4. Tak to je asi poprvé, co se mi takhle do úplného krytí navrstvený třpytivý lak líbí. Asi je to tím, že máš krátké nehty přirozeně kulatého tvaru. Na delších mi to, nemůžu si pomoct, připadá vulgární. Btw. já vždycky myslela, že pokud lak nekryje a má sem tam třpytku na průhledném základu, tak je určený buď přes jiný barevný základ nebo prostě v jedné vrstvě pro hyper nenápadnou manikúru, když výrazný lak nechcete, protože pořádně to nalakovat není čas nebo to z nějakého důvodu nemůže člověk mít (do práce/na zkoušku ke konzervativnímu vyučujícímu)? Jako některé lakovací bloggerky nadávají, že to nekryje a nekryje a nandají toho laku pět vrstev a lak je tím pádem špatný. Uniká mi něco, když si myslím, že pokud lak tohohle typu nekryje, tak to není chyba, ale záměr? Jak už jsem předestřela, většinou mi to připadá nevkusné, pokud někdo mermomocí toho krytí teda dosáhne a umím si to představit možná na šestnáctkách, když vyrazí v oflitrovaném tričenku a blýskavých nehtech na diskotéku. (Pamatuju si, když si moje pubertální já dávalo ve dvou až třech vrstvách na nehty červené třpytky, ale nějak mě to po pubertě teda přešlo.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...