Prohledat tento blog

úterý 17. července 2012

Hydratační gel pro dehydrovanou pleť od Rival de Loop

Zdravím všechny své milé čtenářky,
dnes vám představím jeden zajímavý výrobek z drogerie Rossmann, konkrétně od jejich prémiové značky Rival de Loop. Zkušeností s touto značkou mám přiměřeně. Používám hydratační ampule, které mi vyhovují, dále pak oční krém, na jeho zhodnocení je celkem brzy a slupovací masku na obličej a ta byla příšerná.



Tento gel má lehké, osvěžující složení. Já, se svou suchou pletí, jsem po zaschnutí musela nanést svůj denní krém. Pro mastnou nebo smíšenou pleť nejspíš bude vhodnější. Ve složení najdete extrakt z opuncie a kyselinu hyaluronovou plus panthenol(který najdete prakticky všude). 

 Po nanesení gelu mám na obličeji lehce lepivý pocit. Další věc co mi nevyhovuje a je čistě subjektivní je parfemace. Voní jak pánská voda po holení. Tudíž bych tento gel s klidným srdcem doporučila mužům, co o sebe trochu dbají a hledají něco lehkého, hydratačního.
Shrnula bych to asi takto: Nemít suchou pleť tak tento gel ocením víc. Hydratační ampule od Alverde mi posloužily lépe. Abych nezapomněla, gel pleť krásně vypne a hydratační vlastnosti určitě má.

Používáte nějaké hydratační kúry, gely, koncentráty?

14 komentářů:

  1. Já si ho koupila k moři a používám ho od té doby pořád:) Je skvělý akorát mi teda vadí ta parfemace, mohla by být přece jen trošku holčičí:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terčo, já si myslím že je fajn, jen prostě není to pravé ořechové pro suchou pleť, ikdyž jako podklad pod krém špatný není.

      Vymazat
  2. Já používám Okysličující krém Optimals Oxygen Boost od Oriflame. Hezky voní a mám po něm krásnou a hydratovanou pleť. Jelikož si při studiu přivydělávám jako barmanka, tak oceňuji i to, že podporuje dýchání buněk a redukuje stres způsobený znečištěným prostředím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ten krém a taky spokojenost:-)

      Vymazat
  3. Já mám hydratační sérum od La Roche-Posay a to je moc fajn (psala jsem o něm i na blogu). Tenhle gel mě taky moc láká, tak uvidíme, jestli po něm nakonec sáhnu, protože se mi moc nelíbí, že zanechává lepivou pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo lepí festovně, víc než sérum od Biodermy

      Vymazat
  4. premýšľam o kúpe :)

    Pozývam na giveaway http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. S ničím takovým zkušenost nemám a myslím, že zatím nic takového zkoušet nebudu...

    OdpovědětVymazat
  6. Od téhle značky mám jen tonika a všechny jsou úžasný. Zvlášť to grepový hodně dobře voní. Takže jsem otevřená novým produktům:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, já taky, s krémem na oči co používám je velmi příjemný a další výrobky si určitě koupím....

      Vymazat
  7. hydratační a nehodí se na suchou? Škoda no asi ho stejně vyzkouším ;) Jednou jsem měla něco podobného z Oriflame nebo Avon už nevím. Doufám , že to bude podobné xD

    OdpovědětVymazat
  8. a cena je jaká ? díky =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. deni, něco málo přes stovku:-) Ale nedá se to srovnat s hydratačním sérem od Biodermy Hydrabio, zdaleka tolik nelepí a vyživuje a vůbec...jenže je 4krát dražší...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...