Prohledat tento blog

čtvrtek 26. července 2012

Starejte se o své rty(nejen). Kosmetické připravky které fungují.

Název tohoto postu mi dal zabrat. Téměř každý pokus se mi zdál trapný, například "Rty jako bohyně", "Tipy pro krásné rty"..."Jak se starám o své rty", to zní dost divně, že? Nerada bych vzbudila dojem, že se o ně vůbec nějak starám, krom nanesení balzámu. Jenže, pokud máte velké rty, tak vám nic jiného nezbývá. Každá šupinka(už jenom když to píšu se mi zvedá žaludek, krom žmolků od řasenky nesnáším i šupiny a to kdekoliv), suché místo, trhlinka jde vidět...Teď to bude znít super cimprlich, ale když s někým komunikuju a ten dotyčný má:

  •  popraskané
  •  suché 
  •  zanedbané rty(takové ty vyloženě nemocné), nejsem schopná se soustředit na nic jiného

 Další neřesti jsou:

  • žluté zuby 
  • maskoidní makeup na nepěstěné pleti
  • oprýskaný lak na nehtech
  • výrazná rtěnka na popraskaných rtech 
  • smrad
  • ony zmiňované žmolky od řasenky pod okem
  • mastné vlasy(a mohla bych pokračovat...)

..Přitom stačí tak málo...A je tu ještě jedna věc. Pokud se o svou pleť staráte dobře, tzn. používáte výrobky určené pro vaši pleť, žádné šupinky na ksichtě mít nebudete, tudíž nebudete řešit, zda je vám nějaký makeup zviditelní. Tohle totiž není problém podkladových krémů, ale problém v zanedbání péče o pleť. Takže tak, milé dámy.

A teď bych vám ráda představila výrobky, které mi v péči o rty pomáhají a fungují:


Není jich mnoho, ale fungují. První věc zleva Mint Julips od Lush. Používám ho jednou týdně. Tento peelig je sladký, zároveň osvěžující díky mátě v něm obsažené. Pokud nemáte zbytečné dvě stovky, tak místo něj použijte cukr písek.
Eight hour cream skin protectant možná znáte z mé předchozí recenze. Každý večer a ráno se s ním mažu. Na rty(a nejen na ně)je to nejlepší, co jsem kdy zkusila. Nedám na něj dopustit.
Placenta od Reginy, známá to věc na rty, netřeba dál rozepisovat, to samé klasické labello, které používám řadu let. To jsou dva balzámy, které mi vyhovují a fungují.
Med, ten si mažu na rty sem tam, fajn maska, když mám rty v horším stavu. Je fakt, že si ho častěji mažu na chleba:-D...

Na co jste vysazené vy? Co vám vyloženě vadí nebo na čem vám(co se týče vašeho vzhledu)nejvíc záleží, na čem nejvíc ujíždíte?

44 komentářů:

  1. med je na rty to nejlepší, ten mi pomůže vždycky.
    s těmi šupinkami, já s nim občas problém mám. ale jde o to, že mám smíšenou pleť a docela dost se lesknu. takže když použiju něco, po čem mám pleť matnější, tak vylezou šupinky. když sáhnu po něčem hydratačním, tak jsem celá taková ulepená a lesknu se. zatím jsem nenarazila na žádný kompromisní přípravek.
    co je podle mě největší prohřešek? tak jednoznačně smrad. absenci deodorantů v českých ulicích nesu dost těžko. a taky ponožky v sandálech. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já furt tvrdím že lepší ponožky než pohled na nepěstěné popraskané haksny:-(...a smrad, no nechce se mi věřit, že v dnešní době je tento problém stále aktuální a to nejen u seniorů, ale i mládeže:-(

      Vymazat
    2. Souhlasím se Stannah, mám to obdobně, smíšená pleť se sklonem k šupinatění a zarudnutí. Je opravdu umění zvolit kosmetické přípravky, aby si to člověk nějak nerozházel. Já zas nemůžu vystát okousané, zatrhané a špinavé nehty. Zvláště u chlapů je to někdy hrůza děs ;-)

      Vymazat
    3. Markéto, zrovna ruce jsem chtěla napsat taky, jen jsem nechtěla už moc prudit...Možná lepší než tápat je si zajít k dobré kosmetičce(dát třeba na doporučení známé, nedoporučuju dealerky kosmetiky převlečené za kosmetičky...)pro radu. Taky celkem fajn věci jsou pleťové oleje a tak, chce to zkoušet, no...

      Vymazat
  2. Nenávidím mastné vlasy! Z mastných vlasů je mi zle a žádná výmluva pro to není!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Když už se mi mastí natolik, že je nutné si je denně mýt, tak si koupím suchý šampon.

      Vymazat
  3. Promiň, ale za žluté zuby může krom nezřízeného pití kávy a červeného vína i genetika nebo léky. Ano, jsem "hrdá" majitelka žlutých zubů a zničené skloviny (tudíž nemám odvahu na bělení). Výrazné rtěnky si kvůli tomu teda odpírám majíc soudnost, upozorňovat na to nehodlám a nijak mě to netěší. Spíš než jednotlivé nedostatky mě odradí celkově zanedbané vzezření. Dáma, co očividně nebyla už roky u kadeřníka, přestože to potřebuje, u oblíkání moc nepřemýšlela a natáhla na sebe džíny, protože ostatně nic jiného ve skříni nemá a džín všude plno, špinavé a sešlapané tenisky. Pro to omluva není. Celkově na sebe nedbat, to je to, co mě v ulicích spolehlivě děsí. Druhý extrém je, když je všeho nadmíra. Make-upu, log na oblečení, odhalené kůže v tričku a kalhotách (nejlíp o dvě čísla menších než by potřebovala)... Ale asi největší počet je mezi mladýma holčinama, kterým je ještě náct, takže je šance, že ty z tlustých černých linek teda odrostou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ai, já sama mám nažloutlé zuby, spíš jsem se špatně vyjádřila, šlo mi o celkově zanedbanou ústní hygienu, vždyď i já jsem si v pětadvaceni nechala nasadit fixní rovnátka...ale budiž, chápu i křivé zuby, ale návštěvu zubního lékaře minimálně jednou ročně bych nařídila jako povinnou a to bez pardónu!! A pravda, invence v mém šatníku se rovná nule, džíny nosím velmi často, černá-bílá-červená, tím to hasne...mám co zlepšovat:-)

      Vymazat
    2. Každý máme jistě rezervy, od toho bychom se snad mohli pohybovat mezi jinými lidmi, kteří nám můžou ledasco napovědět nebo se od nich inspirujeme. Zanedbanost mě děsí a pravdaže celkově zanedbaný chrup je hrůza, protože holt polovinu Čechů dožene k zubaři až to, že je něco začne bolet a dle toho to vypadá. Fixním rovnátkům fandím, v jakémkoli věku. :-)

      Vymazat
    3. Já měla ty obyčejné kovové přes rok a taky jsem to přežila:-)...a když si hrábnu do svědomí, kadeřníka bych taky mohla navštívit častěji než jednou za tři měsíce(!)...

      Vymazat
  4. mně v podstatě úplně stejný, co tobě ...
    co se rtů týče, když sebou nemám nějaký balzám na rty, tak jsem z toho úplně na nervy ;) dneska třeba, zapomněla jsem si ho ráno vzít, tak bez ohledu na to, že jsem úplně nestíhala, musela jsem najít první DM a koupit si

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám pár balzámů v rychlosti zakoupených:-D

      Vymazat
  5. 8 hour cream mám taky a taky ho ráda používám na rty :). Labello i Placenta jsou fajn. Jinak já mám žluté zuby od přírody a bohužel se s tím nedá moc dělat, kromě drahého bělení u zubaře, které vydrží krátkou chvíli a ještě ke všemu oslabuje zuby :-/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já zrovna nejsem ideál bílého chrupu, pravda...kafe a červené víno si vybírá svou daň...ale o to tady nejde, jde o zanedbanou ústní hygienu a viditelný, nečištěný plak...:-(

      Vymazat
  6. mě teda nejvíce rozčilují slepené řasy, nebo obecně hrozně výrazné řasy plné žmolků, fuj fuj! :D a pak taky samozřejmě "vůně" některých lidí či mastné vlasy.. ale rtů ostatní jsem si snad nikdy moc nevšímala :D zato si však všímám extrémně těch mých, pořád na ně něco patlám.. nejradši mám ty klasické balzámy od Labella:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další nešvar, slepené řasy jsou humáč, obvzláťě pak na slečně, která se pár dnů neodmaluje(znám takové a ještě se chlubí, jak jim řasenka dlouho vydrží i přes noc, fantastic!)

      Vymazat
  7. mas pravdu...pride mi to byt uplne sialenstvo, ze v kultivovanych krajinach ako su slovensko a cesko bezne narazis na smradlavych ludi, to neznavidim...ok, kazdy sa potime, to beriem, ale ked sa clovek nesprchuje a necisti si zuby MINIMALNE raz denne, tak je to citit a to je pre mna neodpustitelny prehresok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tino, naprosto s Tebou souhlasím, chápu zvýšenou činnost potních žláz, chápu když se někdo nenamaluje, ale smrad a zanedbaná ústní hygiená, tak tady začínám být nepříčetná:-(

      Vymazat
  8. Mám to stejně. Ještě bych do seznamu přidala křivé oční linky a vůbec třeba křivou ofinu, špatně posunutý šev... Ne, že bych tedy z těch věcí, cos psala ty a co jsem přidala já, nebyla třeba schopná pokračovat v hovoru nebo tak, ale je to věc, na kterou v nestřežených chvílích nedokážu nezírat... Občas, když se přistihnu, si říkám, že jsem blázen, ale jak vidím, nejsem jediná. :)
    Co se balzámů a péče o rty týče, med používám taky, balzám musím mít stále u sebe, protože jinak mám na rtech šupinky, když mám na rtech šupinky, koušu si je, když si je nekoušu a dlouho nemám balzám, praskne mi ret... Neustálé tahání balzámu s sebou je jen věc mé psychické rovnováhy. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., děkuji ti za komentář:-)...Mně samotné je nepříjemné jak zírám(šupinky, sliny, žmolky, lupy, mastné vlasy.......),o smradu ani nemluvě, to se rovnou klidím a nejraději bych dotyčnému vpálila že smrdí, jenže na to nemám koule...

      Vymazat
  9. Ten 8 hour cream jsem, myslím, viděla i Lisy Eldridge a už jsem o něm docela uvažovala:-) Já používám tyčinku na rty od loccitane nebo avene:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milo, já mám pocit, že si s ním jen přejela rty...Za sebe tento krém můžu doporučit.:-)

      Vymazat
  10. Souhlasím se všemi body, o kterých píšeš, a z fleku bych přidala další!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelins, já bych z fleku taky měla další, ale nechtěla jsem v tom negativním duchu pokračovat, ikdyž příště...kdo ví:-D

      Vymazat
  11. Asi mas bezproblémové rty a nevíš co to je se starat o atopickou pokožku či popraskané rty... ;) to se to pak píše :P placenta ani labello na takové rty opravdu nepomuze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eve, jo to máš recht, nemám extra problémovou pleť a vám atopikům(a že jich v okolí mám dost)nezávidím...

      Vymazat
    2. Atopika mám v rodině taky. Proti tomu je ten můj sem tam pupínek v létě dost sranda. :-(

      Vymazat
  12. Ahoj :) taky zcela souhlasím s tmi výše zmiňovanými body:). Mám to podobně. Nemůžu tomu člověku nic říct, ale soustředím se na tu danou věc. A teď částečně odbočím, ale všimla jsem si, že máš nádherné a krásně bílé zuby:). Chtěla jsem se jen zeptat, jestli je nějak bělíš nebo je máš takhle krásné od přírody a stačí ti běžná ústní hygiena. Díky moc :). Zdraví Barča (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bramborko, fotky zkreslují a kdybych použila jinou rtěnku tak je mám žluté...nicméně zhruba jednou za tři roky použiju White pearls, to jsou takové zubní násady do kterých vpravíš gel s peroxidem(asi znáš...), pro mě je to nutnost, téměř denně červené víno a tak tři silné kávy...:-)

      Vymazat
    2. Jojo, to znám, ale bála jsem se to vždycky vyzkoušet, mám zuby hodně citlivé z nošení fixních rovnátek, ale zrovna teď zkouším White pearls pudr a zatím docela dobré, i když si to možná vsugerovávám :D. A děkuju za odpověď ;)

      Vymazat
    3. O pudru jsme slyšela, taky o náplastech crest...zatím to nehrotím, taky mám zrovna zuby po fixních rovnátkách a tak mám strach, že by mi bělení udělalo se zuby neplechu...

      Vymazat
  13. V podstatě s tebou souhlasím.
    Ale nedá mi to a musím reagovat na tvůj výrok o šupinkách: píšeš, že jejich důvodem je zanedbaná péče. Já sama však péči rozhodně nezanedbávám (nemyslím jenom kosmetiku, ale také stravu - co si budeme povídat, jídlo se na pleti projeví). Ale nějaké make-upy a BB creamy (ne všechny!) mi šupinky zvýrazní (i když jsem si třeba myslela, že žádné nemám). Zkoušela jsem už spoustu věcí (peelingy, mastnější krémy), ale zatím bez výsledku.
    Proto bych ocenila tipy, jak na tyto šupinky (možná článek?)

    OdpovědětVymazat
  14. Roseline, pokud ti bb krém zvýrazní šupinky o kterých nevíš je sice mrzuté, ale teď už o nich víš:-) Ono to není o peelingu a mastném krému, jde o to zvolit vhodné produkty pro tvou pleť. Co platí na mě, nemusí platit na tebe, protože máš jiný typ pleti. Děkuju za tip na článek, určitě ho zrealizuju, ale základ je znát svůj typ pleti(pomůže například kosmetička...), taky je dobré střídat krémy během roku, minimálně v zimě je potřeba něco jiného než v létě apod...Samozřejmě,i já mám občas šupinku, ale už vím jak ji zlikvidovat, prostě na čas přitvrdím v péči(hutnější krém, hydratační máska, osmihodinový krém...)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám hodně ráda balzám na rty v kelímku od Saloos, ale většinou ho používám jen na noc, přes den do něj nerada sahám. A jinak během dne používám balzámy Helle. Jinak mě vadí na ostatních třeba nekvalitní prodloužené vlasy, co vypadají jak chemlon nebo naprosto nevhodná barva vlasu (copak si vážně půlka Češek myslí, že jim sluší červené vlasy?) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče vlasů, kvalitní počtení je na stránkách módního pekla, voživené melíry a deset nastavených canců, to je fakt peklo, stejně jako totální blond nebo černočerná barva, to sluší málokomu(ikdyž se najde pár holek co s tím vypadají dobře). Balzám na rty Saloos jsem měla a nevyhovoval mně, balzámy Helle mi rty dost vysušovaly, jak se říká, každému sedne něco jiného...kolik negativních recenzí jsem četla na modré labello a mě vyhovuje:-)

      Vymazat
    2. Páni, tak to by mě nenapadlo, že můžou někoho vysušovat, mě přijdou někdy mastné až moc, ale já na suché rty netrpím no:)

      Vymazat
  16. Fakt jo, ale já zkoušela jen jahodový:-)

    OdpovědětVymazat
  17. tak já se jdu asi hned zahrabat... dneska mám mastné vlasy a ráno jsem si zapomněla vyčistit zuby. ještěže jsem si alespoň včera odlakovala ten skoro oloupaný lak... ehmehm. ale rty mám zase hezké a hebké, tak alespoň něco.

    no nic, jdu to napravit a alespoň si vyčistím zuby.

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní15:25:00

    Tak jestli tě někdy potkám, tak se ti raději vyhnu obloukem :D Popraskané rty mám neustále, i když si je pravidelně mažu a to dokonce tou "lepší" kosmetikou. Ale prostě dokonalého efektu nedosáhnu, jen aby mi nepraskaly do krve. Šupinatou pleť mám, i když si dělám pravidelně peeling, používám vynikající krém, ale zkrátka ty šupinky se někdy objeví, hlavně když mám stres. Mastné vlasy mám hned druhý den, ale kdybych si je myla každý den, tak si je za chvilku úplně zničím. Snad jen s Loreal nature je to trochu lepší. No a zuby mám od přírody žluté s tím, že je mám odvápněné a nesmím si je nijak bělit. No a laky na nehtech nenosím. Pro tebe celkem katastrofa co? :) I přesto všechno si myslím, že nevypadám úplně nejhůř.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč by to pro mě měla být katastrofa? Článek je zaměřen především na lidi, co zanedbávají svou hygienu, mastné vlasy mám taky, prostě používám v mezičase suchý šampon. Drahý krém nezaručí dostatečnou péči všem a peeling šupinky z dlouhodobého hlediska neřeší. To, že nenosíš lak na nehty...já psala o oprýskaných výrazných barvách, žádné rozhořčení nad někým, kdo nenosí lak na nahty...

      Takže se mi obloukem vyhýbat fakt nemusíš:-))
      Díky za komentář.

      Vymazat
    2. Anonymní14:19:00

      Ten lak jsem uvedla jako něco v čem alespoň nehřeším. O výrazných nehtech nepíšeš. Promiň, vím že tohle je beauty blog, ale rozhořčení nad rozpraskanými rty u ostatních bylo na mě moc.
      Drahý krém a peeling jsem uvedla proto, abych poukázala že se snažím o pleť pečovat a klidně i investovat. Takže napíšu co jsem chtěla ve zkratce.: Ne každý byť se i snaží, vypadá tak jak má. Třeba šupinky mají TOLIK příčin a některé prostě neovlivníš. Dostatečná péče/strava/pohyb prostě není vždy vše. :)

      Vymazat
  19. ...a já stále tvrdím že se šupinky dají odstranit vhodně zvolenou péčí a popraskané rty zacelit taktéž vhodnou péčí, nic pohoršujícího na tom nevidím. Maximálně dejme tomu nějaké hormonální výkyvy, ovšem ty se projevují hlavně pupínky a mizernou náladou...tož tak:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Je fakt, že podobných nedokonalostí si taky všímám a dost mě iritují... Já v péči o rty nedám dopustit na peelingy na rty od Lushe a balzámy Crazy Rumours :) A med taky na rty ráda používám, tatík je včelař, takže jsem zvyklá ho používat jako takový všelék :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...