Prohledat tento blog

čtvrtek 9. srpna 2012

Pleťová a tělová kosmetika Oriflame-Recenze část druhá

Dnes tu pro vás mám tělovou a pleťovou kosmetiku značky Oriflame běžně dostupnou  v katalogu, nejsou to žádné limitované edice. Pokud bych měla říct které výrobky si ode mě kupují zákaznice nejčastěji, zvítězily by krémy na obličej a to především z těch dražších řad jako je Skin Royal, Time Reversing a Diamond Cellular. Osobně mám velmi ráda krém Diamond Cellular, který pleť krásně prozáří a má příjemnou parfemaci. Určitě se k němu zase jednou vrátím.
Tak a teď hurá na recenzi:


FOOD SPRAY REVIVING EUCALYPTUS & MINT-MOŽNÁ
Od osvěžujícího spreje na nohy nečekejte žádný zázrak. Chladivý pocit po nastříkání je ovšem k nezaplacení, jen škoda že ta svěžest nevydrží déle jak pár minut. Voní po mentolu a eucalyptu, takže pro smraďochy dobrý:-D

NATURE SECRET SHOWER GEL WHEAT & COCONUT-ANO
Není žádným tajemstvím, že vše co má v názvu "coconut" je pro mě rázem atraktivnější. Jsem hold kokosový závislák. Tento sprchový krém je prostě jenom sprchový krém který voní po kokosu. Mně to stačí, parfemaci miluju a ekzém z něj nemám, co víc si můžu přát:-)

FOOT CREAM WITH 10% UREA CRACKED HEEL REPAIR-ANO
Kdybych měla tu moc, všem bych nakázala mazat paty tímto krémem a to každý večer. Rázem by mě nenatahovalo při pohledu na většinu českých chodidel, obzvláště pak v sandálovém období. Jo, asi bych měla diktátorské sklony, co naplat. Z toho vyplývá, že krém funguje a když k němu přidáte kámošku pemzu, není co řešit: "Ať žijou sandálky a ponožky do popelnic"!:-)

ESSENTIALS FACE MASK WITH COTTON SEED OIL & VITAMIN E-ANO
Výhercem v kategorii překvapení roku se stává...levná maska od Oriflame, tož kdo by to byl čul toto??:-D
Prodává se v dvojbalení, stojí v akci kolem dvaceti korun. Maska je bez skrupulí naprosto vynikajícněvynikající. Máte suchou pleť? Potřebujete ji vyhladit nebo zatočit s podrážděním? Mám pocit že "šupinka" po všech těch recenzí se šupinkami je mé druhé jméno, takže si přisadím opět. Zkuste ji na šupinky, zabere. Stačí nanést na deset minut a opláchnout. Tentokrát oriflame soudružky v recenzích nekecaly.

PURE NATURE TEA TREE & ROSEMARY PURIFYING OIL-ANO
Olejíček je vhodný na bodnutí hmyzákem, popáleniny a je i skvělý na beďary. Směle do něj, funguje. Mám už asi tak desáté balení.

TENDER CARE PROTECTING BALM-MOŽNÁ
Leckoho výrok "možná" zaskočí, ale my, co známe Skin protectant 8hr od E. Arden, víme své. Jako jo, dobrá vazelínka v kelímku, hlavně když je parfemovaná, to se bude holkám líbit...Ale abych nekřivdila, sem tam ho použiju na obličej a dobrý.

ROYAL VELVET SUPREME DAY CREAM SPF 15-ANO
Už jsem o něm psala. Dobrý krém na zimu pro suchou pleť, teď v létě je na mě moc hutný.

MILK & HONEY GOLD NOURISHING HAND & BODY CREAM-ANO
Měla jsem k němu i sprchový krém a tuhé mýdlo. Vše na jedničku. Pokud si potrpíte na čistoprádelní mýdlové vůně s trochou bílých kvítků, stejně jako já, tak neváhejte a vyzkoušejte. Tento krém určitě stojí za koupi. Krásně pokožku zvláční, rychle se vsaje a jako krém na ruce je taky moc fajn. Doporučuji.

ROYAL VELVET CREAMY CLEANSING MILK-MOŽNÁ
Možná proto, protože je předražené. V akci za dvě stovky? Docela dost. Jinak je fajn, akorát teď na léto preferuju lehčí odličovadla. Za tu cenu vám raději doporučím pleťový a tělový krém od Atoku, ten má mnohem atraktivnější složení.

Vaše dojmy z pleťové a tělové kosmetiky Oriflame jsou jaké? Co byste mně doporučily a co vás naopak zklamalo?





24 komentářů:

  1. hahaha tak ja som zamilovana do toho ruzoveho vajicka az po usi si mi to teraz zrusila :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, ale ardenka je dle mě lepší a cenově dokonce výhodnější. Za 15ml vajíčka dáš v akce dejme tomu stovku a 50ml Skin protectant zhruba 300,-, na lékárna.cz mají 30ml za 150,-...:-)

      Vymazat
    2. Z názvu to moc nepoznám, bavíte se o zázračném kelímku, ne? To je neuvěřitelně předražený. Neříkám, že to nefunguje, ale v podstatě je to ovoněná vazelína v roztomilým balení. Měla jsem ho jednou, musela jsem ho zkusit, ale rozčiloval mě i ten miniaturní kelímek, do kterýho jsem musela sahat. :-)
      Pure nature si snad koupím, když ho tak chválíš. http://cz.oriflame.com/products/product-list.jhtml?prodCat=skincare&brandCat=scpurenatureorganicteatreerosemary Co z toho prosím tě myslíš, ten čistící olej anebo tu protizánětlivou tyčinku? Korektor jsem kdysi měla a nějak mi přišlo, že kryje docela naprd... Jaký je mezi těmi dvěma produkty, prosím, rozdíl, nevíš, co je lepší lokálně na nedokonalosti? Maně si vzpomínám, že nějakou tyčinku s tea tree jsem měla, to tu řadu inovovali? Ta mi neseděla, nezabírala a když se mi to s ní povedlo přehnat, akorát mi podráždila kůži. Dávat si tea tree na spáleniny, opary a jinak podrážděnou kůži mi připadá trochu masochistický...

      Vymazat
    3. Ai, teď nedávno jsem měla opar ze slunka a v pohodě, žádné podráždění nepřišlo. Řada je inovovaná, asi tak rok, ale nejsem si jistá. Korektor jsem měla a kryl slušně, jen ta výdrž byla na hraně a stejně jsem použávala jen tu zelenou část, krásně beďar vysušila. Rozdíl v léčivé tyčince a v oleji(ten je i na fotce) je v koncentraci tea tree, ve skleněné lahvičce je koncentrace nejvyšší a použív se lokálně. Tyčinka je taky vhodná pro lokální použití, ale koncentrace čajovníkového oleje je menší, takže za sebe doporučuji přímo ten olejíček.

      Ano a bavily jsme se o zázračném kelímku, jsou také na fotce, psala jsem ty recenze zleva. Já bych řekla že zázračný kelímek je jen nafouknutá marketingová bublina těžící z mnohaleté tradice. Ale je to pořád jenom vazelína.

      Vymazat
    4. Tak to bude asi ono, co já myslím. Já se po té zkušenosti tea tree právě trochu bojím. Tak si asi zkusím koupit nejdřív tyčinku a když mi udělá dobře, tak olejíček. Když to nepřeženu, tak mi to snad minimálně neublíží, ale je fakt, že na opar etc. bych to nedala, protože když jsem si pupínek samozřejmě rozdrbala, pálilo to v něm jako ďas. :-)) (Na opary netrpím, spáleniny a poštípaniny řeším Fenistil gelem. Jsem odmala přecitlivělá na komáří štípnutí. :-)

      Kelímek pomáhá, ale je to prostě obyčejná vazelína, žádný zázrak. Neříkám, že nemá své opodstatnění, ale tak za dvacet korun a ne dvě stovky, či kolik bývávala ta startovací cena tohohle zázraku. :-)

      Vymazat
    5. Jo, přesně. Kelímek je fajn, ale tak hodnota 35,-. Vyzkoušej tedy tu tyčinku(měla ji babička a byla spokojená, pravda i dávkování je lepší než u lahvičky)a dej vědět jak jsi dopadla:-)

      Vymazat
  2. Přesně, jak jsi řekla: " my, co známe Skin protectant 8hr od E. Arden, víme své" :D
    Dřív se mi zdál zázračný kelímek nepřekonatelný, ale od té doby, co mám Arden, nepoužívám nic jiného! Hlavně Ardenka nejen promaže, ale i poléčí- a to je hlavní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to trpíš, narozdíl ode mě, ekzémy. I na tu parfemaci sr dá zvyknout, ale teď jsem vykoumala na internetu, že osmou hodinu dělají i neparfémovanou, ale já si tak zvykla na tu podivnou vůni že bych nevoňavou nechtěla:-D

      Vymazat
    2. no pozor, už jsem slyšela i názor, že krásně voní :D

      Vymazat
    3. V podstatě souhlasím:-D...Jsem si tak zvykla, že bych mohla mít i édépéčko:-D

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo píše o kosmetice oriflame. Na blogu doporučuji a odrazuji průběžně. Řada Milk and Honey je fajn, ale šampon a kondicionér z té řady jsou hrozné, vlasy jsem měla nepěkné a hrozně rychlě se mastily (normálně se mi nemastí téměř vůbec). A Skin protectant mě zaujal, nechceš o něm udělat samostatný článek, na co vše se dá použít atd.? Vůběc to neznám totiž. Díky.

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papayo, recenze na skin protectant jsem psala a najdeš ji zde:
      http://levanduleodlutense.blogspot.cz/2012/03/eight-hour-cream-skin-protectant.html

      Vymazat
    2. Díky moc moc moc.

      Vymazat
  4. P. S. Podívej se ke mně na blogsale, třeba Tě tam něco zaujme. ;-)

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/08/nabizim.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D zkus to tady, májí ho fakt za levno:
      http://www.lekarna.cz/elizabeth-arden-eight-hour-cream-tube-30ml/
      30ml za 144,-:-)

      Vymazat
    2. Jo a díky za nabídku, mrknu se:-)

      Vymazat
  5. já měla ten Pure Nature čistící gel a vůbec mi to nepomohlo. Smrdělo to jako vzdoch, no prostě fuj už nikdy více! Ale Milk&Honey je nejlepší řada od Oriflamu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wesulle, já ty čistící gely od Oriflame nemám ráda. Ani z jedním jsme nebyla spokojená, takže ani tento s čajovníkem nebudu objednávat:-)

      Vymazat
  6. Olejíček jsem si moc oblíbila. Růžové vajíčko používám pod oči a jako balzám.

    OdpovědětVymazat
  7. Na blogu mám nový článek o řadě Studio Artist ;-).

    bourjois.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. :DD nemohu si odpustit drobnoucke rypnuti k "FOOD CREAM". nejdriv jsem ho hledala na obrazku, pak mi doslo, ze to je preklep:-) milé:-)

    jinak teda ja oriflame nemusim, vsimla jsem si takhle po blozich, ze leckdo ma tehle firme pozitivni vztah, ktery byl navazan za pubetalnich let, tak tohle nejak nesdilim..
    firma jako takova mi nejak svou prezentaci nesedi, co me vylozene dokaze rozcilit jsou neprofesionalni katalogy (na konkretni noticku - nesmyslne fotošopované fotky, prazvlastni texty u popisu vyrobku, system slev - tak pokud chci neco prodat za nejakou cenu, tak at ta cena zustane, pokud uz to teda neni prosle:D a pokud to chci prodat za nizsi, tak nemusim se prece tvarit, ze "je to sakra ted ve sleve, ber to desetkrat, mařko!!"; jako chapu, ze proste marketing firmy je takovyhle, ale zaroven tohle je neco, co mi nevyhovuje.

    pokud se pro me takhle situace vyhroti, nehrnu se ani do vyrobku, na to je na trhu neskutecne siroka nabidka jinych firem, abych i pres tohle nakupovala u oriflejmu.

    (nicmene moje macecha mi vytrvale uz asi 15 let dava k narozeninam vzdy nejakou oriflejmí vychytavku:DD nejsem si jista, jake mnozstvi potouchlosti v tom je:-))

    (to jsem se nejak rozepsala... mmm snad to neva:-)

    OdpovědětVymazat
  9. :-D
    Děkuju ti za upozornění, hned to napravím. Co se týče marketingu Oriflamu, Avonu, Yves Rocher, mě to taky vadí. Nelíbí se mi čekat až bude můj oblíbený výrobek ve slevě, na druhou stranu kolikrát dají slevu obrovskou a to pak koupím i několik kusů najednou a žiju z toho třeba celej rok:-)

    Nic není černé ani bílé, každá značka má dobré i špatné produkty a některé ceny v drogeriích jsou taky dost předražené(stačí se mrknout na složení krémů Loreal a Nivea apod., je to samý minerální olej, silikon a paraben)ale udělají tomu vytuněnou reklamu, atraktivní obal a krásnou modelku či herečku jako důkaz...a nekup to za tři stovky, když to používá i Rachel...ach jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha no mas pravdu:D proto se ted v frogerii taky uz moc nevyskytuju, stve me o to, jak je to vsechno omatlany, hlavne dekorativka, uplne se mi otviraj vsechny kudly v kapse:D

      jinak jsem jeste puvone chtela napsat, ze mi vai to oriflejmí "no a tohle je fialova flaštička a to vám vycisti pory a tohle, to je zase červená flaštička, je tam jine barvivo a jina chemicka vune, mimo to teda letela kilometr od tovarny jahoda, a to vam zase pro zmenu vyhladi vrasky"

      ... ale jak jsem se rozohnila nad temi fotkami a tak, zapomnela jsem to napsat:D

      Vymazat
  10. Anonymní2:17:00

    Nemohu se tedy vynachválit výrobky řady Eccolagen, na mě mají tedy skutečně zázračný účinek, obzvlášť vyplňovač vrásek...nic jsem od něj neočekávala a byla jsem hodně překvapená...teď budu zkoušet jeden krém z řady diamond cellular, tak jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...