Prohledat tento blog

úterý 7. srpna 2012

Sally Hansen Salon Manicure odstín 310 Guilty Pleasure

Laky na nehty, to není moje potěšení:-). Jenže ono se to začíná pomalinku měnit. Objevuju stále lepší a lepší laky na nehty a zjišťuju, že některé vydrží bez porušení třeba i čtyři, pět dnů. Jako například tento lak od Sally Hansen. Sám výrobce předesílá, že se jedná o lak používaný v nehtových salonech. Stačí dvě vrstvy tohoto laku. Kombinuje 5 kroků: podkladový lak, posilovač nehtů, růst nehtů, barva a svrchní lak. Je to skutečně pravda?

PRO ZVĚTŠENÍ KLIKNĚTE NA FOTKU

PRO ZVĚTŠENÍ KLIKNĚTE NA FOTKU
















Odstín Guilty Pleasure je v podstatě metalická zlatá barva házející v určitém světle bronzové odlesky. Barva není žádným výkřikem originality, ale je nositelná celoročně a mně osobně se velmi líbí. Jak jsem tak trochu cáklá přes ty parfémy, tak bych tento lak doporučila všem milovnicím J'adoru nebo třeba Gold od DKNY, krásně by se to doplňovalo:-D.



















Lak co do kvality je velmi dobrý. Nejlepší co jsem kdy měla možnost vyzkoušet. Výrobce doporučuje lakování ve dvou vrstvách a já souhlasím. Perfektně kryje, se štětečkem se mi velmi dobře pracuje, jediný nedostatek na fotkách jsou jen mé nehty:-). Ve složení má korálový vápník a komplex mořských minerálů pro růst a zpevnění a  protein z perel pro vyhlazení nehtů. Dále pak mořskou řasu pro výrazný lesk. Je fakt, že po odlakování jsem měla nehty v lepším stavu než po odlakování mých Rimmelů a Essenců:-).


Dalším plusem je jeho výdrž. Neporušený vydrží, alespoň mně,  čtyři dny. Slibovaných deset dnů bohužel ne. Podotýkám že jsem s ním škrábala brambory, drhla sprchový kout, strouhala jablka na štrůdl a rýpala se v záhonu, takže žádné lážoplážo...
Dobře se odlakovává. Na výběr máte z 27 odstínů a seženete ho v drogerii DM za 250,-Káčé.
Pokud máte slevovou DM knížku tak vás vyjde na necelé dvě stovky.
Ještě dodávám, že je ho 14,7 ml, tudíž se opravdu oplatí.

Máte, znáte? Líbí se vám?

22 komentářů:

  1. Znám, líbí se mi, ale bohužel nemám. V DM kolem SH laků chodím pořád a jenom se kochám :D momentálně se mi za jeden lak nechce dávat přes 200,-.., ale jednou na něj určitě taky dojde řada, rozhodně bych alespon jeden chtěla vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci,ale za to množství se fakt oplatí. Chápu, když nejsou finance. Těch barev co tam mají, nejde si nevybrat:-D

      Vymazat
  2. Tak a je rozhodnuto, díky tvé recenzi si pro nějaký brzy půjdu. Ještě si musím obstarat tu slevovou knížku, aby vyšel levněji :-) Já jsem si nedávno koupila jeden (modrý) odlakovač od SH a zatím ho tedy doporučit nemůžu. Nevím, jestli to je spíš lakem, který jsem předtím měla, nebo odlakovačem, každopádně se mi i přes aplikaci base coatu nehty obarvily na pár dní na modro :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, Kikino, tož díky ti za tip, odlakovači se vyhnu obloukem a zůstávám u odlakovače Cien z Lidlu:-)

      Vymazat
  3. Už dlouho mám vyhlídnutý jeden odstín tohoto laku, tak jsem ráda, že je ve slevové knížce a vyjde mě na 124 kč. Někde k němu ještě měli pilník, tak to by byl skvělý bonus, snad se brzo dostanu ho koupit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lendo, díky za opravu, opravdu stojí tolik se slevou, ale lak kupovala kamarádka(které i patří) a já tudíž nevěděla přesnou slevu. Vím jen že ji kupovala s kuponem DM jelikož jsem byla zrovna u toho:-D

      Vymazat
  4. Krásná manikúra a ani ten odstín není špatnej. Vlastně se mi na Tobě líbí, ač bych si ho v obchodu asi sama nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, no manikúra nevím nevím...v podstatě žádná:-D Zlatý odstín se mi teď na léto moc líbí, je velmi slušivý:-)

      Vymazat
  5. tak od Sally Hansen nic nemam, ani jsem to u nas nikde nevidela, ani v DMku.Ale stetecek vypada dobre :) A ohledne tem krokum, ja pouzivam jen lak a top coat (nekdy) a kdyz zrovna nemam zadny lak tak si nechvama nehty nalakovane jen nejakym posilovacem nebo kalciovym gelem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeanny, já měla od Sally lak s diamantem na obalu a ten byl příšerný, lepil, schnutí bylo otřesné, hned se loupal...ale tento je už jiná liga, řekla bych, že se vyrovná OPI apod...

      Vymazat
  6. zrovna takový zlatý lak teď hledám, ale stále nemůžu objevit ten pravý. tento vypadá krásně, ale ta cena docela bolí. Na množství to u mě laky nevyhrají, mám radši ty menší, kdy je reálnější šance je vypotřebovat dřív než zaschnout. ale nasadila si mi brouka do hlavy. Třeba někdy když budu v dobrém rozmaru, tak po něm sáhnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stannah, z DM kuponem vyjde na 129,- což je super cena.

      Vymazat
  7. tak to je parada..tiez som si tento lak vsimla v DM, ale nelakalo ma to ho vyskusat...tak ale teraz by som ho chcela podrobit skuske :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vždycky kolem nich mlsně chodím a říkám si: nene, je to moc drahé. Ale nalakála jsi mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papayo, zkus to s tou dm knížkou, nebo se poptej v okolí zda nezůstane volný poukaz nějaké kamarádce, za 129,- se to oplatí:-)

      Vymazat
  9. Neznám a ani nevyzkouším, protože na mě by byl ten šteteček široký. Já potřebuju úzký, abych měla dost prostoru, jsem nešikovná a na dva tahy to rozhodně nedám. :-) Já mám teď lak od Flormaru, byl mi tedy věnován a koupen v zahraničí, ale mám dojem, že by je měli mít i u nás (zahlídla jsem je shodou okolností nedávno v Tetě, alespoň si teda myslím, že podle charakteristického obalu je tam měli) a cenově bude asi vycházet o něco příznivěji (ale je ho teda 11 ml), co jsem tak vyčetla na netu. Chtěla bych si totiž pořídit další, jsem s nimi co se výdrže týče, spokojená. Mně na těch rukách vydrží máloco a Flormar mě překvapil. Vydržel mi pět dní ve skvělém stavu (dvě vrstvy laku bez ničeho) a to se mi ještě zlomil nehet, takže jsem manikúru teda sundala a předělávala. Nepočítám teda teď to, že ruce neustále máčím v chlorované vodě a blbnu v bazénu, to nepřežije, ale jinak dobrý. (Možná, kdybych nebyla líná na nějaký nadlak...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Flormar v Tetě? Díky za informaci, zítram tam jsem jak na koni:-) A myslím si, že ten štěteček není taková tragédie, kamarádka má malé dorbné prstíky a lakování s ním jí vyhovuje.:-)

      Vymazat
    2. No, pokud mě nezmátla nějaká jiná značka s podobným designem, tak ano. :-) Já si tam šla pro barvu na vlasy (kterou samozřejmě neměli.). :-)

      Vymazat
    3. No poohlídnu se, každopádně velmi zajímavé info, já mám flormar spojený s nedostupností a Tetu mám hned naproti autobusového nádraží a nechodím tam ani nevím proč:-)

      Vymazat
  10. Děkuji za recenzi. Mám teď slevovou kartičku na Laky Sally Hansen na 99,- takže musím říct, že z nějakých 200 - 250,- se to opravdu vyplatí. O této značce jsem už slyšela, ale nikdy jsem neměla chuť si jí koupit...zítra to napravím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...