Prohledat tento blog

pondělí 23. července 2012

MAC Pro Longwear Concealer

Hledáte dobře krycí korektor který se nerozmaže, drží na místě celý den a dá se použít jak pod oči tak na drobné i méně drobné vady pleti? Tak to bych vám mohla doporučit korektor od Macu Pro longwear concealer. Má i své mouchy, o kterých je před koupí dobré vědět.


























Tento korektor od Mac je určitě nejvíc krycí korektor co vlastním. Mám ho v odstínu NW20, který mi plně vyhovuje, je to v podstatě dost světlá barva s podtónem do růžova.

Jeho plusy jsou:
Dobré krytí,ikdyž ne stoprocentní.
Výdrž-přilne k pleti a nehne se, v tom mi připomíná konzistenci makeupu Double Wear od E.L.
Množství 9 ml-zdá se málo, ale korektor je velmi tekutý, stačí ho trošku, takže toto balení vám vydrží klidně rok.
Barva-u Macu si vybere asi každý.


 

Jeho mínusy:
Balení-pumpička je doslova debilní, na jedno vymáčknutí vám vyteče tolik barvy, že byste s ní namalovaly všechny ženské v okolí. Mám takový grif, který je písemně nepřenosný, pumpičku násilím přidržím a trošku zmáčknu.
Vysušuje-jako že fakt dost, takže já si pod oči musím máznout hodně výživného krému, abych pak po hodině nevypadala jak vyžilá scvrklá troska s vějířky pod očima. No a ten krém mi celkem pomůže, takže za tohle se na mac nezlobím, ale ten krém je dobré mít na paměti(a při ruce):-)

Mně osobně nezalézá do vrásek ani do pórů, přilne a drží celý den. Nemusíte ho přepudrovat, je to celkem zbytečné, sám o sobě vysušuje dost. Sem tam ho přimíchám i do BB krému nebo makeupu pro vyšší krytí. Je to fajn výrobek, ale to balení...:-D

Jaké používáte korektory, který byste mi doporučily? Máte zkušenosti s korektory od Mac?

38 komentářů:

  1. trio korektorov od Oriflame - zelena, zlta a neutralna bezova v jednom. A dobry je aj korektor, ktory je navrchu kaviaroveho make upu od Dermacol-u.
    Tento od MAC by mi nevyhovoval, ak ako pises vysusuje. To si uz v mojom veku nemozem dovolit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, děkuju za tip. Paletku si objednám hned jak bude v akce. Vůbeec jsem ji nedůvěřovala a asi úplně zbytečně. Kaviárový makeup od Dermacolu jsem ještě nezkoušela, na zimu si ho koupím místo mého oblíbeného Elixir makeupu.
      Korektor vysušuje, ale hodně se to zmírní právě použitím hutnějšího očního krému(nebo pleťového, ono je to v podstatě šumák)...

      Vymazat
    2. Na drobný nedokonalosti jsem si oblíbila paletku od Avonu. Je tam žlutá, béžová, růžová a oranžová, myslím? Prostě taková hodně tmavě oranžovo tělová. Můj problém je ten, že už mě netrápí akné, ale maximálně ojedinělý pupínek, červený flíček nebo sem tam ucpané póry. A jsem hodně bledá. Takže korektory z drogerky jsou na tyhle nedokonalosti příliš hutné a příliš oranžové vůči mojí pleti. Používám béžovou a s optickou neutralizací červené umí kvalitně čarovat i žlutá. A ty barvy jsou dostatečně světlé, takže mi tak, jak jsou, naprosto vyhovují. Jo, neuspěje to u kohokoli, kdo má silné akné, určitě ne. Na moje kruhy pod očima taky bez šance, stále hledám něco dostatečně krycího a dostatečně hutného.

      Vymazat
    3. Ai, tak to bude hodně podobný korektor jako žlutý od Elf(kulatý), taky nekryje příliš, ale rozjasní tmavé místa, ráda ho používám, je i dost mastný, takže nevysušuje, ale tím pádem zalézá do vrásek. Dole píše Petra o korektoru Studio, ten má vysokou krycí schopnost, konzistenci která taje...možná že ten by ti vyhovoval. No a ještě je fajn báze i love stage od Essence, místo korektoru, jenž žádné velké krytí(ale hydratuje dobře)...

      Vymazat
    4. Předpokládám, že na svoje temně hnědé kruhy bych kvůli projasnění nepotřebovala něco v barvě pleti, ale spíš ještě světlejší, což už je asi naprosto nesplnitelná mise.

      Vymazat
    5. Jo tak, takže spíš něco krycího ale zároveň žlutého, ale ne moc...tak to teda neví(Touche Eclat by to mohl být, ale ten skoro vůbec nekryje...tak leda kombinovat s korektorem...

      Vymazat
    6. Netuším, jestli něco takového najdu. :-) Dost hutné a přitom dost světlé. Už tak mám se světlými korektory alespoň v barvě pleti problém. Ty Avon korektory jsou prima jen na drobné nedostatky, což se zrovna o mých kruzích pod očima říct nedá (jednou to vyfotím a pošlu někam na internet, spadnou servery :-D). Ujišťuju tě, že oproti mně žádné kruhy nemáš. ;-) Btw. mám dojem, že korektory od Avonu/Oriflame, narozdíl od mnoha drogerkových, z toho, co jsem tak vyzkoušela, nebývají oranžové. Sice často i tak tmavé, ale alespoň ne dooražova. Alespoň nějaké pozitivum. :-)

      Vymazat
  2. Tento clanek jako by mi z nebe spadl. Ja jsem zrovna ve fazi hledani idealniho korektoru, ale mam prave problem, ze vsechny okolo oci vysusuji.
    Pekny den Jeanny
    http://jeannyrouge.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeanny, u sofastar jsem kdysi četla recenzi na korektoru v průhledné tubičce od Mac, prej skvěle hydratuje a nevysušuje, tak zkus se mrknout po něm:-)

      Vymazat
  3. Mám MAC Studio Concealer NW20 a jsem nad míru spokojená http://www.maccosmetics.com/product/shaded/157/314/Products/Face/Concealer/Studio-Finish-SPF-35-Concealer/index.tmpl
    Je ve skleněné lahvičce s plastovým uzávěrem. Nanáším ho štětcem a někdy i prsty, mám ho už 4. měsíc a skoro neubyl. Zdá se být hustší, ale po dotyku s kůží měkne. Používám ho na kruhy pod očima i na lokální nedokonalosti. Cena byla asi 520 Kč, ale balení mi vystačí předpokoádám aspoň na rok :-))). Doporučuju.

    OdpovědětVymazat
  4. ještě bych doplnila, že nemám pocit, že by mě vysušoval a co se mi na něm líbí nejvíc, je to, že je voděodolný, vydrží opravdu dlouho (odlíčit jde však snadno - používám micelárku Bioderma)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně tento korektor jsem si chtěla koupit, jenže četla jsem že zalézá do vrásek(hrozně se mi u něj líbí to vysoké spf a mám dojem že je i nejvíc krycí korektor od Mac...?)

      Vymazat
    2. já zašla do MACu a řekla, že chci korektor sice na kruhy pod očima, ale aby byl v kelímku - chtěla jsem ho nanášet štětcem přímo z kelímku. Šly jsme tedy rovnou zkoušet Studio Concealer.
      Ráno na vyčištěnou pleť použiju krém od Biodermy Hydrabio legere a to i pod oči. Na něj nanáším rovnou MAC z kelímku. Pak dám minerální makeup a jsem ready. Nemám pocit, že by nějak zvlášť zalézal do vrásek .. :-)
      Sice mi prodavačka řekla, že tenhle je víc hutnější, ale já myslím, že pro mne je akorát (je mi 27 let). Při doteku na pleti opravdu taje.

      Vymazat
    3. Aha, tak to zní dobře, já si představovala hutný krém a on taje, tak to jsi mě nalákala...Hydrabio používám taky, akorát to sérum, už se těším jak budu psát recenzi, protože to je nejlepší věc co jsem na obličej za poslední dobu vyzkoušela. Jo a jsme stejně staré, takže vráskově na tom budeme asi podobně:-D Takže já do něj půjdu.

      Vymazat
    4. tak super :-), to mě těší .. ještě dodám, že mám smíšenou pleť, ale citlivou. A asi před šesti lety jsem měla na očích a na tvářích atopický ekzém :-( ze stresu. Takže s korektorama moc neexperimentuju, bojim se, aby se mi to nevrátilo.

      Minulý týden jsem si koupila u Inglotu rozjasňující tužku pod oči a byla jsem na ní tak alergická, že jsem nemohla mít otevřené oči - furt jsem mrkala :-(. Naštěstí mi vrátili peníze.

      Vymazat
    5. Já měla ze stresu, asi tak dva roky zpět, červené fleky ve tváři, vůbec nic mi na to nepomohlo, až změna situace která ten stres vyvolávala...Jinak super kombinace pro čistou pleť: čistící mýdlo Coalface od Lush+Maska Mint Julep od Queen Helene+krém z řady hydrabio od Biodermy+jednou za měsíc pásky na nos od Baley. Mám díky tomu jasnou, zdravou pleť, žádné zanesené póry, prostě paráda.:-)

      Vymazat
    6. Díky za čistící tipy, zrovna jdu dnes do LUSH (poprvé v životě :-) ) a chci si odnést šampuk.

      Jinak jsem používala teď asi 3 týdny! vzorečky Bioderma Hydrabuo legere a i sérum (to na noc) a už mám doma krém v plném balení a jen co doplácám sérum VICHY, tak běžim pro Biodermu :-))

      Vymazat
    7. Já se k tomu séru dopracovala taky přes to jejich cestovní balení:-) Výlet do Lush ti závidím, mají tam mít tu novou dekorativku, už mě svrbí prsty na klávesnici...hrozně chci ten pudr.

      Vymazat
    8. Pudr mám teď nový MAC Blot odstín Medium dark - a to jsem bledule! :-) jsem velmi spokojená, nevrství se a nedělá mapy (jako mi dělal Loreal), vydržím matná celý den. Taky bych ho doporučila :-) cena 650 Kč v prodejně.
      Jen ještě přemýšlím o jejich MAC Mineralním pudru, který taky údajně matní ale i dodává minerály .. já jak slyšim minerální, tak to hned musim mít :-)))

      Vymazat
  5. Já jsem si teďka koupila ten jejich hydratační korektor pod oko a jako taky mě vysušuje. Od takové kosmetiky bych čekala, že si todle pohlídá. Asi se budu opakovat po milionté, ale mě prostě dostal Rimmel Match perfection.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, asi myslíš ten v té průhledné tubě...Vida, to je další dobrý postřeh. Korektor od Rimmelu bych taky mohla vyzkoušet...ten makeup Match Perfection mě nenadchnul, tak korektor možná bude jiný.

      Vymazat
    2. Jj v tubě a má na konci štěteček rádoby YSL touch éclat :D ..kup si odstín 1...ten mi přijde dost do žluta, takže na kruhy ideální...stojí asi stovku, tak když ti nebude vyhovovat, tak to nebude tak finančně bolet, ale je fakt první, kterej mi oční okolí nevysouší..jsem na to dost háklivá

      Vymazat
  6. Vypadá pěkně, ale to balení by mě štvalo. Já ti můžu doporučit hodně krycí Pan Stik os Max Factor nebo trochu projasňující od Rimmel London- Max Perfection concealer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, díky za tip, Pan Stick jsem kdysi měla a na mě byl hrozně maskoidní...ale to jsou dojmy staré deset let...

      Vymazat
  7. ja som este nenasla korektor, ktory by mi vyhovoval, takze ti neviem ziaden konkretny doporucit, ale rozmyslala som, ze vyskusam tento od MACu, takze vdaka za recenziu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tino, díky za komentář a není zač:-)

      Vymazat
  8. Já momentálně používám Boi-ing od Benefitu. Je dobrý, ale ne dost na to, abych ho koupila znovu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ai, svého času mě taky Boi-ing lákal, ale po přečtení několika recenzí jsem si jeho nákup rozmyslela...

      Vymazat
  9. a dermacol m-u cover máš? zajímalo by mě porovnání krytí právě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooro, ten jsem měla a bylo by to porovnání neporovnatelného. Dermacol má neporovnatelně lepší krytí, ale zároveň je neporovnatelněji maskoidní. Přiznám se, že jsem tu tubu mrskla do koše poté, co mi kámoška(to jsem ještě bydlela v Brně)na zastávce šaliny(pamatuju si to jako dnes)řekla co to mám na obličeji...?:-D

      Vymazat
    2. aha hm, tak to mě to nevadí, naopak za to krytí ho obdivuju ... používám ho vyloženě stopový množství, ani ho nemačkám, jen přejedu víčko prstem a co na něm ulpí, tak úplně stačí

      Vymazat
    3. No jo, ale mně strašně zalézal do pórů.

      Vymazat
  10. Ten Rimmel Match Perfection taky mám, ale on je to 2v1 s rozjasňovačem, takže se dá použít jen pod oči. A vůbec nekryje, takže já dávám napřed Maybelline na krytí a na to ještě ten Rimmel, protože mám opravdu strašný kruhy pod očima a krytí potřebuju:) Jinak taky bych si ráda koupila nějaký lepší, drogérkové mi přes den zmizí a už mě to začíná vadit:) Zatím mi padl do oka Borjouis Healthy Mix:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Healthy mix jsme četla snad jen samou chválu, prej je vynikající:-)

      Vymazat
  11. Přesně vím, jak myslíš to dávkování ;) U těhle pumpiček to tak dělám běžně, když chci jen trošku.
    Hmm, něco na kruhy pod očima by mi bodlo a teď se mi po vysazení prášků navíc rozbouřila pleť, takže korektor fakt nutný. To vysušování by mě osobně nevadilo, na to jak mám mastný ksicht by to asi nebyla žádná trága, ale zas kolem těch očí... no... nerada bych za 10 let začala vráskatět zrovna tam :-/ Kolik vlastně tahle sranda koštuje? Jo a pak jsem taky bezradná s odstínem, v tomhle mi vyhovuje drogerka, kde je pár odstínů a ne padesát jako u MAC nebo Inglot :-)))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, pošlu ti vzorek, nejlepší je vyzkoušet na vlastní kůži. Jinak odstín NW20, stojí běžně kolem pětikila, ale balení ti vydrží minimálně rok. Pošli mi na levanduleodlutense@seznam.cz adresu:-)

      Vymazat
  12. Prosímtě já potřebuju naučit to jak to vymačkáváš, protože já jsem se dneska tak nasrala, že jsem myslela, že poletí do koše. Fakt se snažím, ale vyjede mi ho vždycky tolik, že použiju tak jednu pětinu a zbytek utřu do ubrousku. A jako fakt nepotřebuju vypotřebovat korektor za pět kil během měsíce jen proto, že většina skončila na ubrousku..... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Vím přesně, o čem mluvíš!! Prostě chce to cvik, já jakoby pod pumpičkou prstem přidržím a jemně pumpnu...většinou i tak mi toho vyleze víc, ale ne zas o tolik víc, jako bych pumpla bez přibržďovacího grifu...:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...