Prohledat tento blog

středa 4. července 2012

Alverde noční krém pro citlivou pleť

Ještě než se přesunu ke krému k něčemu se přiznám. Nějak jsem si zauvažovala(což se tak často nestává)nad tím, zda je možné psát o kosmetice několikrát týdně několik let či doživotně? Já nevím jak vy, ale mně trvá tak dva měsíce než spotřebuju jeden krém, dekorativní kosmetika, až na řasenky, je záležitostí několika let...Můj výpadek v psaní nebyl zapříčiněn leností nebo vedry, prostě mi došel materiál a kupovat si výrobky jen kvůli recenzi? To mi připadne jako si pořídit dítě když nemám práci, smát se jen proto že je to vhodné, kouřit potají, mít v knihovně chytré knížky které nečtu, ale na návštěvu to udělá dojem...prostě blbost.

Tož tak, jen taková menší úvaha jako úvod ke krému, který by se vám toto léto mohl šiknout.

Pro ty z vás, kteří šprechtí.




























Tento krém je lehký, vonící po citrónové kůře-voní téměř identicky jako jejich pěnový odličovač. Velmi dobře se roztírá a ještě rychleji se vstřebává. Vzhledem k tomu, že je na citlivou pleť, nedráždí. O víkendu se mi připálilo čelo a tento krém mi pomohl. Ve vedrech po krému od ardenky nesáhnu, je dost hutný a to je to poslední po čem v těchto parnech toužím.




Žádný zázrak, dalo by se říct, ale je to fajn střední třída. Nevím jak v zimě, zda by mi stačil. Zima nám teď momentálně nehrozí, tak to neřeším a jsem ráda že ho teď momentálně mám. V podstatě je velmi podobný krému od Biodermy Hydrabio Legére, až na tu vůni. Je fajn i jako krém na ruce či odličovač, ale nerada bych, aby mě někdo nazval kosmetickým Babicou, tak raději zůstanu jen u toho krému na obličej.

Máte, znáte?:-)

18 komentářů:

  1. Tak přesně tenhle už mi nesmí přes práh! Strasně mě vysušuje a na obličeji mi nechává divný zaschlý povlak :(

    Jarmark Marnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, fakt? Mně žádný povlak nezanechává a mé suché pleti vyhovuje, ta to se divím.

      Vymazat
    2. já mám naopak pleť smíšenou...
      musela jsem ho dojít vrátit..ale od alverde mi strašně vyhovuje avokádová řada pro suchou pleť..hlavně ta hydratační maska je bomba

      Vymazat
    3. ...ano, tu masku mám v povinné výbavě:-)

      Vymazat
  2. taky mi moc nevyhovovala drolil se ze mě.

    a odpověď na otázku z prvního odstavce: myslím si, že ne. nebo jako samozřejmě je to možné, jenže pak člověk jen nakupuje novou kosmetiku, ovšem nespotřebovává tu starou. vůbec nechápu, jak takové blogeríny můžou mít oblíbenou kosmetiku měsíce, však stejně nic nepoužívají déle než dva týdny. a mimo to, pak jsou některé články dost na nic a spíš jen vytlačené z povinnosti než napsané z radosti. (značně pesimistický názor vyhořelé blogeríny, který je nejspíš mimo mísu a naprosto irelevantní.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb,mně se vůbec nedrolí, tož já nevím...?

      Je trestuhodné že skoro vůbec kosmetické blogy nečtu, ale sem tam jo a ten pocit "vytlačení" některého článku mám taky...a je to zvláštní, protože to třeba ani není článek napsaný jednou větou. A taky, prostě psát recenze po týdnu používání, to je irelevantní(pro mě), tvůj koment ne, díky za něj:-)(doufám že tvé vyhoření je jen dočasného rázu)

      Vymazat
  3. neznám, ale nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  4. kosmetickej babica :DD ale toho se myslim bat nemusis, v kossmetice se kreativite meze nekladou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, takový lehký krém by se mi teď hodil. Už už jsem byla přesvědčená, že na něj mrknu, ale trochu mě odradily komentáře :-( Pleť mám smíšenou až suchou tak nevím..

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetickým babicou tě zvát nebudu, taky si občas natřu ruce krémem na obličej... :)
    Jinak tenhle ještě neznám... Mám pocit, že bych ho měla zkusit už jen proto, zda se drolí či nedrolí...
    A co se prvního odstavce týče... Myslím si, že ne, ale určitě se najdou případy, kterým to vydrží. Blog je pro mě čistě zájmová činnost a jako taková, ve chvíli, kdy přestane něco přinášet a začne spíše vyčerpávat, může skončit. Ostatně, všechno je strašně relativní... (Tím myslím, že věci nemají ve zvyku trvat navždy... ale pořád tu budou nově vznikající blogy, nově vznikající kosmetika...) Jedna z věcí, kterou si nedokážu představit, je, jak v osmdesáti píšu článek na svůj "od roku 2012!" blog o důchodcovských plenách... :)

    OdpovědětVymazat
  7. tou tvojí otázku jsi mě vyděsila natolik, že jsem začala přemýšlet, jestli ten můj začínající blog má vůbec cenu. ale nakonec myslím, že asi ano. asi to tak nějak funguje, že kosmetické blogy mají svoji určitou životnost a právě proto jsou třeba ty nové. stačí se jen tak zběžně podívat, webů, co fungují pár měsíců, je moře. blogy, které tady jsou roky, je minimum. a ani mně to určitě nevydrží věčně. dokud to člověka baví, je do dobře, ale určitě by se nemělo dělat nic na sílu. Blog by měl být radost, ne povinnost.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám na recenzování vždycky něco, třeba teď testuju 3 čistící gely, které nepotřebuju používat nějak extra dlouhodobě, protože na mě kromě čištění žádný účinek nemají. Nebo krémy na ruce taky stačí tak 2 - 3 týdny, u dekorativky podobně. Ale samozřejmě, čím déle, tím kvalitnější recenze. Pokud se mi stane, že fakt nemám co recenzovat, tak něco vymyslím, třeba teď plánuju článek "co nosím v kosmetické taštičce", mám takové ráda a bude to zas něco trochu jiného. A všechno to dělám proto, že mě to baví, když se mi zrovna nechce psát, tak mám odmlku třeba týden, i když vím, že nejlepší jsou tak 2 - 3 články týdně.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní7:16:00

    Jé nemohla bych tě moc poprosit o fotku se složením krému?

    OdpovědětVymazat
  10. Prej kosmetickým Babicou...:-). Myslím, že takového přirovnání se bát nemusíš. A díky za tip, od Alverde zkouším pořád něco nového. Ne všechno je sice extra třída, ale hodně z toho jo:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní8:39:00

    Ahoj, jen mě tak napadlo, určitě máš spoustu čtenářek, které nemají svůj blog (je jedno z jakého důvodu), ale jako já si úchylně fotí svoji kosmetiku a když ji zkouší, přemýšlí jak by ji v recenzi popsaly :-) co jsem tím chtěla říct, což třeba vyhlásit středu jako den recenzí od čtenářek a díky nim se podělit o další a další kosmetiku (samozřejmě by ses rozhodla sama jaká recenze je vhodná k zveřejnění a vše bys měla pod dohledem)? Já bych třeba byla nadšená a hned bych měla min. 3 recenze i s fotodokumentací :-D A hlavně, bylo by to originální! Žádné kopírování. Nebo já jsem na tenhle nápad nikde na českém blogu nenarazila, tak nevím.. Byl to jen návrh, protože já si kolikrát říkala, zda kosmetické blogerky opravdu mají tolik věci nebo zda kupují jen kvůli recenzi.

    Míša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, tak by mě zajímalo, proč si nezaložíš vlastní blog, je to rychlovka:-) No, nicméně proč ne? Sice nevím jak bys to konkrétně chtěla realizovat, ale já dám ráda prostor tvořivé duši, tak mi kdyžtak podrobnosti napiš na mail:-)

      Vymazat
  12. Anonymní1:58:00

    já používám tento denní i noční a za 80 Kč to považuju za zázrak, že to můj obličej snese, protože ani s drahými krémy z lékárny jsem si nerozuměla. pleť mám suchou a citlivou a rády se mi na ní dělají krásné pupínky všeho druhu (například po špatném krému). za sebe doporučuju aspoň zkusit. je pravda, že na zimu bohužel úplně nestačí, ale co se dá dělat, zatím žádný jiný nemůžu. ačkoli mohla bych zkusit Excipial krém (je i mast, těl. mléko atd.) z lékárny, není drahý a slyšela jsem docela chválu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...