Prohledat tento blog

pátek 1. června 2012

Před a Po...Mé líčení

V hlavě nosím tento nápad možná tak pár měsíců a dnes to vypadá, že ho zrealizuju. Proč post dělám? Možná někomu pomůže, poradí. Také chci ukázat, jak se z nevýrazné ženské může stát za pár minut minimálně výraznější osoba:-)
Takto to dělám já: 

Celkem velký rozdíl, co?:-) 
Takto se teď líčím nejčastěji. Místo denního krému jsem použila BB krém VIP Gold Collection Super+ od Skin79, malinko korektoru od MAC pod oči, konkrétně Pro Longwear Concealer-ten jsem jemně naťupkala pod oči a na víčko.
Jako tvářenka mi posloužila Shimmer brick compact od Bobbi Brown, odstín Pink Quartz. Krásně prozáří nejen líčka, ale paletku nanáším i nad obočí a nos, vypadá to svěže.
Líčení očí bylo jednoduché, na celé pohyblivé víčko jsem nanesla jeden z mých nejoblíbenějších stínů(bázi jsem nepoužila), Essence oční stín č.35/Party all night. Těsně pod obočí a do vnitřního koutku oka jsem nanesla stín od Clinique z dua Victorian Pink, ten světle béžový. Do spodní vnitřní linky oka jsem dala tužku od elf Brightening eyeliner-bez linky mám oči jako mončičák-příliš kulaté, kdyby tomu tak nebylo, nepoužila bych ji:-).
Řasenku jsem nanesla jak na vrchní tak na dolní řasy, sáhla jsem po Wonder lash Intense od Oriflame.
Rty jsem nanesla fix od elf v odstínu Pink petal a protože lipstain dost vysušuje, rty jsem ještě přetřela krémem od Ardenky.
Toť vše:-)


Na chvíli se vrátím k fixu od Elf, není nejspíš v ničem lepší než jeho bratři a sestry z jiných firem, ale barva je moc hezká, taková šťavnatá, přirozená a zároveň výrazná, na léto pěkná. Mám už vyzkoušené tři víceméně novinky od elfu, jsou to stíny, tento fix a kulatý, žlutý korektor...Recenze bude co nevidět.

Všem přeji pohodový víkend:-)

33 komentářů:

  1. Panejo.. to je, ale proměna. Líčení ti nádherně zvětšilo oči.
    Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano. Rtěnka, pudr, šminky k malování změní každé děvče k nepoznání.
    Ale sluší ti to i bez nalíčení. A vůbec nemáš oči jako mončičák. ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem si tu tužku, jinak by to mončičák byl:-D

      Vymazat
  3. Tak tohle je super nápad a vážně velká změna :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako nenalíčená vypadáš étericky. Jako nalíčená jsi mi připomněla Machálkovou. Asi jste podobný světlý typy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lolo, nestraš:-D
      Machálková není pihatá:-)

      Vymazat
  5. Pěkné :) Nemůžu posoudit podle jednoho obrázku, ale víc se mi líbíš nenamalovaná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekne :) A mne sa pacis velmi aj nenamalovana, keby tam neboli tie blede pery, bolo by to uplne nadherne.

    OdpovědětVymazat
  7. Evian a Lučiak, holky teda to myslíte vážně?? Tohle mi nikdy nikdo neřekl a tyto věty si vytisknu a zarámuju:-D
    Když se na to podívám, spíš vypadám jako zombík:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja za seba urcite ano :) Je to taka jemna etericka krasa.

      Vymazat
    2. Taky jsem to myslela vážně, souhlasím s Ardanven pode mnou :) Myslím, že by stačila jen řasenka a něco na rty, moc nalíčená vypadáš tvrdě.

      Vymazat
    3. O.K., zamyslím se nad tím:-)

      Vymazat
  8. Wow. Nenalíčená jseš fakt nádherná! Samozřejmě nalíčené ti to taky sluší, ale už to není ono, nevím jak to říct, působíš pak tak nějak víc tuctově,...bez make-upu jsi taková vyjímečná něžná kráska, závidím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně nalíčené oči!:-) Moc se mi to líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  10. páni..krásná proměna..hlavně ty oči se ohromě zvětšili :)
    http://your-honeybee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý článek, souhlasím s Honeybee, oči se ti několikrát zvětšily. Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý post! Myslím si, že to leckdo může doopravdy shledat užitečným. Mně osobně k lepší vizáži stačí (čti: nutně potřebuji) řasenka a tvářenka, bez těchto dvou se neobejdu. Něco barevného na rty je taky fajn, ale až v druhé řadě. Mimochodem, ty pihy ti fakt sluší, nestyď se za ně tolik ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  13. Panejo, nenamalovaná jsi podle mě krásnější. :) I když sluší ti to tak i tak a moc. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní2:19:00

    maluj si len oci!!..a pery mozno:)..ale tvar mas krajsiu bez make-upu:)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní7:43:00

    Nenalíčená - zajímavá, modelkovský typ, taková Helena Trojská ( http://www.csfd.cz/tvurce/21075-sienna-guillory/galerie/filtr-118308-helena-trojska/ )
    Nalíčená - tuctovka s kilem make-upu

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní10:21:00

    Make-up přece není na to, aby pleť vypadala o několik odstínů tmavší. Na druhé fotce je vidět, jak je pleť zatížená a zmaštěná od make-upu, který zalezl do pórů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouze je to jiné světlo. Zmaštěná rozhodně není(jen absence pudru), mám suchou pleť. A místo makeupu jsem použila BB krém, takže jakýpak nános.

      Vymazat
    2. Anonymní14:52:00

      Fajn, tak asi blbě vidím ;-)

      Vymazat
    3. O.K., i tak to děkuji za upřímný názor, vím že si to nemyslela špatně:-)

      Vymazat
  17. Stačila by ti řasenka a nalíčit rty nebo jen oči, tak jak máš a rty vynechat. (Asi spíš první varianta, protože máš krásně plný tvar rtů a zaslouží si na něj upozornit.) Připadá mi toho na tobě nějak moc... Éterická blondýnka, jemná, pihatá, zajímavá, něžná. Nikdy z tebe nebude výrazná femme fatale a je to zločin? Buď za jemnou vílu, proč ne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště toho makeupu uberu:-)Díky za typ.

      Vymazat
    2. Já být chlap, od minuty ti otvírám dveře a podávám spadlý kapesníček. :-) Jasně, že máš potřebu být výraznější a s blond vlasy a světlou pletí si asi připadáš celkově bledá, ale ono, proč vlastně ne. :-) Být bledá není špatně, připadáš mi éterická. Nepředpokládám, že se teda snažíš si nakreslit cizí obličej, to skutečně ne, míru určitě znáš. Ono to možná tady konkrétně dělá i světlo, protože ta druhá fotka vypadá i v obličeji tmavší, je možné, že v reálu máš na očích to, co na výraznějšímu typu vyrobí pouhá řasenka. Z fotky bych lehounce ubrala, ale vinu v tom může mít fakt i ta fotografie sama. Foťák sice obvykle barvy žere, ale přirozený světlo nekorigovaný umělým nasvícením z reflektorů je strašně nevyzpytatelný.

      Vymazat
    3. Je to i v tom světle, ale moje blbost že jsem to nafotila v jiné místnosti než tu první fotku...A děkuji za poklonu, od ženské si toho sakra cením!:-)

      Vymazat
  18. Anonymní8:11:00

    Ste úžasný typ ženy, nezvýrazňujte si oči čiernou. Voľte jemnejšie líčenie a bude z Vás nádherná, zaujímavá a originálna hviezda. Ako z Paríža.

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní8:24:00

    A ešte som zabudla. Použite hnedú riasenku,vlasy tónujte do hrdzava /rezavě/. A nezakrývajte si pehy make upom, veď sú úžasné.

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za rady, zrzavé vlasy mi už radilo pár lidí vyzkoušet, takže časem určitě:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...