Prohledat tento blog

čtvrtek 30. srpna 2012

V hlavní roli červená pusa

Zdravím vás, mé milé čtenářky.
Červené rty moc často nenosím, ale sem tam si je neodpustím. Mám celkem problém sehnat odstín červené k mému typu. Naposledy jsem si koupila červenou rtěnku BarryM a byla na mě příliš křiklavá a vůbec mi neslušela. Jaké překvapení se konalo, když jsem ji nedávno vytáhla a opět vyzkoušela. Sedla mi jako ulitá. To je to mé opalování, změnila jsem barvu kůže a rázem se v červené cítím jako ryba ve vodě. Omluvte prosím fotky, jsou nic moc a já zrovna marodím takže nejsem úplně čerstvá a v dobré náladě, možná to na těch fotkách půjde poznat. Ale čert to vem, hlavně ať vám líčení sedne, hrozně ráda potkávám na ulici mladé kočky s výraznými rty(teď nemluvím o těch zmalovaných), je to radost pohledět.

PRO ZVĚTŠENÍ KLIKNĚTE




Takový makeup je vhodný i na den, jde jen o to nevzít si k němu pohorky a tepláky. Prostě jen tak jemně dokombinovat a hlavně to s ničím dalším na obličeji nepřehánět. Taky je dobré použít korektor na nedokonalosti. Pihy nemám šanci překrýt a teď v létě nejsem blázen abych používala makeup, proto jsem zvolila BB krém Esteé Lauder nebo prostě sáhněte po nějakém tónujícím krému či pudru.

Korektor jsem nanesla pod oči, teď jak jsem nemocná mám celkem nechutné kruhy pod očima, fňuk, a taky kolem nosu, kde mám bohužel rozpraskané žilky a červená na rtech by je ještě víc zviditelnila. Pudr jsem nepoužila, jelikož jsem majitelkou suché pleti.

Tváře jsem jemně poprášila bronzerem od Elf, odstní Golden.

Oční stíny jsem zvolila nenápadné, pokud máte pěknou pleť, nemusíte stíny ani použít, stačí řasenka. Já zvolila stíny od Essence a to konkrétně v odstínech 22 Blockbuster(světle béžová, tělová barva, matná), ten jsem nanesla na celé víčko až k obočí a do vnitřního koutku oka. Druhý stín je v odstínu 46 Taupe of The Pops, jemný třpytkatý odstín bronzovo-hnědo-šedý. Taky jsem ho nanesla pod oko.

Řasenka Gosh byla nanesená jen na vrchní řasy v jedné vrstvě.

No a na závěr červená rtěnka BarryM v odstínu121 Red Box Pillar(pod ní doporučuju nanést balzám).




Výrazné rty, jste příznivkyně? Líbí se vám líčení, vyšly byste takto z domu? 

37 komentářů:

  1. Krásný odstín máš! Mě se červené rty líbí hodně a ráda je i nosím, používám fix na rty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky fix používám, jen mám problém že mi rty strašně vysušuje.

      Vymazat
    2. Já teda přes něj používám balzám, bez něj bych ho mít asi taky nemohla, ale já zase nejsem na rty moc háklivá co se týče šupinek nebo suchých rtů...

      Vymazat
  2. naozaj ti sadla! :) mne sa výrazné červené pery veľmi páčia, aj ich celkom často nosím, samozrejme vhodne k tomu, čo mám na sebe a vhodne aj k zvyšku líčenia :) ..a snažím sa ignorovať tie pohľady okoloidúcich, čo si idú oči vyočiť.. je to bieda na Slovensku, akonáhle sa zjaví niekto iný, čo sa odlišuje od masy, niekto výraznejšie oblečený, alebo nalíčený, tak už je oheň na streche :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...já si myslím, že většina lidí se dívá v tom dobrém slova smyslu, kolikrát taky civím když se mi něco líbí a může to působit pro dotyčnou třeba nepříjemně:-D Takže jen do toho, rtěnka k ženě patří, je to navýsost ženská záležitost:-)

      Vymazat
  3. Mně se červené rty hrozně líbí, ale prostě nejsem schopna se odhodlat s nimi někam vyjít. Nejsem zrovna vyhledávačka pozornosti a tohle je asi součástí daně za nenápadnost :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MissBB, třeba časem se to zlomí:-)

      Vymazat
    2. Budu doufat :-)

      Vymazat
  4. Ta rtěnka ti fakt sekne! Koukej ji nosit co nejčastěji ;-)

    Mám doma pár dní Drench od Illamasquy a taky ještě Pirate od Chanelu. Zrovna tu chanelku dneska mám k bílé košili a velmi jednoduchému líčení sestávajícího z černé horní linky, řasenky a holé pleti :D Jsem taky opálená a pleť se mi vyčistila, takže nic víc nepotřebuju. Ale popravdě si myslím, že ty rudé rty budou vypadat lépe k bledší pleti... otázka je, v jakém stavu ta pleť potom bude, protože červené rty vyžadují bezchybnost.
    Mmch, takhle syté výrazné rtěnky jsem nikdy neměla a je to celkem oříšek to nanést. Inu, člověk se stále učí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ještě ty perly... to je k takové červené dokonalý doplněk! Vypadá to tak nějak glamour ;-) Ale když je to vkusné a nepřeplácané, tak se podle mě dá zkombinovat hodně šperků, jen nějaké etno a plastovou bižu bych asi vynechala...

      Verunka

      Vymazat
    2. Pleť ti závidím a souhlasím že červená je k bledé pleti pěkná, jen zrovna tento odstín sluší více jemnému opálení. Jinak rtěnku vťupkám do nabalzámovaných rtů, bez konturky bez štětečku, tato rtěnka konkrétně se vůbec nerozpíjí, je fakt suchá a drží jak přibitá:-)

      Co se týče šperků tak to vidíme stejně, a ta bílá košile k červené rtěnce, to je dokonalý minimalismus, to se mi moc líbí. Ještě nějaký parfém od Chanelu, třeba Coco edp, dokonalost:-)

      Vymazat
    3. Chmm, tak Chanel zatím nevlastním žádný, když nepočítám jeden či dva odstřiky exkluzivek :-/ Musím (a chci!!) to napravit :D Ale Iris Nobile taky nebyla špatná volba ;-)
      A opálená jsi pěkně, tak nezáviď :) Sluší ti to.

      Vymazat
    4. Iris nobile mám vzoreček, překrásná vůně! Jediný Chanel co jsem kdy měla byl Chance Eau Fraiche a ve finále jsem se ho musela zbavit. Jo a ještě odstřik Allure edp, pro mě nenositelná dusivá růže...bohužel.

      Vymazat
  5. Woow, ta rtěnka ti fakt moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, je fakt, že se v ní cítím tak nějak přirozeně.

      Vymazat
  6. Fakt ti to krásně sedne. :) Já jsem teď bohužel měla trochu horší období, což odnesla pleť, která vypadá hrozně, nemůžu si tedy zase nějakou dobu dovolit nosit rudou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, tak třeba až se ti pleť zlepší, já tu svou taky nemám OK, moc jsem se o ni na dovolené nestarala a párkrát jsem se i přismahla:-(

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, moc ti to sluší! :-) Já červené rtěnky nenosím, maximálně červený lip stain :) Ale abych pravdu řekla, tak mě hrozně láká značka BarryM, ale pořád se nemůžu rozhodnout mezi několika produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, tobě by červená jistě moc slušela, pleť máš s fotek dokonalou, tak bys to snad ani nemusela dolaďovat makeupem stejně jako Verunka, zkus to alespoň doma jak by ses v ní cítila.

      Vymazat
    2. Tak to ti děkuji, snažím se pleť často čistit a tak a zatím to funguje :-) Ráda bych do červené rtěnky šla, takže budu zkoušet, jak radíš :)

      Vymazat
  9. chtěla jsem napsat Z fotek, omg:-(

    OdpovědětVymazat
  10. Levandulko, jsi krásná, moc Ti ta rudá sluší. Já teď u počítače taky sedím s červenou (ač teda oranžovější) a taky testuju, zda jsem typ na takhle výrazné rtěnky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko díky, oranžová je krásná, mám takovou od S-he a ráda si ji občas dám.

      Vymazat
  11. Asi se ode mě nedozvíš nic nového, ale ta rtěka ti prostě strašně moc sluší! :D
    Mně se červená nejlíp nosila v zimě..akorát jsem měla pocit, že na mě každý blbě čumí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ta od Kate, jojo, tak ta mně vůbec nesluší, ale tobě strašně moc!!:-)

      Vymazat
  12. ahojky, zvu Tě na svojí giveaway :)budu ráda když Tě tam uvidím ;* http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  13. Ta výrazná barva na rtech ti děsně sluší :) To já si občas taky ráda vyjdu s výraznými rty, jen ta červená mi bohužel nepasuje, ani když jsem opálená :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale určitě zkoušej dál, určitě se najde barva co ti sedne:-)

      Vymazat
  14. červené rty v ruznych odstinech a intenzitach miluji, takže za me ano, moc rada bych to vidala ve meste casteji.

    podle me cervene rty se hodi i k blede pleti, sama jsem velkou cast roku mrtvolne bila:DD a rude rty pak krasne vyniknou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně jak píšeš, ale musí se zvolit dobrý odstín:-)

      Vymazat
  15. Anonymní15:47:00

    No jooo, kdyz mas takovy krasny rtiky, to se ta cervena nosi! Ja mam sice plne rty, ale celkove malou pusu, tak si myslim, ze bych vypadala jak karikatura. Barva je moc hezka, slusi Ti neskutecne a navic mas nadhernou a zvlastni barvu oci. Jsi kocka!
    L.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento odtien červenej je krásny a strašne ti pristane :) od Barry m planujem si kupiť nejaky ruž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ostatní rtěnky jsou pravděpodobně více hydratační, asi je to nešvar jen té mé červené:-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...