Prohledat tento blog

pondělí 9. července 2012

SKIN 79 hot pink super plus bb krém

Jak se vaří blogerka:
5 druhů BB krémů(ale jen ty z Asie)
Kosmetika MAC(čím víc tím líp)
Essence(tak akorát)
Zrcadlovka(když není tak o ní psát)
Fotky z dovolené(když jsme zrovna ve formě tak v plavkách)
Inglot(kdo nepíše o Inglotu není Inglot, pardon, in)
Ziaja(všechny blogerky přece mají kozy...rády)
Zdravá strava(samozřejmě na stylovém talířku zakáplé olivovým olejem ať už je to cokoliv)
Catrice(mají suprdupr laky)
H&M
Všechny studovaly, studují nebo budou studovat VŠ(jsme totiž chytré, víme?)...
...

...a já začínám svým pátým BB krémem...
Co bych tak o něm napsala...Je dobrý. Nemohu ho použít i jako denní krém, vysušuje mě. Takže pro normální, smíšenou či mastnou pleť bude vhodný. Ty z vás které mají suchou pleť jako já, nanesou před použitím krém a je to. Stejně ho vnímám spíše jako makeup.


 

 



















Tento "bébé" má matné zakončení a to až tak, že ho doporučuji všem s mastnou pletí. Obsahuje výtažky ze slunečnice, rýžových otrub a jakýsi phyto komplex(takže asi nějaká rostlinka)...:-)
Krytí tohoto krému je střední, po jeho nanesení je pleť sjednocená a působí čistým, pěstěným dojmem. Výdrž je tak plus mínus pět hodin, po zapudrování i víc.
Odstín je neutrální, béžově našedlý. Pokud jste teď v opalovacím tranzu tak pro vás bude světlý.
Voní jemně, skoro neznatelně a-teď nekecám-po otrubách.
Ještě bych mohla podotknout, že nezalézá do vrásek, pórů ani nikam jinam. Necuckovatí, celkem dobře se roztírá, určitě líp než VIP Gold.
Já bych si celé balení nekoupila vzhledem k mé suché pleti, což není chyba krému a právě proto jsem si ty pidi tubičky koupila, abych odzkoušela...

Už se těším na vaše komentáře...hehe:-)

42 komentářů:

  1. Aktuálně testuji také tento BB krém. Já mám smíšenou pleť, která se navíc hodně leskne, k tomu extrémně bledou pleť, takže mi tento BB sedne skvěle. Snad poprvé, co jsem mohla z domu vyjít bez pudru a navíc mi snad poprvé v životě něco barevně sedlo. Já o nákupu velkého balení hodně uvažuji.

    OdpovědětVymazat
  2. A HLAVNĚ nezapomenout v letních měsících na návod, jak se nalíčit k vodě! :-) (S nevoděodolnýma produktama, akorát, že milá bloggerka oproti běžnýmu líčení asi tak jeden produkt vynechá.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ai, jo přesně tohle jsem taky chtěla napsat:-D Hold, někdo si potrpí na design i ve vodě.

      Vymazat
    2. Já se teď nelíčím téměř vůbec, asi se půjdu zastřelit :-D.

      Vymazat
    3. Já bych od toho čekala třeba skutečný tipy na voděodolný produkty. Ne, že by mi připadalo smysluplný se líčit do bazénu, ale tak občas déšť, pot, slzy a člověk potřebuje i tak vypadat k světu. Bloggerka to spláchhne radou, že si máme pořídit méně hutný make-up a radši třeba BB (což stejně z fotky není vidět). Buďto jsou to nekoneční egomaniaci, co potřebují něco vyplodit za každou cenu anebo fakt bez make-upu nevylezou. Což je teda pro mě nepochopitelný, já se teda v létě převážně nemaluju vůbec.

      Vymazat
  3. Když jsem si chtěla koupit svůj první BB krém, váhala jsem nad tímhle. Ale jsem ráda že jsem si ho nekoupila, protože by mi zřejmě zvýrazňoval šupinky. Mám smíšenou pleť a rozhodla jsem se pro koupi BB krému Lovely girl od Skin79. Je neskutečně hydratační a má být určený pro problematickou pleť : ) Kdyby někoho zajímalo, co si o tom BB krému myslím, tak zde je odkaz : )
    http://simply-cheaply.blogspot.cz/2012/07/bb-cream-lovely-girl-od-skin79.html
    Akorát je škoda, že se nedělá ve vzorcích... Teda já jsem aspoň žádné neobjevila.

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten začátek mě rozesmál :D

    já momentálně používám také od Skin79 dream girls, ale chystám se na tenhle, protože jsem měla vzorečky a vyhovuje mi asi více :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten zaciatok sa ti vydaril.. :D
    ja som asi nejaka "pokazena" blogerka, lebo: BBkremy som vyskusala 2, o MACu snivam, Essence a Catrice su moje naj, zrkadlovku mam, ale radsej fotim kompaktom, Inglot na Slovensku je sci-fi, zdrava strava je u mna tak 50:50 ku sladkostiam, z coho zasa naopak vyplyva, ze fotky v plavlach nehrozia.. :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. K tomu receptu... že by se z tebe stala druhá Protivná blondýna? :-) Ale máš pravdu, v poslední době je to to samé pořád dokola.

    Tenhle BB by mi asi moc nesedl, nyní mám pleť smíšenou- ani suchou, ani mastnou. Já už na BB trochu kašlu, ten Garnier byl poslední kapkou. Podle mě není nad klasické tónovací krémy, která mají někdy více krycí schopnosti, než BB :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, no na protivnou blondýnu rozhodně nemám, ikdyž často protivná jsem, to je fakt...:-D

      Už to někdo psal, bb Garnier je Beauty Balm(zkratka) a klasickej BB krém je Blemish Balm, tož to dobře obešli ti z garniéru...

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Asi nejsem ta správná bloggerka :-). Což mi asi nevadí. Z BB krémů mám zkušenost pouze s tím od Garnier, měla jsme vzorek, a připadal mi fajn, toť vše :-).

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je dobře, vybočovat z průměru:-)

      Vymazat
  9. Tenhle bb je můj nejoblíbenější, ale přijde mi, že nemá matný finish, spíš naopak mi přijde lesklejší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, na mně je krém matný až bych řekla mrtvolně matný, ale jak píšu, mám suchou a matnou pleť i bez něj:-)

      Vymazat
    2. Anonymní6:11:00

      Mám vzorečky,právě ho testuju.Na mě má teda dost lesklý finiš a to nijak extra mastnou pleť nemám,jen klasické téčko. Kdybych se nepřepudrovala,pěkně bych šajnovala. Barva mi taky moc nesedí.Sjednotí ale docela dobře.Musím říct,že jsem čekala daleko víc.Prostě podle toho,co všude čtu,jsem čekala zázrak:) a ten se nekonal:(.Mám ještě ten zlatý a oranžový,tak jsem zvědavá.Lucka

      Vymazat
    3. Jo, to bude asi tím, já mám pleť mastnou no :)

      Vymazat
  10. zrcadlovku nemám, VŠ studuji, Inglot i MAC nějaký vlastním, ale pravý BB ani jeden :) měla bych to napravit, abych lépe zapadala :) no nic... Jsem ráda, že tyhle krémy zmiňuješ, protože mám taky na jeden z nich spadeno a stále přemýšlím, který bude ten nej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, na blogu píšeš že máš mastnou pleť, tak zrovna tento by ti nejpsíš sednul, možná i VIP Gold:-)
      A jako až narazím na Inglot, tak si určitě něco koupím, ne že ne, zrovna ty gelové linky a zrovna i v té barvě o které píšeš...achychach:-)

      Vymazat
  11. Smejem sa, ten uvod je dobry :))) Ale zabudla si na zaklad stravy kazdeho spravneho blogu - Biodermu. Aspon 3 x denne.
    K BB kremom toho nemam velmi co povedat, v zivote som vyskusala vsehovsudy 2 alebo 3, ale zhodou okolnosti ma coskoro caka testovanie jedneho nie prilis znameho, takz eosm zvedava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Biodermy jsem zamilovaná už asi pět let, dávno předávno než začala být in :-).

      Vymazat
    2. Holky, já na Biodermu moc nejsem, ale jak mám jejich hydrabio sérum, tak jsem změnila názor, neznám lepší krém na léto pro suchou pleť.

      Vymazat
    3. ale ved hej, tiez som Sensibio pouzivala davno predtym, nez k nam prislo toto blogove Bioderma tsunami :)

      Vymazat
  12. Super úvod :)) Tento BB je pro mě!

    OdpovědětVymazat
  13. Já ho mám vcelku ráda :) A úvod mě vážně pobavil :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hm, tak jsem zase out, achjo.
    Tak tenhle bb mi asi teda taky nebude vyhovovat. Ale ta barva je tak úžasně mrtvolná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., já jsem v podstatě out od školky, nějak jsem si na to zvykla a neměnila bych:-)

      Vymazat
    2. Já taky, a nějak už mi to spíš vyhovuje. Spíš občas zírám, co za hrůzy je "in". (př. slepené řasy, o oblečení se raději ani vyjadřovat nebudu...:))

      Vymazat
  15. ach jo, to sem hovno blogerka :D z toho výčtu na mě sedí tak akorát ten MAC, BB mám jeden, a zbytek mě míjí :D

    jinak tenhle určitě není pro suchou pleť, právě naopak, je spíš pro mastnou a smíšenou, na suchou bys měla zkusit ten zlatý nebo oriental ... měla jsem na to v postu takovej pěknej graf od Skin79, kterej je na jakou

    OdpovědětVymazat
  16. Haha na mě sedí ta VŠ a Inglot jsem znala ještě před tim než tady otevřel a většinu věcí od něj mám z Polska..takže já to balím...

    OdpovědětVymazat
  17. úvod ma pobavil, koho by aj nie :)) ale mne sa aj tak najviac páčia tvoje pehy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono, díky, já své pihy nemůžu vystát:-)

      Vymazat
  18. hezky oživená recenze:)
    já zrovna tento hot pink mám moc ráda. Stejně jako většina blogerek mám taky ráda ty asijské (teda znám jen Skin 79) jako přeci jen pochází odtud, Garnier mi bohužel nesedí a ten asijský výjde i lépe finančně, no tak neber to no:D

    OdpovědětVymazat
  19. akurát včera som si ho objednala :) už mi cestuje ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Julie, tak snad budeš spokojená.:-)

      Vymazat
  20. Uužitečný článek, díky. Tuším, že tohle BBčko mám taky v tomhle pidibalení, ale zatím jsem je všecky zkoušela jen na ruku, kde mi přišly stejné. Chyba lávky! Asi je načase pustit se do řádné aplikace. Něco ke zmatnění pleti rozhodně potřebuju.
    Jo a správná blogerka taky asi nejsem, zapadám jenom těmi asijskými BBčky, špetkou Essence věciček a teď nově jedna mini paletka od Inglotu. Jo a ještě studuju VŠ (čemuž může být v několika málo týdnech taky amen). Tož, jdu se asi zahrabat... :-D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten seznam myslela tak trošku ze srandy, kdo je správná blogerka? Je to jen o vkusu:-)

      Vymazat
    2. Však mě je to jasný a zasmála jsem se nad tím ;-) Ale asi máš trochu pravdu. Některá témata jsou evergreen a tudíž pak blogerky získávají pocit, že o nich musí psát taky...a kolo se uzavírá.

      Vymazat
  21. Skvělý úvod. Moc mě pobavil. A správná blogerka asi fakt nejsem :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak teraz som sa nasmiala :) na mna akosi nesedi nic z toho :D nemam ani jeden BB krem, zadarmo mi akosi tiez nikto nechce nic poskytnut, Inglot nepoznam, MAC nemam ani jeden vyrobok, to iste Essence ani Catrice :D ale tvoj blog sa mi velmi paci, tak si ta hned davam follow :) len tak dalej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tino, moc si toho vážím a snad se ti bude u mně líbit i nadále:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...