Prohledat tento blog

sobota 23. června 2012

Glydona Vyživující balzám na ruce a nehty - Astrid

Ahojte,
dnes vám napíšu o mé stálici mezi krémy na ruce. Hlavně teď, když je léto a teplo, mně hutné balzámy na ruce nedělají dobře. Například ten od Yves Rocher jsem uložila do šuplíku s názvem "podzim-zima".


Co je skvělé na tomto balzámu? Okamžitě se vstřebá, je lehký, ale přitom ruce solidně vyživí. Nejspíš je to díky tomu olivovému vosku. Znáte to, potíte se, je vedro, jakýkoliv nános krému ve vás vzbuzuje zoufalství...tak tohle se vám s Glydonou nestane.

 Další jeho plus je parfemace. Jemná, krémová, svěží. Já vím, ten obal je o ničem, značka Astrid zrovna moc nefrčí(no počkejme si, třeba bude dělat nějakou obdarovávací promo akci a najdou se vzdychající recenze:-D), ale já mám Astrid celkem ráda. Jejich balzámy na rty jsou taky vynikající, hlavně ten levný, malý, růžový a v bílo-modrém obalu s kakaovým máslem.

 Na fotce vypadá hutně, ale není tomu tak, opravdu se okamžitě vstřebá. Jako nečekejte nějaké přezásadní vyživení, ale pomůže. Co se týče nehtů, tak to nedokážu posoudit, resp. nic mi s nehty neudělal. Přiznám se ještě k jedné zhovadilosti, občas si ho máznu na obličej a taky jsem se s ním již několikrát odlíčila a naprosto v pohodě:-).

Tak co, znáte Glydonu? Máte nějaký typ na letní výrobek?

4 komentáře:

  1. Glydonu neznám, ale naprosto věřím. Takové ty nejběžnější krémy od českých výrobců či za pár kaček z drogerií leckdy překvapí víc jak mnohé věhlasné mezinárodní drahé firmy:-). Zkusím!

    OdpovědětVymazat
  2. Já si nejčastěji ruce namažu večer - vazelínou . Také se mi osvědčilo tělové máslo z Lidlu.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna se sháním po novém krému na ruce, tak bych to mohla vyzkoušet. I když teda s balzámi na rty od Astrid moc dobré zkušenosti nemám. Mám jeden a když si ho dám na rty, chutná jako bych si je natřela mýdlem. :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Právě proto mám tvůj blog moc ráda, rozšířím si obzory :-) Protože ty vedle předních značek používáš také produkty značek, které ani nevím, že existují. Díky za tip na tenhle krém, já teď používám od značky Sally Hansen, kterou seženeš v DM drogerii. Je určen na suché ruce a vyživuje nehty. Jsem s ním více než spokojená :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...