Prohledat tento blog

středa 18. července 2012

Shimmer brick pro chudé s ještě lepší výdrží

Ahoj ahoj,
dneska si dáme rychlý post o jedné milé vychytávce, ke které jsem přišla naprosto jasnou úchylkou. Vše co se mi dostane do pařátů ráda zkouším i netradičními způsoby(teď nemluvím jen o kosmetice, těžko říct zda bohužel nebo bohudík, jak kdy...) a ano, jsem tak trochu Babica.
Recenze od mé osoby na Color Tattoo vás teprve čeká(taky vám přijde ten název podivně odpuzující?... jsem ráda že i verča  se  o tom na arome zmínila a nejsem v tom sama)...
Tak kde jsem to skončila? Jo u Color Tattoo od Maybelline. Před nedávnem jsem si v drogérii(musela jsem obejít tři než jsem se dostala k tomu hnědému, vše beznadějně vyprodáno, alespoň u nás v Přerově)pořídila dva odstíny a jeden z nich jsem dnes ráno použila místo shimmer brick od Bobbi Brown, fotka pořízená před chvílí, naneseno ráno cca v 7:00:


 
 


Jasně, stejně jako J'Adore pro chudé není pravý J'Adore, tak Color tattoo není to samé co shimmer brick, NICMÉNĚ je vynikající a drží a drží a drží a drží a drží, jen to chce střídmou aplikaci. Samozřejmě, třpytky jsou humpolácké v porovnání s výrobkem od Bobbi Brown, ale vůbec to nevadí, hlavně teď v létě je to naprosto v pohodě. Jedná se o odstín 05-Eternal Gold.

Jak jsem předeslala, toto je rychlý post, víc psát nebudu...zabijte mě za to:-D

10 komentářů:

  1. Skvělý tip :-)

    PS: Ty jsi z Přerova? Já taky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelins, ano jsem z Přerova...nejlevnější je mají u Prioru ve Shleckeru a v dmku pokud máš na kartě 50 bodů tě vyjdou na 111,-:-)

      Vymazat
    2. Tak to asi frčím do Schleckeruuuuu :-) Děkuju!

      Vymazat
  2. Anonymní12:16:00

    Jéé já jsem taky z Přerova, to je fajn že i Přerov má svou blogerku :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je prekrasna farba...ach skoda, ze som si povedala, ze si Mono tiene uz kupovat nebudem, lebo ich nemam kde uskladnovat :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak pro tenhle odstín si půjdu zítra:))

    OdpovědětVymazat
  5. Já ti nevím proč to s tím názvem tak mám. Asi z té představy, že si něco tetuju na oční víčko, si vyrobím husí kůži na celém těle. Font toho názvu mi přijde jak odněkud z westernu, takže zase žádné jemné zacházení pro očička :D A navíc mi to celé přijde jaksi laciné... prostě "color tattoo"=barevné tetování=tetování ze žvýkaček, nebo co.
    Alternativní využití je určitě skvělé, jenom to asi bude chtít hodně rychlou aplikaci, protože stíny zasychají neuvěřitelně rychle. Aspoň ty dva, co jsem zkoušela (tyrkys+fialový).
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám stříbrné a ještě bych si ráda pořídila tyhle a odstín Pomegranate punk, který u nás zatím není k dostání :-) PS: Prý jsou i v DM slevových kuponech za 150 bodů, nevíš o tom něco? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, jo jsou v těch kuponech ale ne za 150 ale za 50 bodů:-)

      Vymazat
  7. Tyhle tipy na jiné využití různých produktů mám moc ráda, díky za ně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...