Prohledat tento blog

pondělí 6. srpna 2012

Kosmetika za minulý měsíc...

Ahojte,
zrovna dnes mě napadla myšlenka, že bych na blog hodila výrobky, které teď používám. Některé používám celoročně, jiné zase jen v létě a pak jsou zde ty, které mám nové.  Ne se všemi jsem úplně spokojená, ale i tak vám je ukážu. Jen mně přijde úsměvné, že když jsem začala výrobky kupit, bála jsem se že jich bude málo, no nakonec jsme polovinu vyházela(!), nevešly by se mi na fotku všechny najednou:-D.
Výrobků je dost. Nebudu dělat průtahy a můžeme začít hned:




  1. Rtěnka od Oriflame, v odstínu Coral Trend, je tzv. třívrstvá a představím vám ji v některé z dalších recenzí. Má překrásnou, meruňkovo-korálovou  barvu která sluší opálené pleti.
  2. Několikrát zmiňovaná tužka na oči od Essence-Longlasting eye pencil 08 Touch of Glam, já ji mám už podruhé, dobře kreslí, má pěknou fialovou barvu, voděodolnost neřeším, do bazénu s ní nelezu:-)
  3. Bezvadný krém na paty od Oriflame-Foot Cream with 10% Urea, zacelí, zahojí, hydratuje, vyhlazuje popraskané paty, doporučuju.(ale bez pemzy to nepůjde, to určitě víte)
  4. Opět Oriflame, oční stíny Shimmer eye dust v odstínu Emeral Green aneb sypké oční stíny, velmi pěkný odstín, taky někdy zrecenzuji.
  5. Tělový krém Spa Wellness Magnolia & Cashmere od firmy Verona, resp. krém na tvarování dekoltu(hahaha), já ho používám na celé tělo. Vynikající výrobek, recenze bude brzy. Překrásně orientálně voní, vyživuje.
  6. No jo no, sandálkové období si žádá své...Food Scrub s vůní broskve od Oriflame. Ostřejší peeling na nohy, pěkně voní, funguje, Oriflame má vůbec kvalitní výrobky na nohy.
  7. BB Krém od Estée Lauder který jsem recenzovala ZDE
  8. Toaletní voda Jardins sur Le Nil...navím jak voní zahrada u Nilu, zřejmě ne tak pěkně jako tato vůně od Hermés...pikantní tóny grepu se špičkou manga a zvláštními tóny papyrusu...V mrazech je ještě krásnější...
  9. Oční stín Colour Tattoo od Maybelline odstín 35-On and on Bronze. Barva hraje na jistotu, slušivý odstín, dlouhá výdrž, to je v létě(nejen)zapotřebí.
  10. Tento stín je v létě vůbec můj nejmilovanější a dodnes mlátím hlavou o zeď, protože se tyto stíny přestaly vyrábět, ach jo. Jedná se o Colour Mousse 8Hr od Rimmel odstín 004 Splash. V akci ho můžete vidět ZDE a recenzi na stíny si přečtete  ZDE.
  11. Bioderma Hydrabio sérum, brzy bude recenze, perfektní věc.
  12. Čistič Coal face z Lushe, taky bude recenze. Kdybych to měla zkrátit, velmi mi vyhovuje.
  13. Mint Julep Masque od Queen Helene, maska na akné za pár korun, krásně vyčistí pleť, jen to chce pravidelnost....
  14. Infantilní sprchový gel Hello Kitty, hodí se teď na léto, voní jako Piňa Colada, takže exotický mix ovoce v čele s kokosem, prostě úlet.
  15. Můj milovaný olejíček na vlasy Kérastase Chroma Riche. Pomáhá mi vlasy uhladit, dodá lesk a "šťávu", nanáším po každém umytí vlasů.
  16. Tvářenka ke které jsem konečně dostatečně zhnědla. Mac Mineralize Skinfinish Gold Deposit. Recenze je ZDE
  17. Balea Clear-Up Strips, lepší pásky na nos jsem ještě nevyzkoušela, nos mám čistý jako bych se právě narodila(tím zdravím Julču):-).


Tak jo, to by bylo vše. Připomínky, dotazy, vše co máte na srdci a na jazyku pište do komentářů na které se velmi těším, ostatně jako vždy:-).

16 komentářů:

  1. Pěkný článek :-) Moje sestra má ty náplasti od Baley taky a vůbec jí nepomáhaly, takže je vyhodila.. Ale pokud tobě pomáhají, tak za tu cenu nekup to, žejo? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí kolem stovky, mám ten dojem, ale pokaždé se najde někdo s jiným názorem:-), na mně fungují.

      Vymazat
  2. Kdybych neměla Nil jen v malém 15 ml balení, tak se s ním polívám snad denně :D Takhle si ho šetřím. A dostala mě informace, že je to v podstatě limitka (každá Zahrada) a že už se vlastně teda postupně doprodává... no to nééé, proboha! Nedělejte to, Hermesáci!!
    Kérastase jsem zkoušela, nebyl oto špatný, jen trochu moc vodnatý na můj vkus - oeljíček by mohl být hustší.
    Těším se na recenzi Coal Face a Hydrabia séra! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, opravdu to jsou limitky? No tak to abych si vůni začala šetřit, sakryš. Taky jsem měla to malé balení, díky kterému jsem si teď nedávno splnila sen v podobě plného balení:-)
      Olejíček není moc pečující, spíš na efekt, udělá krásné vlasy. Příště si koupím nějaký jiný, který i pečuje. Na recenzích se už pracuje(v hlavě, hehe):-)

      Vymazat
    2. Bylo mi to tak řečeno :( Sice jsou na trhu už relativně dlouho, ale to nic neznamená.
      Na konec - kolik krásných vůní limitka ani nebyly a stejně vzaly rychlý konec :( Dneska nemá žádná vůně jistou budoucnost. Teda, jedna snad ano - Chloé! >:-(

      Vymazat
  3. Mám stejnou akorát tužku na oči a jsem s ní hrozně spokojená. Ze všech tužek co jsem měla se mi s ní kreslilo snad nejlíp :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rorynko, tužky jsou skvělé, já měla voděodolné tužky různých značek a cen a zůstala jsem věrná jen této od Essence.

      Vymazat
  4. Ty stíny Rimmel mě taky mrzí... měla jsem jinou barvičku a milovala jsem je, hlavně pro jejich úžasnou výdrž. Tak asi taky zkusím ty Colour Tattoo :)
    Náplasti od Baley mám taky, zatím nevidím velký výsledek, ale asi jim dám ještě šanci, když Ti tak pomáhají :)
    Peťa

    http://rainbowworldofcosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rainbow, dá se říct že Tattoo a Colour Mousse jsou srovnatelné co se výdrže týče, jen se pak rozcházejí. Konzistence mi je příjemnější u Tattoo, barvy, efekt na víčku, tam zase vítězí Rimmel. No každopádně díky bohu alespoň za Tattoo:-)
      Náplasti od Baley mi z nosu vytáhly téměř všechny nečistoty na jeden zátah, pravda, nic příjemného to není...:-D

      Vymazat
  5. Dalsi pekny clanek :) moc se tesim na recenzi Hydrabia sera od Biodermy a na ten cistic od Lushe. A jen tak mimochodem jsi me nalakala na ''tvuj milovany olejicek'' od Keratse, protoze jejich vyrobky mam rada :)

    Jo a ty nalepky na nos pouzivam taky, u me funguji krasne ikdyz jsem na ne ne vzdy cetla chvalu, akorat me pak nezkutecne lehta nos a nejde se poskrabat, proste kazdych 10 sekund si musim rukou prejed pres nos...asi jak se stahuji ty vycisteny pory nebo ja nevim....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeanny, recenze budou již brzy, Kerastase je i má oblíbená značka na vlasy, jen kdyby nebyla tak drahá:-)

      Mě taky trošku lehtal nos a pak to strhnutí, docela to bolí jak se ta náplast k nosu přisaje. Za ten vyčištěný nos to stojí:-)

      Vymazat
  6. Tak na ty pásky se musím mrknout :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wesulle, není zač, snad bude spokojenost:-)

      Vymazat
  7. Jsem zvědavá na tu recenzi rtěnky od Oriflame. Pořád koketuju s myšlenkou si pořídit nějakou rtěnku (doteď jsem používala jen lesky na rty a nějak mě přestaly bavit) a nechce se mi do toho investovat kdovíkolik stovek, když nevím, jestli to vlastně budu nosit. Oriflame je docela přijatelný do začátku, ale nechci se spálit zas úplně a pořídit si místo rtěnky vysloveně téměř nebarvící balzám na rty, tak mě třeba inspiruješ. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělám ji co nevidět, včetně její sestry, která není limitovaná:-)

      Vymazat
  8. eToro is the most recommended forex broker for beginning and advanced traders.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...