Prohledat tento blog

pondělí 20. srpna 2012

Maska na vlasy Absolut Repair Cellular-L'ORÉAL Professionnel

Tuto masku na vlasy jsem si kupovala v době, kdy na tom mé vlasy byly hodně blbě. Podle názvu, který obsahuje slova "absolut" a "repair", jsem byla skoro přesvědčená o zázraku. Maska nadupaná silikonem a s výživným složením by mohla být to pravé ořechové, no...jenže...


...to bych nesměla mít jemné vlasy. Po použití jsou mé vlasy hebké a zregenerované, dobře se rozčesávají a dokonce uhladí i poničené konečky. Je ale moc těžká, takže žádný objem, nic takového. Dalším vedlejším jevem je rychlé zmaštění vlasů. Půl dne vypadají vlasy dobře a ten zbytek...jako bych si je máčela v oleji:-(.
Parfemace masky je pro mě divnotaj, absolutně netuším po čem voní, ale vím že mi vůbec nevoní a samotná vůně je dost silná...taková jakoby mléčně ovocná...?


Pátou složkou ve složení je silikon, bez kterého se mé vlasy už neobejdou, prostě bych je jinak nerozčesala.
Konzistence masky je mi naopak velmi příjemná, připomíná mi změklé máslo a to i barvou. Je velmi kluzká, takže výrobku nespotřebujete mnoho. Zkoušela jsem masku nanášet jen na konečky, ale bohužel mám vlasy poničené po celé délce, takže to nestačilo. Pokud máte nějaký dobrý tip na masku, která je silně regenerační(a prosím ne Gestil Wonder, ta mi nevyhovuje), tak mi napište do komentářů:-).


Výrobek sám o sobě není vůbec špatný, doporučila bych ho spíše ženám se silnějšími, hustšími vlasy. Skutečně vlasy uhladí a dělá je krásně lesklé, zdravé a pevné. Maska se u mně neztratí a své využití najde, kdyby jen na ty konečky.

Takže ještě jednou, máte nějaký dobrý tip na poničené, ale jemné vlasy? Jakou masku používáte vy?

43 komentářů:

  1. Nedávno jsem začala používat Latte od Kallos, zatím se mi jeví jako skvělá.

    OdpovědětVymazat
  2. vies co, ja mam tie "silne a huste" vlasy, ale ani mne tato amska nevyhovuje. Presne ten isty efekt ako popisujes - asi tak pol dna sa to este da, potom uplne spadnu a rychlo sa mastia.

    Fajn maska bola Age Recharge z radu Resistance od Kerastase. Je gelovo kremova, takze vlasy nezatazi a vyzeraju po nej perfektne. Aspon tie moje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, tu masku moc dobře znám, je skvělá, asi nejlepší co jsem kdy měla, jen ta cena:-(

      Vymazat
  3. Tuhle jsem taky používala, když jsem měla doost zničené vlasy, ale jak píšeš, objem nula. Zkus třeba její lehčí verzi intense repair, ale taky mi vlasy po ní plihnou.
    Jinak jak už je nahoře zmíněná, tak určitě Kallos latte, ta mi přijde taková lehčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, Kallos latte, píšu si:-)

      Vymazat
    2. Tvoje recenze byla jedna z těch, díky kterým jsem si Latte koupila :) Za ty peníze je to vážně poklad.

      Vymazat
  4. mě už delší dobu vyhovuje tato http://www.allure.com/images/beauty-products/hair/2012/loreal-paris-ever-creme-deep-nourishing-masque.jpg ale obávám se, že se dá sehnat jen někde po internetu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, to je přesně ta maska kterou jsem u tebe viděla a hned jak budu mít možnost, koupím ji, vypadá více než slibně:-)

      Vymazat
  5. Já mám úplně podobné vlasy: zničené a jemné. Nedávno jsem objevila kondicionér od L´Occitane (s pěti BIO oleji) a skutečně si nemůžu vynachválit. Mám tudíž počíháno i na jejich masku, tu si lidi taky hrozně chválí a je to o něco přírodnější než L´Oreál (ač tam nějaký ten silikon asi taky bude, ale nevím...)

    Byla jsem taky moc spokojená s Capiforce maskou od Melvity, ale ta je zcela bez silikonů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu masku s 5 olejmi mam vyskusanu, je tiez skvela!

      Vymazat
    2. Tak to zní zajímavě, díky za tip:-)

      Vymazat
  6. Já jsem tuhle masku měla taky a byla jsem s ní moc spokojená. Jen ta parfemace mi vadila. :-) Teď používám masku z Body Basic (http://www.body-basics.cz/cz/katalog/pece-o-vlasy/papaya-macadamia-mask-for-damaged-hair-200ml.html) a ta mi moc vyhovuje. Bohužel nevím, jestli se dá ještě sehnat v jejich obchodě, protože nedávno vše vyprodávali s 80% slevou.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní4:58:00

    Tip na poničené vlasy = ostříhat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice to možná pisatel/ka myslel/a jízlivě, ale na poškozené vlasy nic jiného nezabírá. Ostříhat, začít znovu a pravidelně zastřihávat. Žádný masky nedokážou zacelit vlas, který už je jednou poškozený. Jemný vlasy tím spíš, pokud to člověk nechává na sílu růst, tak ty vlasy po žádný masce nebudou pěkný. (Taky mám jemné vlasy a nedávám na ně nic jiného, než šampon, jakékoli jiné přípravky je zbytečně zatěžují.) Neznám nic horšího, než jemné vlasy, které jsou poškozené, případně bez vhodného střihu a nositelka na nich lpí. Promiň. :-)

      Vymazat
    2. Hehehe, já mám konečky ok, pouze vysušené a ano, lpím na svých vlasech po ramena, to se zase omlouvám já tobě. Ale díky za cenné rady, holky, evidentně si notujete:-D Nechcete spolem založit blog?

      Vymazat
    3. Tu ironii si laskavě nech od cesty. (A vůbec to teď nemyslím mile, vlídně a sluníčkově a je mi to jedno. Jakkoli jsem úvodní anonymní komentář svým příspěvkem zmírnit chtěla.) Nenapsala jsem nic jiného, než svůj názor (je to zbytečné, nepomáhá to a nikdy vlasy se žádnou maskou nebudou vypadat tak hezky jako vlasy, které jsou zdravé). Ustřihnout a nechat dorůst zdravé (nepoškozené, nevysušené, nazvi si to jak chceš) vlasy je možná rada, která se ti nelíbí, ale cenná rozhodně je, protože imho se dočkáš nejlepšího výsledku. Za to nemůžu, že se ti to nezdá. ;-) A abych reagovala na tvou neméně cennou radu, tak blog už mám, ale ne o vlasech, řekla bych, že by to celkem nikoho nezajímalo, pro vlastní hlavu dělám to nejlepší, co umím a to stačí.

      Vymazat
    4. Levandule, na suché vlasy si dělám zábal z arganového oleje, je to lepší než kdejaká maska :)

      Vymazat
    5. Fakt? Tak to vyzkouším, levný a zajímavý tip,díky:-)

      Vymazat
    6. Anonymní13:52:00

      To je blbost, mně vlasy zničené kadeřnicí pomohly zachránit oleje, obyčejné bio oleje. Jsou nad všechny masky. Tedy s výjimkou olivového, ten měl u mě efekt nežádoucí.

      Vymazat
  8. ciment thermique od kerastase

    ona to sice není vyloženě maska pro poškozené vlasy ve stejném smyslu jako tenhle loreal, ale bez ohledu na to si myslím, že by ti mohla vyhovovat - po použití jsem viděla zřetelný efekt, pokud jde o posílení vlasů - opravdu byly na opak pevnější a měly větší objem (a to jsem si ji kupovala prostě jako ochranu při fénování a žehlení, takže něco podobného jsem nečekala)
    dalším plusem je, že moc příjemně hořce citrusově voní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooro, ciment znám moc dobře, velice mi zlepšil kvalitu vlasů a zcela jsistě se k němu zase vrátím:-) Ano a vůně byla skvělá.

      Vymazat
  9. Ahoj, od masek mám stejný požadavek jako ty- vyživit, ale nezatěžkat. Nyní používám Loreal Professionnel - šampon Abondance De Cacao + masku ze stejné řady. Na předešlých maskách, které jsem vlastnila, mě štvalo, že vlasy byly příliš jemné, tahle maska to nedělá. Navíc vlasy nezatěžuje. V řadě nature od Lóreal jsou i výrobky speciálně pro suché vlasy. Já mám na objem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ta kakaová eco řada mně moc láká, děkuji ti za tip:-)

      Vymazat
  10. Už som sa potešila že na základe aj tvojej recenzie sa konečne odhodlám masku buď kúpiť, alebo nekúpiť, ale predlajs, lebo som nerozhodná ešte viac :D Mám tiež jemné vlasy, ale nenormálne zničené, dĺžky suché, od korienkov po jednom dni mastné... neviem neviem čo mám robiť... láka ma to ju vyskúšať, no odrádza ma cena:(

    http://msabigaill.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní13:22:00

    Zrovna teď používám tuhle masku společně se šamponem téže řady a přesně jak říkáš - vlasy na dotek i pohled super, ale jen na pár hodin. Bohužel jsem totiž taky majitelkou jemných a suchých vlasů:-( Jinak ke komentáři výše, že používat jen šampon a ostatní je zbytečné - mě kadeeřnice naopak říkala, že na dlouhé vlasy právě patří maska dokonce místo kondicioneru a že je to nezbytné, protože konce jsou už "staré" a tudíž potřebují intenzivní péči! Lu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to samé mi říkala má kadeřnice, používám především masky a dobrý je i kondicionér z lídlu:-)

      Vymazat
  12. Mě tato maska dorazila včera a první dojmy super. Voní, vlasy dělá krásné a hebké. Jsem zatím dost spokojená. Vzala jsem si i thermo gel stejné značky a z toho jsem doslova nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, díky za tip, na thermo gel jsem docela zvědavá...

      Vymazat
  13. Ahoj, na Tvem blogu jsem dnes poprve a vsimla jsem si, ze se casto zminujes o tom, ze jsi svetly pihovaty typ. Dle fotek, ktere jsem zde mela moznost zahlednout, si dovolim tvrdit, ze ti to slusi vic bez make-upu. Jedine, co podle me opravdu potrebujes, je sikovny kadernik. Uces totiz dela hodne. Neber to jako vycitku nebo kritiku, myslim si, ze s jinymi vlasy bys opravdu prokoukla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mardou, díky za názor, zamyslím se nad tím...

      Vymazat
  14. Mě napadá řada alterna bamboo..je to fakt pecka..ale ta cena není teda nic moc..ale vlasy jsem po ní měla jedna báseň...ten jejich olejíček...mno..mlasky mlask :)))

    OdpovědětVymazat
  15. vlasy sice poškozene nemam, ve smyslu poskozene barvou, ale zase je mam dlouhe, takže ono to ve vysledku mozna vyjde podobne.

    nicmene pouzivam od Redken Time Resist, celou řadu a jsem s tim moooc spokojena, urcite koupim znova a musim rict, ze vlasy se mi po tehle peci zhezčely:-))

    OdpovědětVymazat
  16. Já právě slyšela na Redken velkou chválu, taky na řadu Extreme a body full nebo jak...Takže díky za tip, píšu si:-) Jen asi jinou řadu na poškozené vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo prosim te takhle v ty dvě v noci uz mi to moc hlava nebere, neni to Time RESIST, ale Time RESET:-)

      jak dojedu tyhle lahvicky, mam na změnu matrix biolage, ale pak se hned vratim k tomu Redkenu

      Vymazat
  17. Biosilk.. sada šampon+kondicionér+takové to tekuté hedvábí.. tři dny používání a vlasy jako nové :) (a to byly před použitím v absolutně příšerném stavu ;) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš, zrovna to mám doma, vynikající! Opravdu mi to pomáhá.

      Vymazat
  18. Fiberceutic maska + sérum dokáže vlas "opravit". Mrkněte na videa na youtubu - fakt to funguje. Ale musí být i to sérum k tomu, né jen maska. Já to objednávám tady: http://www.vlasy-loreal.cz/cz_fiberceutic,19.html

    OdpovědětVymazat
  19. Fiberceutic maska + sérum dokáže vlas "opravit". Mrkněte na videa na youtubu - fakt to funguje. Ale musí být i to sérum k tomu, né jen maska. Já to objednávám tady: http://www.vlasy-loreal.cz/cz_fiberceutic,19.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuju moc za typ, zní to moc zajímavě, takže dávám do oblíbených a jak dopotřebuju věci co teď mám, tak určitě vyzkouším.:-)

      Vymazat
    2. Za tip...dneska jsem trošku mimoň:-D

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...