Prohledat tento blog

úterý 28. srpna 2012

Diamond Luminous Pearl BB Cream Skin79

Tak a máme tu závěr testování mini balení BB krémů. Pokud nemáte rády třpytky v dekorativní kosmetice, tak přestaňte číst a raději obraťte list:-).


 Já sama nemám příliš v lásce lesky a třpytky a preferuju spíše matnou. Miluju matné rtěnky, matné laky, matné stíny a je jen pár výrobků u kterých je to jinak, jako například rozjasňovač od Bobbi Brown.
 Když jsem vyzkoušela tento BB krém, nemohla jsem jinak než se zamilovat až po uši. Líbí se mi ten neuvěřitelně omlazující efekt, který na pleti vykouzlí.


Vidíte samy, třpytky jsou skutečně obrovitánské. V podstatě je to takový úlet, fakt jako že nic mezi tím, prostě se třpytíte jako disco koule.  A já stará dobrá milovnice extrémů jsem nadšená. Je fakt, v zimě ho používat nebudu, leda tak lokálně. Jenže teď na léto...no nepoužívala jsem v podstatě nic jiného, míchám ho ještě k bb krému od E. Lauder. Odstínově je světle béžový, bez podtónu. Velmi světlý, až bych řekla zesvětlující, projasňující, omlazující a velmi dobře hydratační.


Po jeho nanesení se dostaví velmi zvláštní pocit, připadám si krásná:-D. Zvýrazní kontury tváře, dokonce píší že je vhodný před kameru z vysokým rozlišením. Obsahuje diamantový prášek a extrakt z drahokamů(to by mě zajímalo jak se dostane extrakt z drahokamů, hehe), hedvábí, vitamíny a aminokyseliny. Vhodný pro mdlou, šedou pleť.



Krytí se rovná téměř nule. Díky třpytkám opticky vylepší pleť. Rozhodně ho nedoporučuji mastné pleti, jednak se nejspíš chcete lesku zbavit a za druhé je tento krém řekla bych výživnější a vhodný pro sušší pleť.
  I tak raději nebudu doporučovat, je mi jasné, že budu se svým nadšením v menšině, většina z vás si raději koupí hot pink nebo perfect cover. Já si ze všech čtyřech testovaných koupím tento.

Zkoušely jste? Jaký máte názor?

9 komentářů:

  1. No tak já jsem si už po otevření říkala, že s ním kamarádka asi nebudu, ale i tak jsem se rozhodla ho použít na večer na hiphopovou párty, no každopádně jsem si v tom připadala hrozně, leskne se to, třpytí se to jak šílené, takže jsem kryla pudrem, nakonec jsem ho dala neteři ať se vyblbne:) Mám smíšenou pleť a určitě bych s tebou souhlasila, že pro mastnou pleť vhodný moc nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to úlet, co si budeme povídat:-D

      Vymazat
  2. Fu :) Fakt teda ziaris :) Ale pozeram, ze zvyrazni nielen tie kontury, ale aj pory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to bohužel zvýrazní:-( ale dá se to přežít:-)

      Vymazat
  3. Uf, tak to jsem ráda, že si jednou za čas přečtu recenzi na něco, co si nemusím okamžitě taky koupit :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak tohle chci, moc chci... jsem byla asi straka v minulém životě, co se blýská to se mi taaak líbí:)

    OdpovědětVymazat
  5. Napadlo mě, že bych si ho míchala s klasickým makeupem,mohlo by to udělat moc pěkný efekt, co myslíš?

    OdpovědětVymazat
  6. pro mě by to nebylo, ale ráda jsem si o tom přečetla, aspoň vím, po čem v obchodě nesahat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi sama od sebe bych si ho neobjednala, ale jak vidím tu rozjasněnou tvář, tak snad aspoń ten vzorek mít musím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...