Prohledat tento blog

pondělí 18. června 2012

Letní kosmetika

No jo no...celý týden ani řádka...snad to napravím tímto postem. Všimla jsem si, že jsem změnila sortiment výrobků ne lehčí konzistence, svěžejší vůně a hlavně, u pleťového krému jsem ubrala na hutnosti. Nevím jak vy, ale já bych léto mohla mít celoročně. Má pleť není suchá(!), mám zdravou barvu pleti, lepší náladu. V létě jsem taky nejštíhlejší, protože nemám chuť na těžká jídla. 




Tohle by spíše patřilo do postu "Co teď poslouchám":





Z fotky je patrné, že se nejedná o drahé výrobky, v podstatě všechny mě stály pár korun...
Driclor, skvělý přípravek proti pocení. Mám bohužel zvýšenou činnost potních žláz a bez Dricloru mě koláče v podpaží neminou. Stačí nanést večer a ráno ho smýt. Takto opakuju asi pět dnů a pak používám jednou či dvakrát týdně. Vadí mi, že po nanesení štípe a nezmírnil to ani dětský pudr...

Mint Julips z Lushe je naprostá zhovadilá nepotřebnost, ale já jsem se do něj bezhlavě zamilovala:-D...No furt lepší než do nějakého záletníka, no ne?:-) Díky obsažené mátě mi rty ochladí, co víc si teď v těch parnech můžu přát? Jo a rty mám jemné a hebké.
 
Cien čistící peelingový gel na obličej, nedám na něj dopustit, moc mi voní a krásně pleť vyčistí. Když si ho dám na obličej, tak mám pocit jako bych právě skočila do bazénu.
 
Bioderma Hydrabio Light cream, tak ten mi dělá moc dobře. Hydratuje a zároveň mi pleť nezatěžuje. Mám ho z cestovního balení kde je ještě hydratační koncentrát a mini micelárka.
 
 
 
V líčení to nepřeháním, stačí mi má malá zásoba BB krémů(mimochodem Pearl je můj vůbec nejoblíbenější), dobrá řasenka a lesk na rty.
Řasenku mám teď od Gosh, ona je dost podobná řasence Hypnose od Lancome. Dělá krásné řasy a neopadává ani nežmolkuje, dlouho vydrží.
Lesk používám taky často, různé značky. Tento od Bourjois, Rose Exclusif, se snad už ani nevyrábí. Je bezbarvý, ale po jeho nanesení tónuje rty do růžova a takto zůstanou zbarvené poměrně dlouho, několik hodin.
Rival de Loop, minerální koncentrát s Aloe Vera je příjemná věc na pleť(určená pro všechny typy pleti) namáhanou sluncem. Je ve skleněné ampuli a vydrží vám nejméně na dvě použití. Je to výrobek drogerie Rossmann a já jsem s ním velmi spokojená, doporučuju.
 
 
 V létě preferuju sprchové gely se svěží vůní. Jeden z nejlepších je Radox Energy Boost s mátou a citrónem a Discover Santorini od Oriflame s vůní fíků a dřeva. Dobře ochladí a osvěží, zejména ten Radox.
Po sprše na sebe většinou naplácám Hipp dětský jemný pleťový olej s bio mandlovým olejem. Je to rychlovka, pak se stačí jen utřít a mám vystaráno o pěknou, hladkou pleť. Tento výrobek je opravdová špica:-) Jeho vůně, jemná, miminkovsky pudrová, mandlová, hodně podobná L'Instant Magic od Guerlain...
Když si zapomenu dát olej tak na sebe napatlám od Aquoliny tělové mléko s kokosovou vůní. Konzistenci má lehoučkou, rychle se vstřebá, je to vyloženě letní tělové mléko. Jeho vůně je identická s vůní čerstvě postrouhaného kokosu a vydržíte tak vonět minimálně půl dne. Vůbec, všechny tělová mléka od Aquoliny vám doporučuju zkusit, já na ně nedám dopustit.
Parfémy střídám, ale nejvíc se teď voním vůní Tuscan Soul od Salvatora Ferragama, což je citrusovo/bylinná vůně, skvělá výdrž, osvěžení máte jisté. Řadí se do kategorie unisex, takže se s ní může šplíchat i váš partner.



No a na závěr dobrá knížka, která je hlavně pro mě velmi zajímavá, jelikož je o mé rodině:-D... a sluneční brýle.
 
To je vše, vážení.
Těším se na vaše komentáře:-).

20 komentářů:

  1. Hodně mě láká vyzkoušet ten peeling od Cien!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju, je jemný a teď na léto ideální. stojí něco málo přes třicet korun.

      Vymazat
  2. Já nevím, k čemu se vyjadřovat dřív. :))Peeling určitě někdy vyzkouším (konkrétně až dopotřebuju ten, co momentálně mám...), jinak souhlasím, taky na léto používám lehčí přípravky než na zimu, mám nějakou barvu a jsem nejštíhlejší... Akorát to pocení v horku, ale co už. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling doporučuju...zrovna dneska v tom parnu jsem se já, člověk s velkým apetitem, musela nutit do oběda, jsem žasla...:-D

      Vymazat
  3. Povedený článek :-) Já se taky těď v létě moc nelíčím... Co mě ale zaujalo je tělové mléko Aquolina, po tom se určitě mrknu. Jo a chtěla bych se zeptat, kde se dá koupit kosmetika Gosh? Díky za odpověď :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, zkus Fann.cz a jejich eshop či kamennou prodejnu.

      Vymazat
    2. Skvělé, díky :-) Bylo by fajn, kdyby ji měli i v obchodě, na vše z oblasti dekorativní kosmetiky je teď sleva 20% :-)

      Vymazat
    3. Kikino, díky za typ, 20% je dost, využiju to na ty tělové mléka od Aquoliny:-)

      Vymazat
  4. Hezké šatičky pod kosmetikou..mám stejné a do toho parna venku je radost v nich vyběhnout =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doris, šaty jsou úžasné, ale trochu průhledné:-D Hrozně příjemný materiál...z H&M...

      Vymazat
  5. já bych taky mohla mít celoročně a sním o tom, že se jednou odstěhuji do teplých krajů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aný, tak to já taky, nejlépe na Sicílii, miluju Itálii.

      Vymazat
  6. Já léto moc nemusím. Jsem rudá, lesknu se a ucpávají se mi póry. Potřebuju jaro, začátek dubna, kdy už se dá chodit venku v tričku a jen občas přehodit lehkou bundu. Nemám ráda, když kamkoli musím a je nutné se obléknout, ale mně je vedro i v plavkách. A nemám ráda provokatéry, co se v červnu opalují a já sedím nad skripty, těžký úděl vysokoškolákův. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ai, tak rudá jsem i teď, možná sem dám fotku, jako to prasátko:-D...Co je lepší, výška nebo dočasné opálení, hmm????:-D Buď ráda že studuješ:-)

      Vymazat
    2. Mě nejde ani tak o to opalování, ale spíš o to nicnedělání. :-D Opálená být netoužím, protože tak jako tak, než se k jakékoli hnědé dopracuju, jsem rudá, opaluju se poměrně špatně, hned červenám a hnědnu až následně, velmi těžko a za dlouho a jemně. Kde se bere takové to kruté hnědobronzové opálení, nevím, lezou ty holky snad do trouby? :-D

      Vymazat
    3. Podle mě na tom pracují dnes a denně, je to jejich poslání:-D No a nezapomínejme na solární studia...

      Vymazat
  7. Jé, tady toho je. No jo, s kosmetikou na mně, jako bych ji měla málo:-)
    Ale je hezké udělat takový přehled, aspoň vím, co doplnit:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, tak žádné drahé věci zde nemám, tak tě to nezrujnuje, musíš to brát tak:-D

      Vymazat
  8. Vcera jsem byla omrknout ten peeling v Lidlu. Bohuzel mi moc nevonel :( ta vune mi pripominala nejaky osvezovac na wc, kvuli tomu jsem si ho nevzala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amy, já vím...ono parfemace je ožehavé téma...a máš pravdu, vůně je rozhodně chemická, ale já si v ní libuju:-D

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...