Prohledat tento blog

středa 29. srpna 2012

Astor Lacque DeLuxe 395 Lacque It Red

Červená je barva vášně a odvahy a já ji nosím velmi ráda a to i na nehtech. Dneska to nebude žádná velká obkecávačka. Červený, strředně tmavý lak bez třpytek. Výdrž je 5 dnů, takže báječná. Na fotce se svídou krvavou(asi...)je lak bez nadlaku, další fotky už s nadlakem Seche Vite.



Lak se mi lakoval velmi pohodlně, štěteček je přesný a lak schne celkem rychle.
















TADY NA FOTCE MÁ LAK UŽ PÁR DNŮ ZA SEBOU.

Nosíte červenou na nehtech? Líbí se vám?

10 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně, já s laky od Astor zatím žádné zkušenosti nemám, ale myslím, že mám co dohánět :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Laky Astor jsou mé oblíbené:) Název mluví za vše- jsou fakt DeLuxe! Super barvy, super výdrž.
    A k dotazu: červenou nosím na nehtech nejraději:)

    OdpovědětVymazat
  3. Červenou na nehtech nosím ráda. Ale ty máš lepší odstín. Takovej tuplovaně rudej:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je dabelsky ruda :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná barvička! Astor jsem snad nikdy neměla, ale začnu přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám červenou moc ráda a ráda ji nosím. Tahleta je moc krásná! Dobrý výběr :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, díky vám za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  8. barvička ti sekne:-)!
    obzvlast prvni fotka je vyvedena:-)

    ja cervenou na nehtech miluji, klasicky cerveny lak by zadne slecne nemel chybet.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme stejný názor, červenou nic nenahradí a já ji miluju čím dál tím víc:-)

      Vymazat
    2. ono je to opravdu klasika. nad to proste s tim clovek neslapne vedle.
      a trochu utlumena tmavši červená, do prace supr.

      ja si posledni dobou jedu v tmavych, takze odstín "zaschle krve" je pro me to prave, uz se orientuju na podzim:PP nemuzu se dockat:-))

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...