Prohledat tento blog

středa 25. července 2012

Řasenka NYC City Curls-Curling Brush Mascara

Asi nejpoužívanější věc vedla tvářenky je u mě řasenka. Za svůj život jsem jich vyzkoušela hromadu, ale stále jsem  nenašla Svatý grál řasenek. Zamrzí to, zároveň mám skvělý důvod k tomu koupit si pokaždé jinou. Po této řasence jsem sáhla kvůli jedovatě růžové barvě obalu a příznivé ceně kolem šedesáti(?)korun.
Nečekala jsem od ní vůbec nic(tato věta se stává mým životním mottem).






















Připomíná mi řasenky od Essence, mám s ní totiž úplně ten samý problém, drolí se, opadává. V těchto situacích se začíná projevovat má obsedantně kompulzivní porucha. Každých deset minut beru do ruky příruční zrcátko a kontroluju žmolky, a že opadávají pravidelně. Jestli něco fakt nesnáším, tak jsou to ty drobné černé částečky pod očima, vypadá to hnusně a čím déle je na řasách, tím více opadává. Dala jsem jí několik šancí, protože jinak je skvělá, dělá mi vějířky, ale nešlo to, prostě to fakt nešlo. Připomíná mi to situaci ze života, chlap který je pěkný, chytrý, přitažlivý, ale víte, že byste se po měsíci soužití navzájem zabili...no nic, menší odbočka:-D.
Řasenka v akci:

























1.VRSTVA





Už při první vrstvě dělá moc pěkné řasy, krásně pročesané, decentně zahuštěné a prodloužené.
2.VRSTVA



.


















Ve druhé vrstvě řasy ještě více prodlouží(tady ta fotka se moc nepovedla, pravda), ještě více zahustí a zároveň řasy krásně natočí.










Kartáček řasenky je velice příjemný, měkký, dobře mi na oko pasuje svou velikostí i zakřivením, velmi dobře se mi s ním malují i spodní řasy. Konzistence je ideální, ani ne moc tekutá a ani ne moc hustá, prostě tak akorát. Barva je skutečně černočerná, žádná vyšisovaná čerň se nekoná. Balení 8 ml. Koupeno v drogerii Rossmann, cenu přesně nevím, pár korun...
 Možná kdybych měla Cils Booster od Lancome řasenka by neopadávala. Jenže momentálně není nikde k sehnání balení i s Hypnose řasenkou a samotný Cils Booster si kupovat nebudu, za tu nehoráznou cenu...

Závěr je asi takový, že řasenka je velmi dobrá ve své cenové kategorii, ale opadávání nestrpím ani náhodou, takže poputuje ségře:-)

Máte zkušenosti s touto řasenkou? Jakou řasenku byste mně doporučily?

30 komentářů:

  1. Škoda toho opadávání, taky to nesnáším. :)
    Vyzkoušej tu novou růžovou od Yves Rocher. Už ji nějakou chvíli používám a je docela fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., zrovna mám slovový kupón do YR, tak díky za tip, zrovna včera jsem nad ní uvažovala:-D

      Vymazat
  2. No za ti cenu to fakt nevyzera zle, ale ak nieco neznasam, je to opadavanie a mazanie, takze nic pre mna...
    k riasenkam - ja mam rada Clinique High Impact Curl, Max Factor Masterpiece, Clarins Wonder Length a Oriflame Wonder Lash Intense. Posledne menovana je vzhladom k cene skvela, ale davam si ju len na vrcne riasy, na spodnych sa mi otlaca.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, já měla řasenku od Clinque jen jednou, ale opravdu držela celý den bez opadávání, jen kdyby nebyla tak drahá. Řasenku od Oriflame mám doma, dokonce hned několik v zásobě, je skvělá:-)

      Vymazat
  3. naozaj dobre vyzera, ale ak to opadava, skoda penazi :/ ja sa drzim maybelline colossal volum' express ... pre mna klasika, nie je najlepsia, ale nikdy nesklamala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mishello, Colossal Volum vyzkouším, zatím jsem jí míjela kvůli tomu kartáčku.

      Vymazat
  4. Anonymní4:31:00

    Taky nesnáším řasenky, které se drolí, což bohužel nneí záležitostí jen těch levnějsích jako je Essence nebo NYC, ale stává se mi to u i Loreal, Maybelline a jiných. Jediné dvě řasenky, které mi opravdu drží jako přibité jsou Studio lash od Miss Sporty - taková ta hodně sytě růžová a pak tuším že se jmenuje Wonder lash od Oriflame. :) Barča (:

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych po ní sáhla kvůli té růžové:o) Ale mojí růžovou stálicí je great lash od maybelline:)) Stojí snad do stovky a neopadává mi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Great Lash strašně slepuje řasy:-(

      Vymazat
  6. Na Great Lash jsem málem zapomněla, to je další z mých stálic :). Barča (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, díky za typ, Great Lash jsem sice měla, ale moc mi nevyhovovala, Wonder Lash je skvělá a od Miss Sporty vyzkouším.

      Vymazat
  7. Nezkoušela jsi Bourjois Volume Glamour ultra black? Tu mám moc ráda, často se k ní vracím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, tuto profláknutou klasiku jsem zatím nezkoušela, tak děkuji za tip, na elninu by ji měli mít za pár korun.

      Vymazat
  8. Tuhle řasenku jsem si minulý týden koupila taky a tento problém s ní nemám. mě pod oko neopadává a vydrží mi celý den. Tak třeba máš nějaký špatný kus, který už někdo hodněkrát otevíral a proto řasenka lehce vyschla, jinak nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eL., řasenku vyschlou nemám, vzhledem k tomu že to byla novinka(alespoň v drogerii takto prezentovaná), tak ani vyschlou mít nemůžu. Opadává skoro ihned po nanesení. Tak nevím, možná v tom hrají roli mé řasy, které jsou tenké...:-)

      Vymazat
    2. Nevím, možné to je, ale mě ta řasenka vyhovuje a žádnou neplechu nedělá :)Každému sedne něco jiného :)

      Vymazat
  9. Tak tomu říkám rozdíl. Hned ji beru taky:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, jen počítej s tím, že ti pravděpodobně bude opadávat taky:-)

      Vymazat
  10. nad nicim nerozmyslaj a radsej si hned kup False lash effect od Max Factoru - alebo 2000 Calories od max factoru - su najlepsie na svete!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tino, False lash effect mě vůbec neláká, když vidím ten obří kartáček...no a 2000 calories dobrá, ale furt to nebylo ono...

      Vymazat
  11. Koukám, že se shodneme v kosmetických nezbytnostech - řasenku a tvářenku mám taky na prvním místě, neumím jednu z nich odsunout na druhé ;)
    Řasenka mě sice dle obalu nenadchla (nesnáším barevné obaly řasenek), ale nad fotkami jsem si říkala: Jó, to by šlo! Pak si přečtu text a říkám si: Tak to by nešlo! Opadávání rovněž netrpím. Škoda toho, asi syndrom levných řasenek... :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, jak já mám zkušenost, tak ty extra levné řasenky prostě opadávají, vzalo mi to chuť si nějakou takovou příště koupit. Asi zůstanu u Wonderlash.

      Vymazat
  12. No já osobně jsem se svýma řasama spokojená, jsou dost dlouhé a husté. Ovšem kosmetický průmysl těží z nespokojenosti žen se sebou samými a tak dokola nabízí řasenky zhušťující, prodlužící a nevím co dělající. Což znamená co? Spousta hmoty na řasách. To nechci. Hrozný problém sehnat řasenku, která řasy docela obyčejně načerní, neslepí a nenadělá žmolky. No a teď pointa (konečně, že jo :-): svatý grál nalezen. http://www.rimmel.cz/produkt/glam-eyes-flirt-mascara/ Používám ji... no už možná čtyři nebo pět let. Neopadává, nežmolkuje, neslepuje (tahle zlatá moje řasy opravdu dokonce trochu natočí, růžová verze to neumí, čili s ní vypadám já osobně teda líp), vydrží celý den. Ať se mi podaří zmoknout, ať jsem celý den venku, kde svítí sluníčko, fouká vítr, večer ji sundám v nezměněným stavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tu Rimmel se vrhám jako první, já právě měla tu zlatou a jako nebyla špatná, ale příště už bych si ji nekoupila. Děkuju ti za typ:-)

      Vymazat
  13. Tuhle jsem nezkoušela, ale můžu ti doporučit Imperial Long Lash od Dermacolu... lepší řasenku jsem snad v životě neměla! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní7:03:00

    zkus od NYC Showtime jsem s ní dost spokojená, taky pěkně natočí a prohustí a mě se nedrolí - obal je černý se zlatým nápisem. I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju za tip, zítra se po ní v dmku poohlédnu:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...