Prohledat tento blog

pátek 20. července 2012

Kosmetika z Lidlu - Část Druhá

A máme zde volné pokračování na téma "lídlácká kosmetika". Proč o ní píšu? Je to vděčné téma které vás zajímá. Samotné produkty stojí pár kaček a i navzdory tomu jsou dobré, některé dokonce skvělé. Když překonáte prvotní averzi že si kupujete výrobky v ne zrovna pěkném řetězci Lidl v ne zrovna pěkném obalu...budete překvapené.


Začnu zubním kartáčkem Dentalux, skvělým zubním kartáčkem! Běžně používám zubní kartáček Curaprox, nemohla jsem ho nikde sehnat tak jsem sáhla v Lidlu pro tento, konkrétně soft. Kartáček je bytelný, žádný vachrlatý chudáček. Na to, že je měkký je takový...tvrdší, ale zvykla jsem si. Proto pokud jste zvyklé na curaprox a rády byste zkusily tento, jiný než soft vám nedoporučuju. Velmi dobře se mi s ním čistí zuby i vzadu, má husté štětinky a jen tak se neopotřebuje(já měním kartáček co měsíc). Prodává se v dvojbalení za cca 40,-káčé.

Antiperspiranty Cien, další velmi milé překvapení. Dove nebo Niveu si už kupovat nebudu, protože tyto antiperspiranty nejsou v ničem horší. Sensitiv voní téměř totožně jako Dove a modrý Sport sportovně rozhodně nevoní, spíše po květinách, kupodivu velmi příjemná vůně. Funguje. Cena ani nevím, něco málo přes třicet korun. S klidným svědomím doporučuju vyzkoušet.

Šampon s kondicionérem na suché a poškozené vlasy, tak tady jsem na rozpacích. Samotný kondicionér ve spojení se šampukem New je báječný. Vlasy uhladí, jsou lesklé, dobře se rozčesávají. Ovšem spojení šamponu a kondicionéru téže značky...no nevím, hodně vlasy zatíží, mastné je mám za pár hodin, takže příště už si koupím jen ten kondicionér. Jenže, určitě stojí za vyzkoušení, protože nejsou v ničem horší než výrobky Pantene.

Odlakovač na nehty pro mě není žádnou novinkou, kupuju ho pravidelně už nějaký ten pátek. Moc mi vyhovuje aplikace,jak to jen napsat, pumpičkou? Nehty přehnaně nevysušuje a velmi dobře odlakuje. Za cenu zhruba čtyřiceti korun to je bezkonkurenční odlakovač. Doporučuju.

Antibakteriální tekuté mýdlo na ruce, další výrobek který používám dlouhodobě. Skvělá věc i na čištění štětců. Nevysušuje, neznatelná parfemace, velké balení za 35,-korun, tady není co dodat.


Zapomněla jsem vyfotit ještě jeden výrobek, takže tradá...sólo pro gel na holení:








PRO ZVĚTŠENÍ KLIKNĚTE NA FOTKU



















Tady vidíte ten nejlepší gel na holení co jsem kdy použila. Sice je pánský, ale na nohy je mi to jedno...Obsahuje Aloe vera. Po použití máte pokožku vláčnou, jemnou, nevysušenou, nepodrážděnou, vyživenou. Parádní výrobek za šedesát korun. Tento gel na holení je vynikající, za tím si stojím:-).

A co vy? Už jste testly nějaké ty výrobky z Lidlu? Budu ráda, když se pod článek podělíte o své zkušenosti:-).

26 komentářů:

  1. Já mám ten šampón a jsem docela spokojená. vlasy jdou po něm hezky rozčesat, i když nepoužiji kondicionér nebo cokoliv jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych neměla tak zničené vlasy, tak zkusím taky jen šampón samostatně...ale věřím že na normální vlasy bude ok:-)

      Vymazat
    2. Anonymní10:52:00

      Já právě zničené vlasy mám a to dost, jak od barvení tak z počasí, a jejich šampony si nemůžu vynáchválit :) Ale je jasný, že každýmu sedne něco jinýho, mě třeba vůbec nesedí Head&Shoulders a jemu podobné.

      Od Cien ještě používám holítko s hlavicemi (20ks) za 129kč a je taky super, doporučuju :)

      Vymazat
  2. Já mám strašně ráda Tělový krém Cien, taková piksla se světle modrým víčkem, ten je vážně super!!! A pěnu na holení tam kupuji taky, nechápu na co bych měla dávat za pěnu stovku u nějaké "značky":)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna teď ho testuju taky, je skvělé! Jen jsem ho požila teprve párkrát, tak mi bylo žinantní o něm psát:-)

      Vymazat
  3. môj ocko je zaťažený na telové krémy :D no a vždy si potrpí na kvalitku. tak nejak sa ale dostal k Cien mlieku a vyhlasuje, že je to ešte lepšie ako klasická nivea. ja mám zas rada ich kondicionéry, pretože sa mi z nich nemastia vlasy, nelietajú ako páperie okolo hlavy a sú lacné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nino, po dlouhé době kondicionér, který mé poničené vlasy skutečně pomohl odcuchat. A tělové krémy miluju taky.

      Vymazat
  4. Taky jsem zkoušela odlakovač a je super:) Možná zkusím antiperspirant, ale i přesto, co si o něm napsala, nějak se mi nechce věřit, že je tak dobrý:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, s klidným svědomím ti můžu antiperspiranty doporučit, fakt jsou dobré.

      Vymazat
  5. Já používám šampon a kondicioner dohromady a vlasy se mi po něm nemastí... možná to ovšem může být tím, že mám vlasy sama o sobě dost suché. Každopádně v pohodě vydrží vlasy bez mytí 2-3 dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelins, no u mě je problém v pěti chlupech na hlavě, to je jasný:-)

      Vymazat
  6. ja pouzivam gel na holenie z Lidlu, ale damsky a som s nim maximalne spokojna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten dámský vyzkouším příště, nějak jsem si ho tam nevšimla:-)

      Vymazat
  7. Já měla ten kondicionér. Vim, že vyhrál nějakou zákaznickou cenu, ale mně šíleně zatěžoval vlasy. Měla jsem je sice hebké, superdobře se rozčesávaly, ale byly splyhlé a rychle se mastily. To mi víc sedne pantene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla z pantene lupy, takže furt lepší cien(pro mne):-D

      Vymazat
  8. nezkoušela jsem vůbec nikdy nic

    do Lidlu nechodíme, já tomuhle řetězci prostě nějak nevěřím, pokud jde o jídlo (navíc to tam vypadá jak v pitevně, ty zašedlé kachličky všude, vyloženě mě to prostředí deprimuje ;)) sem holt primadona :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi sama koho tam to prostředí deprimuje, ALE kde jinde mám sehnat 98% šunku???:-D

      Vymazat
  9. souhlasim s Cernou Moorou, je to tam hruza, teda spon ten nas. Vsude na zemi zbytky kartonu, ja nevim i v regalech, rozsypany cukr a nikdo nic neresi, vozikem rozjezdeny cosi, ted kedlubnovy listy 2 metry v okoli oddeleni zeleniny, pred vchodem bezdomovci protoze tam sezenou nejlevnejsi krabicak...a ted tam posli primadonu Mooru pro sampon a telovy mliko :)))))

    http://jeannyrouge.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  10. Jeanny,kosmetiku mají super, je fakt, že okolí zeleniny a ovoce plus cukry a mouky...u nás v Přerově to samé, ale zase mi přijde že jsou tam milé prodavačky, když už nic:-)...Ti bezďáci jsou i u nás:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky z Přerova :D

      Vymazat
    2. Aha, takže hodnotíme stejný obchod:-D Možná se tam někdy potkáme:-)

      Vymazat
    3. Ja ziju uz skoro 3 roky v Nemecku, takze nepotkame, jedine kdyz budu na navsteve u nasim a segry :) Ale bylo by to vtipne potkat se v Lidlu haha

      Vymazat
  11. Ten odlakovač jsem měla ale začal mi vytékat z obalu:(Ale jinak byl fajn:)
    Mám od Cien veliké tělové máslo s vůní kokosu a je super a krásně voní:)Ale máme i kakaové a to mě teda strašně smrdí:D
    Antiperspirant je super, mám ten s vůní manga:)

    OdpovědětVymazat
  12. To tělové máslo mám taky(někde na něj je i recenze), voní skutečně nádherně:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak pro ten antiperspirant se tam musím zastavit! :)

    OdpovědětVymazat
  14. kondicioner od cienu mám a je skvělí :) jsem tvojí novou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala k sobě na blog :) onlygirlnn.blogspot.com

    tvůj blog se mi moc líbí :) budu moc ráda když se staneš mím followerem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...