Prohledat tento blog

pátek 27. července 2012

Alverde Tělový Gel Proti Celulitidě s citrónem a rozmarýnem

Celulitida, strašák žen všech věkových a jiných kategorií. Můžete být štíhlé, můžete být tak akorát, můžete být oplácané nebo rovnou obézní, celulitidu máte všechny! Ještě jsem neslyšela o krému, který by tento problém efektivně vyřešil a je jedno jestli stojí stovku nebo dva tisíce. Trochu mi to připomíná pilule na hubnutí, hold když nemám pevnou vůli tak snad pilulka pomůže...nepomůže:-(.
Tento tělový gel jsem dostala k narozeninám od rodiny(pro mě je to dosti netaktní dárek, stejně jako čaje na hubnutí či krémy na remodelaci figury apod., to si příště strčte víte kam:-D nebo si ty věci kupujte sami sobě, já bych nikomu nic takového nedarovala, kdyby mě o to výslovně nepožáda, ačkoliv vím, že je to myšleno v dobrém)...:-)
Tak tady máme toho krasavce:




Jak už jsem psala, tento gel bych si sama nikdy nekoupila. Nejsem fanda krémů na celulitidu. To raději použiju zpevňující tělové mléko nebo obyčejný krém. Trvalo mi čtvrt roku, než jsem ho vypatlala. Výrobek mě zklamal na celé čáře.Nejenže mi s krátery nepomohl, to jsem ani nečekala, ale šíleně ŠÍLENĚ lepí, na stehnech vám zůstane lepivá vrstva, která lepí celou noc/den. Představte si mastnotu s pekáčku smíchanou s citronovým jarem a máte jasnou představu i o tomto gelu. Počtení vzadu na tubě je velmi lákavé, sympatické, kdybych si něco takového chtěla koupit, jistě bych si ho z regálu vytáhla...



Další věc je parfemace. V  podstatě se o parfemaci nejedná, jsou zde přírodní silice z citrusů, které krásně voní, až bych řekla agresivně po citronu a citronové kůře. Musím vytknout i fakt, že si po aplikaci gelu musíte umýt ruce, právě kvůli té lepivosti. Na pleti jsem nepozorovala žádný rozdíl, žádné vyhlazení, vůbec nic.
Závěr nebude příznivý, alespoň ne za mou osobu. Je to druhý výrobek od Alverde, kterým švácnu do koše. První byl jejich dvoufázový odličovač a teď tento gel. Na obranu Alverde musím napsat, že tuto značku mám velmi ráda. Drtivá většina věcí mi vyhovuje a kupuji opakovaně, teď momentálně jejich noční krém na citlivou pleť, avokádová maska, hydratační ampulky a gel na obočí. I ostatní zkoušené věci byly velmi kvalitní.
Tento gel proti celulitidě nedoporučuju.

Máte s ním zkušenosti? Používáte přípravky proti celulitidě? Jaký výrobek od Alverde byste mi doporučily k vyzkoušení?

25 komentářů:

  1. Fuj, uz len z toho opisu je mi nevolno :) Obdivujem, ze si mala trpezlivost to dopouzivat do konca...
    Pripravky proti celulitide pouzivam, ale s plnym vedomim, ze je to vyslovene doplnkova starostlivost k masazam, takze ziadne extra zazraky neocakam. Zatial asi najlepsi efekt malo proticelulitidove serum s karambolou od Avonu.
    Od Alverde by som urcite doporucila aromaticke telove oleje a mne vyhovuju aj ich ocne kremy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, no stálo mě to hodně přemáhání si tohle na sebe patlat, nikdy víc:-D
      Díky za tipy, vyzkouším:-)

      Vymazat
  2. Tak díky za recenzi, nedávno jsem se na něj koukala. Já i když jsem hubená, tak mám na celulitidu celkem "našlápnuto", pomerančová kůže už se mi na stehnech začíná objevovat. Proto jsem se rozhodla, že už je na čase, abych si nějaký ten krém koupila. Rozhodovala jsem se nad Niveou (Q10 gel proti celulitidě) a Ryorem, ale nakonec to vyhrál Ryor. Stojí asi 100 (ta Nivea asi 260 a to je toho v ní 3x méně) a za pár měsíců zjistím, jestli opravdu pomáhá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, tak to jsem teda zvědavá,jestli ti nějaký pomůže...já měla kdysi hubnoucí mánii a asi rok v kuse jsem používala niveu na zeštíhlení, byla to tuba s gelem, a vůbec na ďolíky nepomohlo.

      Vymazat
    2. Anonymní10:15:00

      lepí proto, že český návíd je špatný. V německém stojí : Jemně masírujte ve sprše na navlhčenou pokožku a poté opláchněte. Nemá se tedy užívat na sucho!

      Vymazat
    3. Aha, tak to je objevení Ameriky. Díky za upozornění, tohle je celkem podstatná informace.

      Vymazat
  3. Umíš to tak "krásně hnusně" popsat... No, asi si to nekoupím...
    Přípravky proti celulitidě používám občas, teď spíš něco zpevňujícího. Ne, že by to někdy vyloženě pomohlo, ale s tím už jsem smířená, mám to tak na to, že se snažím zhubnout a chci u toho kůži zpevnit, aby se ještě nehoršila.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Taky tak, když zrovna žiju zdravě, tak se mažu víc.

      Vymazat
  4. Doma mám jak tenhle gel, tak i jeho brášku peeling...ten je celkem fajn, sice ta vůně je na mě dost výrazná (stejně jako u toho gelu), a že já zrovna nejsem milovnice agresivních citrusových vůní... ale ve sprše mi to nijak nevadí, tu chvilku to vydržím, a z kůže po použití voní jen jemně, svou funkci taky plní, takže ve výsledku docela dobrý.
    Ale ten gel!Přesně jak píšeš, je to katastrofa...hlavně to, jak lepí...mám ho už skoro rok, pořád si říkám, že ho musím vypotřebovat, ať mi v té koupelně jen tak zbůhdarma nestojí, ale vždycky se mu úspěšně vyhnu při té představě lepícího zadku i stehen... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ardaven, tak to chce buď darovat nebo hodit do koše, já to do konce nevydržela, fakt to nešlo.:-)

      Vymazat
  5. Nemám s ním zkušenosti a asi ani mít nebudu. Vlastně jsem od Alverde ještě vůbec nic nezkoušela, protože ta kosmetika je vždy někde zapadlá a mě nebaví si tam sedat a hledat co co je :D. Ale Balea prý má nějaký sprchový gel s hlavicí a malinko to vyhladí, tak asi spíš půjdu vyzkoušet to :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rorynko, taky se mi nelíbí umístění značky Alverde v regálech, mám dojem že je to až pod tou dekorativní kosmetikou dole...

      Vymazat
  6. já takovýmhle přípravkům prostě nevěřím, snad jsem ještě nečetla, že by něco proti celulitidě fungovalo (co se kosmetiky týká) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že rodina to bere v duchu "Ona má ráda kosmetiku, tak co jí koupíme, rtěnku radši ne, netrefíme se do barvy, krémem se nedá nic zkazit a krém na celulitidu nepomůže, ani neublíží" :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Levandule, to cos napsala můžu potvrdit... lepí to úplně šíleně. Škoda no. Někdy se od Alverde zadaří, a jindy to stojí za prd :-) Bebe

    OdpovědětVymazat
  9. A jéje, další propadák Alverde :D Ani se nedivím :))
    Já se mažu tak nějak pro pocit, používám buď břečťanový od Ryoru nebo od Dermacolu, na který jsem psala recenzi na svém blogu, je o něco lepší, ale kůži mám hladkou spíš jen na dotek na povrchu, celuška furt zůstává :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, a já právě v údivu byla, ale tohle se fakt nedalo.

      Vymazat
  10. Já moc nesouhlasím s první větou, podle mě prostě není pravda, že opravdu každá žena, i ta hubená, musí celulitidu mít. Já jí totiž vážně nemám, aspoň ne aby bylo na kůži něco vidět, mám kůži prostě hladkou. A pod kůží máme tuk všichni, ale to není celulitida. Někdy mi přijde, že to je trošku reklamní masáž, vnutit všem, že mají celulitidu. Je ale pravda, že jsem hodně hubená a celkově mám asi málo tuku, musím se naopak dost vykrmovat... Tvůj článek jsem si ale přečetla fakt od začátku až do konce, i když takové věci nepoužívám:)Článek mě hrozně pobavil, opravdu je moc hezky napsanej, obzvlášť to s tím krasavcem a že si ho dostala darem:D Někdy podle mě okolí moc nedomyslí, co člověku dává dárkem a jak to vyzní:)

    OdpovědětVymazat
  11. Musím souhlasit s komentářem nade mnou. Taky jsem se pozastavila nad první větou, že každá žena má celulitidu. Znám mnoho dalších (a s radostí můžu říct, že mezi ně zapadám i já), které jsou hubené a celulitidu nemají. Proto ani žádné přípravky nepoužívám, a jenom cvičím, cvičím.. Možná je to už věta, kterou každý slyší denno denně, ale opravdu to funguje. Stačí se každý den 30 minut spotit (můžu doporučit cvičení od Jillian Michaels - Body revolution - 3 měsíční potící plán, a i když jsem teprve u druhého týdnu, nemám chuť skončit) a bude to zaručeně fungovat o 100% lépe, než bůhví jaké chemické sračky (když to tak s prominutím řeknu, ale je to tak). Ještě jsem na nějaké stránce četla, že pomůže taky masírování studenou vodou, tekoucí ze sprchy. Nevím, co je na tom pravdy, ale za pokus to určitě stojí :). Nicméně, článek se mi líbil a pobavil mě tvůj názor k dárku na narozeniny :D. Jo, to je takové nepsané pravidlo, jako když mamce nemůžeš koupit k Vánocům pánev, jinak ti ji omlátí o hlavu (ta moje určitě :D).

    OdpovědětVymazat
  12. Já myslím, že to s tím, že celulitidu má každá, spíš bylo myšlené tak, že nezáleží na tom, jak moc hubené, zpevněné, vysportované, udržované a namazané anticelulitidovými přípravky jsme... Celulitida je prostě do velké míry záležitost genů, buď zrovna vy to máte podmíněné, že vás postihne a neuděláte s tím nic i kdybyste se stavěly na hlavu nebo se vám vyhne i když sportu moc nedáte a do modelkovské figury budete mít daleko. Já celulitidu nemám a neměla jsem i když jsem byla o dvacet kilo těžší. Stejně tak moje maminka ji nemá. Zase jsem nemusela čekat na strie až do těhotenství/následného sundavání kil z něj. Potkaly mě už v pubertě, kdy se mi skoro ze dne na den vyrostla prsa, zadek a zakulatily se mi boky. Jako jo, na postavu si nestěžuju, ale přece jen si tenhle "dar" mohla moje genetická výbava nechat od cesty. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ai to za mě krásně shrnula a za to jí velké díky! Jinak holky, upřímně vám závidím hladké stehna a kvalitní genetiku a jsem ráda že alespoň některé z nás to štěstí mají:-) A děkuji za krásné a milé komentáře:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je teda hodně blbý dárek, taky bych to nikomu nedala. Stejně jako třeba protivráskový krém (výjimkou je mamka, která si sama drahou kosmetiku nekoupí a ode mě by to bylo něco jiného, než od "cizío").

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...