Prohledat tento blog

středa 1. srpna 2012

Letní makeup

Zdravím všechny mé čtenářky,
dnešní článek je zaměřený na letní líčení. Je 1.srpna, kdy jindy si dopřát třpyt, barvy, prostě divočinu...Tento druh líčení pro mne není žádná novinka, většinou se maluju přesně tak, jak uvidíte na fotkách. Můžete ho nosit přes den i na večer, na dovolené...Je to pohodový makeup vhodný k nějakému dobrému drinku někde na zahrádce:-)
Docela jsem na sebe naštvaná. Tenhle druh makeupu jsem letošní léto vyvětrala jen párkrát, drtivá většina dnů se nesla ve jménu žádnýmakeupnesnesu, nutno říct, že mně na škodu:-(...





 Fotky trochu té barvy sežraly...no co už.
Líčení samo o sobě je rychlé. Já si naředila dva bb krémy, a to ten tmavý od Estée Lauder a Diamond Pearl od Skin79. Tuto "směs" jsem nanesla na obličej. Pod oči a tam kde bylo potřeba jsem nanesla korektor L'oreal infallible.












Tvář jsem vystínovala bronzerem, to už je jedno jaký použijete, já použila Terra-Cotta Glow od Shiseido. Nanesla jsem ho na vrch čela(tam, kde začínají růst vlasy), pod lícní kosti a pak na hranu čelisti(tzv. trojka). Na lícní kosti použijte rozjasňovač, já použila můj oblíbený Moon Beam od Benefit, který jsem také nanesla na rty, místo
rtěnky.











Oční stín jsem použila tyrkysový  Rimmel colour mousse odstín 004 Splash. Nanesla jsem je na celé víčko a rozetřela je na nadočnicový oblouk. Pod oko jsem použila stín Bobbi Brown odstín 16 Slate, je to matná šedá. Do spodní vnitřní linky oka jsem nanesla fialovou konturku Essence, voděodolnou v odstínu 08 touch of glam. Nakonec jsme nalíčila vrchní i dolní řasy řasenkou Gosh Amazing Length'n Build.






Líčíte se v létě? Používáte divoké barvy nebo preferujete přirozenost? Líbí se vám takové líčení nebo byste si na sebe takový makeup nedaly? :-)


32 komentářů:

  1. Dobrý, líbí, jenom bych pro sebe vyměnila to BBčko od Skin79(zhrozila jsem se při jeho bližším prozkoumání a zjištění množství třpytek v něm :D ).
    Nemáš zesvětlené vlasy? Jsou celé takové, jako by ses vrátila z dovči (jo, celé je to bezva dovolenkový look!)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, mně se Pearl hrozně líbí, třpytky tam jsou a ne málo, to je fakt, ale dělají mi krásnou, projasněnou pleť, já už si objednala celé balení a zlákala jsem i sestřenici, která je z něj naprosto odvařená:-)
      Jinak ne, nemám zesvětlené vlasy, chodím si jen dodělávat melír, ale jak je člověk opálenější tak ta blond víc vynikne...ale uvažuju o kaštanové, takové té temné, tak uvidím jestli se rozhoupu:-)

      Vymazat
    2. No jasný, klasika - někdo se tomu vyhýbá, někdo se v tom vyžívá :)
      A závidím opálení, já to letos asi nemám šanci zvládnout... Jestli tu barvu zkusíš, pak jsem hodně zvědavá na výsledek!

      Vymazat
    3. Tak na výsledek jsem zvědavá i já:-D, jinak opálení je získané na koupališti a procházkami se psem, dovolená teprve klepe na dveře:-)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší. Já si říkám, že bych se asi měla naučit pracovat s bronzerem, když už je to léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M., vyplatí se to, není na tom nic těžkého, dobré video má Lisa Eldridge, konkrétně tady http://www.lisaeldridge.com/video/24954/contour-highlight-simple-bronzed-look/

      Vymazat
  3. Teda kde si vzala ty stíny od Rimmelu, vždyť se už hodnou chvíli nevyrábějí:-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakoupila jsem si některé přes net, to už je tak rok a některé v Rossmannu ve výprodejovém stojanu:-)

      Vymazat
  4. Já se taky připojím, že s bronzerem vůbec neumím. Nikdy mi to nepřipadá přirozené, spíš si přijdu flekatá a výsledek vypadá, jako bych měla špatně vybraný odstín makeupu, aspoň tak si připadám. Závidím všem, co si umí udělat pěkný kontury:) Jinak líčení je moc hezký, tenhle stín od Rimmelu jsem viděla v Rosmannu ve výprodeji a říkala jsem si, že bych si s takovou barvou asi neporadila, ale ty to máš moc hezký. A zaujal mě ten Moon Beam nanesený na rty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono na tom bronzeru fakt nic není. Hodně jsem váhala, když jsem prozkoumala drogerii - samé do oranžova a/nebo třpytaté, jo s tím bych uměla ztropit neplechy na svým obličeji! Pak mi někdo doporučil bronzer od Barry M a dobře udělal, je fantastický, nedá se s ním nic přehnat, přepálit, líčí naprosto přirozeně a bez třpytek a je vhodný i pro hodně světlé typy, jednoduše paráda! ;-) Musím se dokopat a sepsat o něm článek, zaslouží si to. S ním není potřeba nic umět ani mít drahé štětce.
      Verunka

      Vymazat
    2. Verčo, tak to se teda dokopej, jsem na něj zvědavá a začínám slintat:-)...Už se těším na recenzi a jsem nastartovaná k objednání.

      Vymazat
    3. Tak děkuju za tip:) Já bych asi potřebovala, aby mě tim bronzerem někdo nalíčil a dokázal mi, že to nemusí vypadat jako šmouha:)))))

      Vymazat
    4. Rozkaz, šéfe! :D Vynasnažím se co nejdřív vyhovět.

      Beauty: fakt to není těžké, a to jsem ani neviděla předtím Lisu ani Pixiwoo ani nikoho jiného ;) Docela pěkný návod má na blogu trb, ten je srozumitelný i s fotkami.

      Vymazat
  5. Mně se barevné líčení líbí, ale ne na mně.. Nesnesu žádné barvy kromě hnědých, šedých, prostě takové ty neutrální.
    Mimochodem , máš moc hezké rty, krásně plné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji, ale zrovna na hnědých očích se mi výraznější barvy moc líbí, ale je fakt, že ty se líčit nepotřebuješ vůbec, šťastná to žena a ještě k tomu blondýna:-)

      Vymazat
  6. A nevíte někdo o bloggerce, která nepoužívá třpyt, rozjasnění, bronzery, lesk? :-) Já kdybych na sebe tohle aplikovala, všichni si prohlídnou moje rozšířené póry a ještě by to vypadalo, že jsem se právě několik hodin roštovala na slunci a leje ze mě pot. Proč je to teď tak moderní, když je to pro mě nepoužitelný, ách jo. :-) Miluju mrtvolně matnou pleť, sluší mi, ale fakt není kde brát inspiraci, ještě jsem nepotkala žádnou bloggerku podobného typu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D, ty jo...Tak já třpytky taky nemusím, ALE je léto, tak proč se nelesknout jako prasátko??:-D Chápu, máš rozšířené póry...Já mám zase pocit, že téměř každá blogerka pomlouvá Diamond pearl, tak asi ten třpyt nemusí, jako ostatně já, mám raději matno. Ale miluju jak se mi mé vykrmené skřaně lesknou:-D

      Vymazat
    2. Já to nesnáším a doufám, že přijdou doby, kdy se do módy vrátí photoshopově matná vosková tvářička. :-D Já se prostě s trendem jakože přirozeného lesku, rozjasnění nemůžu smířit. Kdybych se chtěla přirozeně lesknout, tak se nemusím malovat, né? :-D Lesku mám svého dost, milí výrobci kosmetiky, táhněte s rozjasňovači do... domů. :-D

      Vymazat
    3. ...se neboj, nadende zima a šup, všichni budou chtít být matní a mít rty v barvě portského:-)

      Vymazat
    4. Opravdu může jednomu člověku v létě slušet kilo bronzeru a v zimě voskově bílá pleť? Nejsem divná, když se toho svého držím celý rok navzdory bronzovací masáži v létě? :-) Musím uznat, že tobě letní opálení a barvičky ale padnou. :-) Tyrkysová by možná stála za pokus i u mě. :-)

      Vymazat
    5. já se snažila být mrtvolně bílá a matná celý život, pudruju si BB kremy, nemam rada lesk, ale vadí mi jen v T zone, takze jsem si letos zvykla dat si misto tvarenky bronzer a libi se mi to...dokonce jsem si poridila i 1 rozjasnovac, ale zatim jsem se s nim uplne nezzila

      Vymazat
  7. krasne ti ide tato farba k ociam!

    OdpovědětVymazat
  8. Je to krásný make-up. Já teď poslední dobou používám spíše nevýrazné stíny a červený lip stain :-) Ani se mi nechce na sebe patlat několik vrstev krémů, make-upů, korektorů a nebo se stínovat s barvami stínů na oči :-)

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkné líčení :) já sama mám teď přes léto raději decentní kombinace, žádné tuny líčidel. Kdybych mohla, chodím skoro bez ničeho :) Na druhou stranu je období bronzerů a rozjasňovačů, takže se toho musí využít :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně povedené líčení. Úplně to září létem a takovou tou pohodou :). Teď mám chuť taky něco takového zkusit :D. Dobrá inspirace :))

    OdpovědětVymazat
  11. Sluší ti to. :) A Moon beam se mi taky zamlouvá! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké líčení :) Na ten Benefití rozjasňovač si dělám zálusk, tak snad už se k tomu dokopu :-) Jinak se mi začal líbit i ten bronzer. Mám uplně stejně pihovatý obličej jako ty a musím se přiznat, že se mi to takhle moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi krásná. Taková jemná, ženská...jako víla:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za milé komentáře všem:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Přes den stačí korektor, řasenka a lehce linka a na večer, když už se někam chystám takje to trošku výraznější))

    OdpovědětVymazat
  16. strasne krasna zenska:)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...