Prohledat tento blog

úterý 5. června 2012

VIP Gold Super Plus BB Cream SKIN79

Ahoj všichni,
momentálně ujíždím na vlně BB krémů a další mini balení které jsem vypotřebovala je toto zlaté:


Tento BB krém asi nejvíc připomíná makeup. Myslím si, že jeho barva je naprosto neutrální. Podtón, pokud nějaký má, je béžový až šedivý, na tmavší pleť bych ho nedoporučila. Klasický středoevropský typ s ním pravděpodobně vedle nešlápne.




 Jeho krytí je střední, na pleti dlouho vydrží, jakoby se do ní vsaje. Konzistence je hutnějšího charakteru, trochu mi připomíná bláto. Má matný finish, je bez třpytek. Obsahuje zlato, kaviár, aloe vera, mandlový olej, arbutin, šrucha, extrakt ze slunečnice, rýže, břečťanu a zeleného čaje, madecassoside, adenosine. Opravdu nadupané složení:-)
Krém se velmi dobře vrství.






Mrzí mě, že neuvidíte nějaký zásadní rozdíl, ale skutečně celkem dobře kryje. Nezalézá vůbec nikam a pokud nepoužijete pudr, můžete během dne přiživit další vrstvou. Map se obávat nemusíte.
Tento bb používám i místo krému, ale určitě to nebude nic pro extra suchou pleť, tam už to bez pleťového krému nepůjde.
Mé pleti dělá vysloveně dobře, během jeho používání jsem neměla ani jeden pupínek, jen přirozeně pěknou pleť. Dovedu si ho představit i na zimu a spolu s Etude House je to můj favorit na plné balení.





Máte s ním zkušenosti? Napište mi:-)

11 komentářů:

  1. Teda už si budu muset taky nějaký bb krém pořídit! Tenhle na pleti vypadá hodně přirozeně, to se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní6:23:00

    Ahoj, prosim ta obsahuje tento BB krem parabeny? dik za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud složení a internet nelže, tak parabeny obsahuje.

      Vymazat
  3. Ten vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na pleti vypadá skvěle, jen ta konzistence mě trochu mrzí. Moc hutné krémy ani make-upy nemusím :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde se věnuji projektu 101 cílů za 1001 dní. Chtěla bych tento projekt v České republice rozšířit, protože mi přijde zajímavé a důležité, aby se lidé zamysleli, jaké cíle si chtějí splnit a co od sebe do budoucna očekávají. Následně, aby je to také motivovalo k samotnému plnění cílů. Budu ráda, když mé stránky navštívíš a třeba se inspiruješ. :)
    Děkuju,
    Anifares

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá pěkně, přirozeně i když ty nemáš tak úplně moc co zakrývat. :-) Oceňuju ukázku "v akci" na obličeji. Rozpatlaný flek na ruce, jako to některé slečny dělají, mnoho neřekne. (Jako jo, pokud se někdo chce hlavně chlubit tím, co si koupil a vyzkoušel, tak to samozřejmě beru, co si dělá ve svém volném čase se svým blogem je jeho věc. :-) Já se chci hlavně něco dozvědět i když make-up/BB je zrovna trochu mimo můj záběr využitelnosti. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto OT, ale napíšu ti to. :-) Připadáš mi velmi milá. :-) U spousty bloggerek mám pocit, jako by o názory, připomínky, natož kritiku nestály a chtěly si jen přečíst áchající komentáře, jak jim to hrozně sluší (případně byly ještě ochotné v rámci zvyšování si vlastní důležitosti ochotné odpovídat na "provozní" dotazy stylu: "Kde jsi to koupila?" a "Kolik to stálo?" :-) Jako, jestli někdo potřebuje připumpovat sebevědomí hromadou chválících komentářů, jeho věc. :-) Já takové bloggerky pak nečtu, ale ty jsi ve mně získala pravidelnou čtenářku už jen svým přístupem, tím, že se člověk něco dozví a má možnost si tu podiskutovat, rozvinout dialog a nemá pocit, že je žádoucí akorát připojit stopadesáté nadšené: "Jé, tobě to ale sluší," a zase to zavřít. :-)

      Vymazat
    2. Děkuju ti za komentář, za tvůj názor i za to že mě chceš číst dál, vážím si toho:-)
      Já si naopak vážím každé kritiky, pokud je napsána konstruktivně a inteligentně, což v tvém případě bylo...ani to neberu jako kritiku, jen připomínku ve které máš pravdu:-)

      Vymazat
  7. Také jsem ho měla, ale jen ve třech vzorečkách a vyhovoval mi (http://angellovely-things.blogspot.cz/2012/04/vip-gold-super-bb-cream-skin79.html) :) Celé balení jsem si zatím nekoupila, protože jsem si pořídila DreamGirl od SKIN79 a ten mi přijde ještě o level lepší než tenhle :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...