Prohledat tento blog

středa 8. srpna 2012

Dekorativní kosmetika Oriflame-co si pořídit a co ne

Dekorativní kosmetika z Oriflamu zabírá notnou část mého kosmetického kufříku, lépe řečeno kufříků až kufrů. Pro letmou recenzi jsem vybrala jen kousky, které nejsou z limitovaných edicí a jsou běžně dostupné v katalogu celoročně. V podstatě se jedná o první část jakési recenze. V té druhé části se podíváme na zoubek tělové a pleťové kosmetice Oriflame, která dopadla o něco lépe než dekorativní bratři a sestry.
 

ŘASENKA WONDER LASH INTENSE : ANO
Řasenka pro mnohé z vás nebude neznámá. Má plastový kartáček mající z jedné strany krátké a z druhé strany  dlouhé štětiny. Krátké štětinky řasy zahustí a dlouhé prodlouží. Skutečně tomu tak je. Barva je intenzivní černá, neopadává, nedrolí se, vydrží na řasách celý den. Tato řasenka jednoznačně vyniká svou kvalitou a já bych ji doporučila každé ženě. V akci se dá koupit i pod sto korun, což je vzhledem ke kvalitě směšná částka.

ILLUMINATE EYE CRAYON ODSTÍN DESERT BROWN: MOŽNÁ
Tyto krémové oční stíny v tužce jsou zrádné. Jako stíny zalézají do záhybů očního víčka. Ovšem jako podklad pro pudrové stíny slouží perfektně. Fixuje je a pudrové stíny pak drží na víčku o poznání déle. Takže jako stíny ne a jako báze pod stíny ano.

WONDER COLOUR LIP LINER ODSTÍN NUDE PINK: NE
Tak tato konturovací tužka na rty je snad ta nejhorší, co jsem kdy měla čest vyzkoušet. Je strašně tvrdá, špatně maluje a já ji musím na rty přímo vrýt. Nedoporučuju.

TRIPLE CORE LIPSTICK ODSTÍN SPECTACULAR NUDE: MOŽNÁ
Mizerná výdrž, hydratace na hraně. Příjemná krémová konzistence a žvýkačková vůně. Krásná nude barva. To vše z této rtěnky dělá spíše balzám. 

EYE LINER STYLO: ANO
Oční linky ve fixu drží jako židovská víra, dobře se mi s nimi maluje a jen tak nevyschnou. 

KAJAL EYE LINER ODSTÍN CARBON BLACK: NE
Tak tady se konalo menší překvapení. Na stránkách Oriflame si tyto linky zákaznice nemohly vynachválit a já upřímně řečeno nechápu proč? Špatně se mi s tím špalkem pracuje, barva se mi rozpíjí, vůbec nedrží lajnu a vše mi tak trochu zavání šlendriánem...

SHIMMER EYE DUST ODSTÍN EMERALD GREEN: MOŽNÁ
Špatná pigmentace, pryžový aplikátor na dvě věci...Na druhou stranu jemná letní barva která prozáří oko v kombinaci s nějakou údernější zelenou...Takže příště už bych si stín nekoupila, ale uplatnění u mě našel.

Co byste mi doporučily za výrobky vy? Co vás u Oriflame zklamalo a naopak nadchlo? 


37 komentářů:

  1. Od Oriflame už nemám vlastně skoro nic. Nikdy jsem nebyla s ničím natolik spokojená, abych si to třeba koupila znovu a používala to :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuff, až na tu řasenku to máme stejně:-)

      Vymazat
  2. Řasenku mám taky a patří mezi moje favority, je úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám do Oriflame ráda stíny. a teď mám také tvářenku Very Me a drží krásně celý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem se na tu tvářenku dívala v katalogu, no pokud ti drží celý den tak bych do ní i šla. Líbí se mi oba odstíny, ale bála jsem se šmejdovitosti....

      Vymazat
  4. Od Oriflame nic nemám, takže díky za článek. Jediná mě zaujala ta řasenka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už nic, tak ta řasenka vážně stojí za to:-)

      Vymazat
  5. Nemám nic a ani mě nic neláká :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto maskaru amm uz v tretom baleni a vzhladom k cene mi pride vykon skvely. Odporucila by som este tri korektorov (zeleny, zlty, bezovy).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, ten korektor budu objednávat, tak jsem zvědavá:-)

      Vymazat
  7. Řasenka je můj favorit a opravdu NIC lepšího jsem zatím neměla. Linky ve fixu mám asi třetí, dlouho vydrží, hrot se neničí , barva intenzivní. Od Oriflame nedám ještě dopustit na sypký pudr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak děkuju za tip na sypký pudr, to ten z řady studio?

      Vymazat
  8. S tou linkou v pere súhlasím, drží skvelo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi a to si představ, že ji mám doma již třetím rokem a stále nevyschla(linky si maluju jen svátečně)...Opravdu dobrý výrobek.

      Vymazat
  9. S Kajal Eyeliner som bola taktiež nespokojná. Na riasenku som sa minule dívala v katalógu, no nakoniec som prevrátila stranu, sakriš. Asi ju teda objednám nabudúce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou řasenkou není třeba váhat, je vážně skvělá a já bych za ni dala ruku do ohně:-)

      Vymazat
  10. abych se přiznala, z Oriflamu už aktivně několik let nic nepoužívám a snad kromě zázračného kelímku nebo zázvorového peelingu na tělo mi všechno přijde tak nějak na nic. za tu cenu se dají sehnat mnohem kvalitnější produkty. a co nechápu u těch kajal eye liner, jak se s nimi pracuje, až človšk vypotřebuje třeba polovinu? to se pak maluje tím tlustým pahýlem? :) navíc nedrží a furt se rozmázávají, takže nadšení jiných teda taky nechápu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, já tu kajalku také nepochopila nebo jsem prostě nenašla to kouzlo jak ji mít ostrou...

      Vymazat
  11. No, já mám jen řasenku wonder lash (ale tu červenou, teď nevím, jak se jmenuje), a jedny pěnové stíny... Nebo krémové, čert ví, jak tu konzistenci nazvat, ale ty jsou docela hezké... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červenou? Jo to asi myslíš s tím klasickým kartáčkem, tak ta taky není vůbec špatná, jen mně trošku opadávala...

      Vymazat
  12. ja som radšej za ich peťovú a telovú kozmetiku. perfektný je ich zmatňujúci krém optimals, samozrejme aj hojivý zázrak v každej vôni a dostal ma aj malinový peelingový sprchovací gél

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nino, sprchový gel s malinou jsem měla taky a byl velmi příjemný, ale přece jenom ujíždím na tom kokosovém, dělám si dokonce zásoby:-)

      Vymazat
  13. Já jsem si začala Oriflame objednávat cca přes rokem. Miluju jejich vůně a zázračný kelímek ve všech vůních. Lesky na rty nejsou vůbec špatné a tělovou kosmetiku můžu taky. Naopak nesnáším mono stíny, ty jsou příšerné. Celkově mi přijde, že dekorativka není nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, lesky na rty mám taky ráda a některé vůně se mi moc líbí, hlavně Mirage a nová Marcel:-)

      Vymazat
  14. Máme doma jen tu kajalovou tužku, taky to s ní neumím. Většinou to pak musím vzít štětečkem a domalovat to jako stíny.
    Na tekutou linku si ovšem posvítím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže se štětečkem, hm...jen kdyby se nerozpíjela...ale fix je dobrý:-)

      Vymazat
  15. Já spíše než Oriflame zkoušela Avon, ale v poslední době nějak sešlo i z toho :-) Z Oriflamu používám jen tělovou a pečující kosmetiku a to zázračný kelímek s karamelem, vánoční krém Christmas Surprises a tělové mléko s bambusem a olivami. To ti doporučuji, krásně hydratuje pokožku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kelímek s karamelem mám taky, kámoška má čokoládový(ten voní přímo božsky)...To tělové mléko s olivami se myslím už nevyrábí, měla jsem ho taky a nádherně vonělo:-)

      Vymazat
  16. Anonymní14:19:00

    Z Oriflame toho moc nemam, neb je to kolem mne sama Avon lady! :) Muj salek kavy neni teda ani Avon ani Oriflame, ale zrovna tu rasenku jsem dostala od kamaradky s tim, ze ji vubec nevyhovuje, jestli ji nechci zkusit, jinak ji vyhodi. No a nadseni veliky! Tocim v podstate uz nekolik let pouze: Definicils od Lancome a Spectacular-H. Rubinstien a tahle jim dost slusne konkuruje!
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, a já v okolí žádnou Avon lady nemám a tak objednávám z internetu(mám ráda jejich tužky na oči)...Na Wonderlash nedám dopustit, možná někomu nemusí vyhovovat nanášení nejdříve krátkou a posléze dlouhou se štětinkama:-)

      Vymazat
  17. My mame cela rodina kazdy svoje vajicko, ja to pouzivam na rty a jednou kdyz jsem mela ekzem ze stare rasenky a taky pomohl. A priteli to maznu na bebino kdyz ma nejakou katastrofu pri tom jeho kutilstvi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já osobně mám mnohem raději 8hr skin protectant od Ardenky, ale vajíčko je taky dobré mít doma:-)

      Vymazat
  18. Anonymní5:06:00

    Oriflame - hrůza! Vždy si kladu otázku, jak Tereza (Maxová)se mohla stát tváří této kosmetiky. Vše na jedno brdo, příliš voňavé. Jsou však vyjímky - zázračný kelímek, time reversing capsules. Vyzkoušeno a velmi dobré!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ty kapsle jsou výtečné. Měla jsem i kapsle s vitaminem C, ty už se nevyrábí a byly skvělé. Doporučuji k vyzkoušení řasenku:-)

      Vymazat
  19. já miluju rtěnku od oriflame - studio artist! jak rtěnky flákám, tak tuto opravdu miluju! taky mám ráda wonder lash

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...