Prohledat tento blog

neděle 29. července 2012

Estée Lauder DayWear BB SPF 35 anti-oxidant beauty benefit creme

Je to něco jako závislost. Čím víc bb krémů znám, tím víc jich chci mít. Nejraději bych je měla všechny. Občas se u mě objeví megalomanské sklony a to potom stojí za to...Tento krém jsme koupila naslepo, vůbec jsem netušila zda mi sedne barvou, složením nebo konzistencí. Cena byla příznivá a já si řekla, že do toho půjdu i kdyby na chleba nebylo(taky že není...).
  Občas se mi stane, převážně u vůní, že pokud si je pořídím naslepo nebo skoro naslepo(vyzkouším jednou někde...)jsem pak velmi rozčarovaná. Z toho důvodu jsme od praktiky "naslepáka" upustila. Ovšem kosmetika, to je jiná! Ráda poznávám neprozkoumané vody a zákoutí...je jen pár výrobků ke kterým se vracím, raději si vždy koupím něco jiného. Abych se dostala k jádru věci tak tady ho máte:




























Riskla jsem to rovnou i s odstínem 02 Medium a tím bych i začala. Až ho uvidíte na fotce, tak se asi zděsíte. Já ovšem nelituju. Konečně jsem trochu opálená, jen ten obličej mám o pár odstínů světlejší než zbytek těla. Jak uvidíte na fotodokumentaci, tento krém problém vyřešil. Odstín je dělaný vyloženě na opálenou pleť nebo tmavší typy. Je takový hnědo-oranžový, ale na pleti po rozetření působí velmi přirozeně, jako bych byla políbená Sluncem. Je to nejtmavší bb krém, který jsem kdy vyzkoušela. Pokud si pěstujete alabastrovou pleť, tak se mu obloukem vyhněte a raději zkuste odstín 01 nebo se rovnou vrhněte na ty asijské jako je Skin79 apod.


Zde si povšimnete toho velkého rozdílu v odstínu, ale po rozetření je to OK, nehledě na to, že si ho s úspěchem ředím krémem či světlejším makeupem(bb krémem).




 Krytí bych zhodnotila jako střední, na bb krém nadprůměrné. Používám ho teď pravidelně a má skvělou vlastnost, nemusím ho zapudrovat a on drží a drží. Konzistence je hutnější, ale mně se s ním pracuje skvěle, velmi dobře se mi roztírá. Parfemace je velmi slabá, taková krémová(někde se dočtete že okurková, ale salátovku tam fakt necítím), svěží.

Teď vás trošku postraším. Rozhodla jsem se dát sem svůj nenamalovaný ksicht a to z prostého důvodu. Abyste viděly, jak tento krém vypadá se zbytkem těla, resp. krkem a dekoltem. Vypadá to totiž přirozeně. Pak jsem si říkala, že jsem si mohla dát alespoň řasenku, nu což, o to víc to bude autentické a nebudete mě podezírat, že si tu honím vlastní ego:-D





















Krém se do pleti jakoby vsaje, nezalézá do pórů a gumuje vrásky. Tím jak se vsaje, tak ho na pleti nevidíte, jen ji máte mnohem krásnější. Je to zvláštní, ale znáte to, párkrát se usmějete a máte makeup ve vrásce. No a tady ne.
Když jsem ho nanesla prvně, měla jsme pocit že vysušuje a bude spíš pro mastnější pleť. Jenže tak to není. Za chvíli dorazil příjemný pocit osvěžení a hydratace, cítím se s ním neuvěřitelně komfortně. I tak si myslím, že ho můžete s klidem použít  na mastnou pleť.

Pečuje, hydratuje, dělá krásnější, lepší pleť. Vysoké spf 35, naprosto neuvěřitelná textura, výživa. Čím déle ho používám, tím víc mám pleť krásnější, v lepším stavu. Nezanáší póry, nedělají se mi pupínky, můžete ho přetřít kdykoli během dne, dokonce skryje nedokonalosti při lokálním naťupkání. Nemůžu si ho vynachválit a doporučuju minimálně k vyzkoušení všem.

Prozradíte mi jaký je váš nejoblíbenější BB krém?

P.S.: Ještě jednou děkuju Janě z Arome za pěknou cenu:-)



21 komentářů:

  1. veľmi pekná recenzia, hľadám niečo, čo má SPF,tak možno skúsim tento

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi, děkuji, snad bude vyhovovat:-)

      Vymazat
  2. Wow, vypadá vážně dobře. Pokoušela jsem se najít tu Janu, ale nepovedlo se ,prozradíš mi prosím její stránky?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, já ho koupila v inzerci na arome z důvodu nevyhovujícího odstínu, samotná Jana se na prodej těchto krémů nespecializuje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ááha, já právě našla jen parfémy:D no škoda :)

      Vymazat
  4. Hezky napsáno:-)
    mám ten světlejší a bohužel mi odstín moc nevyhovuje, jako neni to žádná tragédie, ale je na mě moc oranžový:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt i ten světlejší je na Tebe oranžový? Už se těším na tvou recenzi!!:-)

      Vymazat
    2. jeeeee no ja jsem ted pres leto temer mimo civilizaci, takze mi to na blogu spis stojí, tak nevim nevim.. zkusim, ale nic neslibuju, oki:P?

      Vymazat
    3. Prosím prosím, smutně koukám:-D...

      Vymazat
  5. Konečně BBčko, co nabídne něco jiného než bledé odstíny :) Nejspíš by mi taky sednul, minimálně teď přes léto, a nemá tak hutné a nepropustné krytí, což upřednostňuju. Ale obávám se, že zůstane u teorie, plnou cenu bych za něj asi nevyplázla...
    Jo a dělá ti moc pěkný a zdravý vzhled :) Přijde mi to skoro jak fotka z nějakého ženského časopisu právě na nějaký make-up pro přirozený vzhled... zkus se někam vetřít, myslím, že by ses uplatnila! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, přesně tohle jsem si říkala taky, konečně tmavý bb krém. Jo a díky za poklonu, moc si jí cením, ale já si to nemyslím:-D.

      Vymazat
  6. Pěkný článek, odstín mě nejprve pěkně vyděsil, ale výsledný opálený efekt to na pleti zanechá pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, odstín vyděsil i mě, ale nakonec to klaplo:-)

      Vymazat
  7. Anonymní10:25:00

    Mam ten svetly odstin a taky jsem nadsena.. Normalne jsem bledule, ted s lehkym opalenim si pres nej dam bronzer a super. Na ten tmavy jsem nemela odvahu (a na oba penize), ale vidim, ze i medium je krasny! Nebo je to Tebou a Tvou krasnou pleti? :-)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další nadšenec do klubu:-)...sama se divím tomu, že mi medium vyhovuje, jsem světlý typ a v recenzích na něj nadávaly mnohem tmavší typy než jsem já...Jo a je to tím, že se teď smažím u bazénu kdy to jen jde, tak proto mi odstín koresponduje se zbytkem těla:-D Děkuji za komentář:-)

      Vymazat
  8. vypadáš v něm moc pěkně a zdravě! můj oblíbený BB je od skinfood good afternoon peach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meduňko, tak to jsem ráda, že jsem tě nevystrašila:-). Tvůj oblíbenec vypadá více než zajímavě, poohlédnu se.:-)

      Vymazat
  9. ja BB kremom zatial uspesne odolavam...povedala som si, ze ked upadne ten rozruch okolo nich a stale sa o nich bude hovorit, ako o kozmetickom must have, tak si nejaky zaobstaram :) zatial si vystacim so svojou rutinou, hydratacne serum, podkladova baza a make up :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tino, proč měnit něco, co ti vyhovuje, to je jasnačka:-) a přiznám se, nebýt léta, tak mě BBčka ještě nějakou tu chvíli míjejí, ale já zrovna hledala něco lehkého a výživného:-)

      Vymazat
  10. Jsi perfektně opálená. :-) Narozdíl ode mě ti opálení sluší a máš skvělou pleť. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ai, děkuji ti, opálení přece sluší všem, ne?:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...