Prohledat tento blog

pátek 8. června 2012

Mé parfémy. Jak je vnímá šestiletá slečna?

Když dám někomu přičichnout nový parfém, reakce je kolikrát více než překvapivá. Například můj nejnovější přírůstek do parfémované rodiny byl okomentován slovy "takto voníš ty, to ani nepotřebuješ parfém"...? Nepochopila jsem:-)
Každý jedinec vnímá jako krásnou a zajímavou vůni něco jiného. Například chlap miluje vůni pečeného masa, dítě vůni cukrové vaty, babička vůni lékárenského sirupu, mamka vůni eukalyptu...
Napadlo mě, že se zeptám na názor dítěte a abych vám pravdu řekla, celkem jsem se nasmála:-). Tak jsem si řekla, proč bych to nehodila na papír a při troše štěstí tím nepobavila i někoho dalšího?



Miss Dior Chérie edp(nová verze): "Hezká mandarinka..."

Miss Dior Chérie edt(verze 2007): "Hrozně se mi líbí, voní jak jahůdka"(tak to se teda divím že vyčmuchala nějaký rozdíl...)

Marine Groove Escada: "Mandarinka a hruška...mám ji doma(udělala jsem ji odstřik do refanu) a občas nosím do školky, ale i na večer je dobrá(asi žije zábavnějším nočním životem než já:-D)...líbí se mi tak uprostřed..."

Kingdom edp: "Fůj, blé, připomíná mi ho.no, blé, hnusný...toto si nikdy nevezmu!!!"

Kingdom edt: "Nevím, něco jako meruňka...nelíbí, spíš na starší..."

Lolita Lempicka edt: "Pendrek a ananas(?), nelíbí se mi."

Lolita Lempicka edp: "Nevím, nelíbí...pro starší hezká, sladká...pro Tebe dobrá..." (tak tady se opět divím že vyčmuchala nějaký rozdíl)

VÝROBA VZOREČKŮ VŮNÍ....:-D
DALŠÍ ČÁST SBÍRKY...

Versace Woman: "Hruška!!...a je hezká, moje nejoblíbenější!! Mám ji doma a voním se s ní do školky nebo třeba k babičce"(vyprosila si odstřik...)

Dreaming Tommy Hilfiger: "Voní jako smrad(?)...nelíbí se mi, je silná a hořká..."

Flower Tag Kenzo: "Grep, líbí se mi, je sladká a působí na mě hezky, chci si ji koupit"

Rive Gauche YSL: "Smrad, nelíbí je na mě hrozně těžká...jako kytičkové mýdlo"


Opium 2009 edp YSL: "Na mě je moc silná...voní nevím jak...jo už to mám, voní jako smrad!":-D

Lou Lou Cacharel: "Vanilka...nelíbí, je těžká...tobě sluší"

Gucci eau de parfum II: "Voní hezky, hrozně hezky...ale nic v ní necítím a to je tak asi vše...Uděláš mi domů odstřik??":-)

Diesel ++ Feminine: "Nelíbí se mi, je to mandarinková vůně a doporučuju starším paním...starším než jsi ty..."

Acqua di Parma Magnolia Nobile edp: "Nevoní...voní mi jako mák...babička má doma takové vonítko na záchodě, jahůkové...tak to voní"

Elixir Charnel Gourmand Coquin Guerlain: "Nádherná!! Voní jako kokinko, ale nevím jaké...Dáš mi ji???"

Champs-Elysées čistý parfém, Guerlain: "Nelíbí, moc silná"

J'adore edp Ch. Dior: "Nemůžu se rozhodnout jestli mi voní nebo mi smrdí."

BLV edp Bvlgari: "Nelíbí."

A Scent Soleil de Néroli by Issey Miyake: "Marcipán a kytky, nelíbí se mi protože je hořká"

Tuscan Soul Salvatore Ferragamo: "Ta mi hezky voní, osvěžující...cítím v ní citrón, chci ji!"

Sun Jil Sander: "Nelíbí se mi ani trošku, je silná"

Habanita Molinard: "Voní jako ta předtím(sun), nelíbí se mi"

Cabaret Grés: "Tak to teda nevím...no tak to to...fakt nevím(stříká do vzduchu)...voní mi jako čur.nky...nelíbí..."



Pokračování příště...pokud vás to bude dál zajímat:-).
Napište mi, pokud se vám bude chtít, zda jste taky někde neslyšely nějaký zajímavý postřeh, či ho samy nesdílíte?



40 komentářů:

  1. Nápad je to super, pobavilo to. Taky bych něco takového zkusila, alě děti v mém okolí jsou buď ještě moc malé, mnohdy ještě ani nemluví, nebo už moc velké, aby byly k něčemu takovému ochotné... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda...až povyrostou tak určitě něco vyzkoušej, já se dlouho tak nenasmála:-D

      Vymazat
  2. zajímavé názory :D určitě udělej pokračování, tenhle článek mě hrozně bavil! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.K., jí to strašně baví, takže v budoucnu bude pokračování...:-)

      Vymazat
  3. skoda, ze nemam aj ja mozno vsetky tieto vone ovonat pokope ako ona, ze ci by som tam citila aspon nieco z toho, co aj ona :) ale inak originalny napad, pobavila som sa. a mozno keby si nabuduce aj ty okomenotvala kazdy jeden parfem aj ty. aby sme si to porovnali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, já si vezmu ponaučení a příště tam hodím i svůj pohled na věc:-) Její vnímání vůní je dost specifické a například u Cabaretu jsem byla silně překvapená že necítí růžičku:-D

      Vymazat
    2. :) urcite som to nemyslela v zlom a aj z jej opisu som si toho nahodou vela vzala

      Vymazat
  4. Super článek! Dost jsem se u toho pobavila, už se moc těším na pokračování :-) Mohla bych to taky zkusit s mým malým bráchou, ten je na vůně trošku "ujetý" má v krabici asi 10 mýdel, pořád si k nim čuchá a když se ho zeptám, jak to mýdlo voní odpovídá jedním z těchto slov: jablíčko, vanilka, voda/moře (opravdu nevím, jak na to přišel :D ) a kytička :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, díky. S malým bráškou to určitě vyzkoušej!!! Nemůžu se dočkat, děti jsou čisté duše a jejich prupovídky stojí za to. Například onehdá mi řekla něco ve smyslu "Měla by ses namalovat, takto ti to nesluší":-D

      Vymazat
  5. moc pěkné :-)
    a pár parfémů vonících jako já mám taky, vyčmuchala jsem to i sama..... jako kdyby to posílilo vůni kůže.... ale můj nosánek je tak trochu ujetý, takže se mi to možná asi jen zdá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to šikula, až se dívím po kom to má:D
      Tvůj nos není ujetý, já kolikrát vnímám to samé...

      Vymazat
  6. perfektný článok...a zaujímavé postrehy...tak by som to ani ja nevedela popísať a to už dávno nemám šesť rokov :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. salome, díky, já bych to taky lépe nepopsala:-D

      Vymazat
  7. Dobre ma to pobavilo :))) A vies, ze s mnohymi jej dojmami suhlasim? :)
    Mna v poslednej dobe najviac pobavilo hodnotenie mojej polovicky, ked som si dala Washed Cotton od GAP - "takto mozu vonat aj ludia? Som myslel, ze iba avivaz"
    No, v podstate ma pravdu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, opravdu? No upřímně, já taky, hlavně u lolity a J'adoru to vidíme stejně...Washed Cotton mě začíná vážně zajímat, avivážní vůně miluju!

      Vymazat
  8. Za prvé, máš ohromující sbírku, za druhé hodně mě překvapilo, jak se malá slečna vyjadřuje, dnešní děti jsou chytřejší a chytřejší:) Takový článek se mi moc líbil, je to originální a takové osvěžení mezi všemi recenzemi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za koment, jojo, děti jsou hlavně velmi mazané:-D
      Sbírka není nic k závidění, kdyby mé finanční možnosti byly lepší, tak by vypadala jináč:-D

      Vymazat
  9. Dobré, pobavilo!! :-) Malá slečna se evidentně vyzná. Koukám, jak pěkně dokázala identifikovat a odlišit složky... že ty děcka mají v tom nosánku nějaký receptor navíc?
    A chápu, že asi nedocení všecky krásy, co na poličce máš, to by bylo od takhle malého dítěte dost divné, ale aspoň že ten GC od Guerlaina prošel... 8-) Klidně víc takových příspěvků!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Verčo, děkuji. Já byla v šoku z jejího nosu když jsme zkoušely(jely jsme na dvě etapy)a právě že se mi líbí ta dětská upřímnost, líbí X nelíbí...Je fakt, že u Kingdomu jsem čekala něco obdobného, ale u Sun mě to zamrzelo, je to má oblíbená stálice....A furt mi chodí na Flower tag a byla jsem požádána(má teď narozeniny)že chce tento parfém jako dárek:-D No jo no, holky se hold prodraží...

      Vymazat
  10. tak to mě pobavilo, prý "voní jako smrad" :D
    dětské názory jsou stejnak nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, super nápad :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo, to je fakt šikovná, že se v tolika vůních dokázala neztratit a něco v nich rozeznat. Když si vybírám vůni já, po pátém flakonku mi to začíná být nějak jedno. :-) Dcera? Mladší sestra? Jestli můžu být teda tak zvědavá, ono se to nedá tak moc odhadnout, přiznám se, na maminku šestileté princezny tě tedy netipuju. :-) Určitě pokračuj, ta dětská upřímnost je kouzelná. :-) Akorát, že pak bude asi chodit na ty, co se jí líbily. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je neteř, ale doufám že se mi brzy poštěstí mít doma taky takovou brebentu jakou je ona:-) Odhadla jsi to naprosto přesně, už mi vypotřebovala půlku Flower tag a Gourmand coquin. Má štěstí že nejsem lakomá:-D

      Vymazat
  13. Anonymní12:57:00

    lékárenského syrupu, eukaliptu !!!???!!!???

    KDYŽ NEUMÍŠ PSÁT CIZÍ SLOVA, TAK JE NEPOUŽÍVEJ!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za a) nauč se zacházet s interpunkcí a za b) řekni si mamince o lekci slušného chování, očividně se u tebe hodně zanedbalo...

      Vymazat
    2. Pro anonyma, díky za radu a jak píše Ai...Když neumíš zacházet s interpunkcí, tak raději nepiš vůbec.

      Vymazat
  14. Fajn článek, pobavilo mě to:)

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký článek, zasmála jsem se u něj :)

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju za komentáře. Ještě bych dodala že s pravopisem od mala válčím, tak jsem ráda že mě někdo občas opraví:-)...a zastávám názor, že obsah je důležitější než forma, samozřejmě všeho s mírou:-D

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek, moc mě pobavil :)

    OdpovědětVymazat
  18. Haha, je hezké, jak některé věci vnímají děti:-) Na pokračování jsem zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Je zaujimve ako deti vnnimaju vone aj ine veci..ako dokazu byt uprimne :)
    Super clanok..
    Ak chces mozes si pozriet moj blog a ked sa ti bude pacit, budem rada ak sa pripojis :)

    http://dorota-art.blogspot.sk/

    Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní5:50:00

    Hezký článek, jen mne zklamala ta Magnolie, čekala bych, že sladké kytičky se budou líbit. Já bych ji brala hned.

    OdpovědětVymazat
  21. Netradicni a zajimavy clanek :). Urcite i druhy dil, pobavilo me to :).

    OdpovědětVymazat
  22. To mě moc pobavilo a potěšilo :). Určitě hlasuju pro druhý díl. Ještě by se mi líbilo, kdybys aspoň jednou větou napsala, jak voní tobě. Jestli se někdy shodnete :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní3:58:00

    prvni clanek u ktereho jsem se smala :-) je perfektni ,, nejlepsi byl posledni zkouseny vzorek :D prosim prosim pokracovani

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní2:03:00

    Kamčo, tak s tímhle určitě pokračuj, nasmála jsem se :D

    andry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andry, děkuji za komentář, už brzy bude pokračování:-)

      Vymazat
  25. Výborné, velice jsem se pobavila :) Já bych teda zvládla čuchnout tak k 5 parfémům a rozbolela by mě hlava.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...