Prohledat tento blog

neděle 8. července 2012

Letní Maska na vlasy HairX Summer Care Oriflame

Už mi přijde trapné mé neustálé poukazování na to že je léto, vedro a prázdniny. Kdo si toho nevšiml, že? Asi máte doma nějaké výrobky na vlasy, co vám pomáhají je udržovat v kondici. Konkrétně na mé vlasy je léto nejhorší období, protože je mám v dezolátním stavu celoročně a chlorovaná voda s přímým sluncem tuto zkázu už jen dovede k dokonalosti. Z tohoto důvodu mám doma několik masek na vlasy a postupně vám je představím.
 Začnu tou, která má léto v samotném názvu:


U této vlasové masky si všimnete vůně. Té si nelze nevšimnout, je to velmi silná vůně, na kterou si nejspíš v létě zvyknete. Je to mix tropického ovoce s kokosem, ale celá "kompozice" vyzní jako lékořicové bonbóny Jojo. Je to síla i na parfémovou harcovnici jako jsem já, která se ve vedrech polívá Opiem. Musím se přiznat, že jsem si na tu vůni zvykla a těším se na každé další použití.(leccos se vysvětluje ve složení, kdy je "parfém" někde uprostřed)


Konzistence připomíná středně hustý tělový krém. Na vlasy si musíte nanést poměrně hodně hmoty. Taky nemám pocit, že by se mi po této masce vlasy nějak zvlášť dobře rozčesávaly. Nejsem hledačka silikonů v kosmetice, ale mám takové podezření, že v této masce jich moc nebude. Složení jsem vyfotila, tak mě případně vyveďte z omylu:-)...
 Balení výrobku se mi nelíbí, ale to je věcí osobního vkusu. Nechápu proč všechno letní má mít oranžovou či žlutou barvu, pak všechny ty výrobky splývají v jednu hnusnou oranžovou masu(jo, pochopily jste dobře, nemám ráda žlutou ani oranžovou):-D


Dostáváme se k tomu nejpodstatnějšímu, k výsledku. S vlasy mi tato maska pomohla. Jsou skutečně lesklé, pevnější na omak, jemné a vzdušné(asi tak půl dne), zregenerované. Především konečky nepůsobí tak krepatě. Vlasy zatěžuje, jsou rychle umaštěné. Tento fakt mi nevadí, stejně si teď v létě umývám vlasy každý den a nutno podotknout, že mám jemné vlasy.
Shrnuto podtrženo, masku bych doporučila ženám které mají poškozené, krepaté vlasy. Dělá mi rozhodně krásnější vlasy než tolik vychvalovaná Gestil Wonder.

Máte nějaké speciální vlasové výrobky teď na léto? S čím jste spokojená a naopak s čím ne?

7 komentářů:

  1. Já myslím že amodimethicone je silikon, a koukám že je mezi prvními :D. Je možný že zrovna kvůli tomu vlasy zatěžuje, ale vážně si nejsem jistá, snad poradí někdo jinej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...ale jo, asi máš pravdu, ale i tak na to rozčesání je slabý...

      Vymazat
  2. mně nejvíce na poničemé vlasy pomáhá zábal z olivového oleje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mně právě ten olivový olej nevyhovuje, strašně mi zjemní už tak jemné vlasy:-)

      Vymazat
  3. Zajímavý tip! Já teď mám masku Scénic a taky jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď v létě navíc používám ochranný sprej na vlasy od značky Balea. Sice nevím, jestli opravdu funguje a vlasy chrání, zatím jsem si nevšimla rozdílu, ale podle mě je dobré to alespoň zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to díky za tip, podívám se po něm:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...