Prohledat tento blog

pondělí 27. srpna 2012

Krém na obličej a tělo Extra Soft bioOliva-Eveline Cosmetics

Když odjíždím na delší dobu pryč z domu, ráda si beru do kufru nějakou tu novou vůni a kosmetiku, protože si pak zážitky z cest připomínám skrze dané výrobky a vůně. Stačí hrábnout do mé kosmetické skříňky a něco nového vylovit. Tentokrát to byl, mimo jiné, pleťový a tělový krém od Eveline. Tato kosmetika je kosmetikou polskou, takže pokud se vyhýbáte polským výrobkům z jakéhokoli důvodu, vyhněte se obloukem i kosmetice Eveline.



Obsahuje extrakt z olivových listů a samotný olivový olej, ureu ,vitamíny A, E, F, D-pathenol a allanotin. Na obalu píší i něco o UVA/UVB filtrech, ale vzhledem k neudaným hodnotám je pro mne tato informace irelevantní. Taky netuším co se skrývá za švýcarskou recepturou o které se také dočtete na obalu...



Jaké dojmy mám z tohoto krému já? Jsem nadšená. Koupím si ho i příště, protože tak univerzální krém, jako je tento, se hodí vždy. Začnu konzistencí. Ta se podobá změklému máslu, velmi dobře se roztírá a v mžiku se do pleti vsákne. Pleť je po jeho nanesení sametově heboučká jako právě dozrálá broskev. Vyživující schopnosti se pohybují někde uprostřed stupnice, tzn. že ačkoli je tento výrobek pro suchou až velmi suchou pleť, já bych ho doporučila pleti normální až sušší. Velmi vysušené pleti pravděpodobně stačit nebude.



Dalším plusem je vůně. Svěží, jemná a povedená. Pro chlapy budete takto navoněná přímo neodolatelná, vím o čem mluvím:-D...
     Krém jsem samozřejmě zkoušela i na obličej a ano, na můj obličej je použitelný v pohodě. Žádné pupínky, žádné pnutí a přiměřené vyživení. Komfortní pocit. Takže pokud nejste ťuťuňuňu sérová a značková pleťová  maniačka, sedne třeba i vám...Osvědčil se mi i jako krém na ruce.
Shrnuto podtrženo, já jsem spokojená a dávám 10/10.
Cena 69,- korun za 200 ml výrobku. Kupovala jsem na lékárna.cz:-)


13 komentářů:

  1. Udělala si mi velkou radost, že se konečně Eveline objevila i někde jinde, než na mém blogu:-) Mám tuto kosmetiku moc ráda,jejich tělová mléka a různé krémy jsou super. Ale konkrétně tady ten jsem ještě neměla. Při další objednávce ho zvážím.

    OdpovědětVymazat
  2. kto ma predsudky voci polskej kozmetike, mal by o ne rychlo prist... nie je o nic horsia, ako ktorakolvek ina. Fajn vyrobky ma Eveline, aj Lirene a Bielenda (a to nechvalim preto, lebo s nimi spolupracujem).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zrovna já znám pár lidí, co by NIC z Polska nekoupily...ale já mám tucha, že jde jenom o pózu...něco jako nejím jiné hovězí než z mladého býčka...:-D

      Vymazat
  3. v poslední době se množí recenze právě na Evelin kosmetika.. a ta mě čím dál více laká:) uvidím, tento krém by se u mě určitě neztratil;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš za to může příznivá cena a celkem solidní hodnocení uživatelů:-)

      Vymazat
  4. Takýto univerzálny krém hľadám už dlho ako náhradníka za môjho obľúbenca Dove. Najbližšie sa po ňom teda popozerám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem ho i v drogériích, ale teď zrovna nevím v jakých konkrétně...

      Vymazat
  5. já si eveline kupovala, když jsem bydlela v polsku a vyhovuje mi mnohem víc než ziaja, takže ti tento krém schvaluji.

    OdpovědětVymazat
  6. Spousta lidí má vůči polským výrobkům výhrady, ale co se týká kosmetiky, tak plně souhlasím, že je to neoprávněné. Ne že bych ji vyhledávala, ale některé z mých nejoblíbenějších a dle mě nejlepších věcí, co používám, jsou polské! Já jsem teda ťuťuňuňu, tak asi krém nevyzkouším :-D Ale minimálně na cestování je to zajímavý tip, nebo na dárek pro ženy, o kterých vím, že jsou drsnější než já :-D Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem zrovna ta extra vysušená tlama, už z fotky je mi jasné, že mi to stačit nebude...:-/

    Chjo...

    OdpovědětVymazat
  8. Lucko, v zimě by mi na ksicht taky nestačil, to potřebuji nutrilogii dvojku:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...