Prohledat tento blog

úterý 4. září 2012

Bobbi Brown Eye Shadow

Není nad to, když výrobky plní svou funkci, jsou účelové. Vyloženě nemám ráda, když si něco koupím a ono to nefunguje tak jak má, a nemusíme se zrovna bavit o kosmetice. Tohle je ovšem kosmetický blog, takže jako příklad bych mohla uvést řasenky pod sto korun. Většina takových řasenek je na prd. Opadávají a tím pádem vypadáte jako šmudla. Makeupy, tady už cena až tak nerozhoduje, co dělají mapy, oxidují a hlavně nedrží. Teď se dostávám k podstatě věci. Vás baví si kupovat dekorativku která nedrží?? To jako bych si koupila auto které po natankování ujede kilometr. Uvědomujete si to vůbec? Na co mi je rtěnka, tvářenka, makeup, stíny, rozjasňovače, když nedrží? Přece si ty věci kupuju, abych se namalovala. Obraz taky nemalujete s tím, že vám za hodinu vybledne...
  Tak, mírně příkrý proslov máte za sebou. A taky si po jeho přečtení uvědomuju, proč mi stojí za to si koupit Dior nebo Mac...Z mé strany je to především o té výdrži(a ano, můj nejoblíbenější makeup je Double Wear od Estée Lauder)...Uf.
  A teď se dostáváme ke krystalické podstatě právě tohoto postu a tím jsou stíny od Bobbi Brown. Vypláznete pětistovku za jeden odstín a co dostanete?


KLIKNUTÍM SE ZVĚTŠÍM

KLIKNI A JÁ BUDU VELKÝ



Chvíle napětí...dostanete oční stíny:-D. Jakože fakt oční stíny, ne hnedsevypařímapřitlačpřipoužití stíny, skutečné oční stíny které jsou od toho, aby vám posloužily celý dlouhý den nebo noc. Odstín Black plum je tmavá vínová barva, teda nevím jaké rostou švestky v Anglii, zjevně mnohem tmavší a vůbec jinačí než u nás..Na očním víčku vypadají jako párkrát vypraná černá. Takže barva dokonalá pro kouřové líčení. Pigmentace je velmi dobrá, stíny nepráší, barva matná. Výdrž óldej, celodenní.

Odstín Slate aneb břidlice, já jako starej dobrej zálesák moc dobře vím, co to je břidlice a jako jo, barva tak nějak koresponduje. Pro většinu z vás menší popis(to kdyby vám nestačila fotka), je to světle šedá, matná barva, která taupe viděla nejen z rychlíku, možná to byl osobák. Fakt pěkná, nositelná šedá, pěkně zvýrazní oko, dobrá na stínování a drží...Já už bez ní nedám ránu.

Balení pěkné, čisté, bytelné, minimalistické. Přesně dle mého gusta.

Suma sumárum se tyto oční stíny vyplatí a je to další dobrý výrobek od značky Bobbi Brown který mohu doporučit.  Když si vezmete gramáž 2,5g, nemáte možnost je spotřebovat za rok, možná ani za dva...

Znáte, máte, vaše dojmy? Které oční stíny máte rády vy? Klidně se můžete vyřádit a napsat mi i odstíny...


28 komentářů:

  1. jj, úplně souhlasím, přesně z téhle řady mám a jsou boží, drží, vydrží a je jich hodně :) (recenze je výhledově připravená ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Tak to jsem ráda že máš stejné dojmy:-) a už se těším na tvou recenzi:-)

      Vymazat
  2. Taky mě vždycky naštve/zamrzí, když si koupím něco, co vypadá jako bezva kup ... a nakonec tím mužu malovat akorát tak obrázky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojojo, taky znám...a kupodivu to kolikrát nejsou ani ty nejlevnější věci:-)

      Vymazat
  3. Tak já zrovna do stínů zas tolik neinvestuju, jelikož nějak nepotřebuju ke štěstí vyložené syté barvy... spíš naopak, asi bych nevěděla, co s nimi :-D A asi nemám žádné, které by pro mě byly nepoužitelné... Já nevím, mně asi vydrží na očích cokoli nebo co :-D Mám hrozně ráda quad stíny od Avonu a ELFu, ty jsou pro mě akorát, nebo třeba Joko Virtual :-) Pětistovku za stíny bych nedala, ale zas jsem schopná hodně připlatit za jiné věci, takže plně chápu, každý má prostě to svoje :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se stíny od Elf jsem taky vcelku spokojená, ale nemají takovu výdrž, alespoň ne na mém víčku...

      Vymazat
    2. Ono je to trochu na náhodu, aspoň u mě. Některá barva drží skvěle, některá ne, ale pro mou minimalistickou potřebu to jde :-)

      Vymazat
  4. Ta švestka mě dostala. A jakože hodně sytej odstín, jo? A skutečné stíny:-)? To pro mě možná bude novinka, moje stíny jsou většinou ty v kategorii: hnedsevypaří...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, jo je to 100% pigment dá se říct, ale i stíny s drogérie jsou kvalitní, jen jich není mnoho a většinou to jsou stíny tekuté...Teď má krásné stíny loreal, takové pěnové nebo jak to nazvat. Překrásné odstíny, jen jsem zkoušela pouze na ruku, tak nevím jak jsou na tom s výdrží na víčku.

      Vymazat
  5. ja by som rada od BB nejake tiene vyskusala, ale u nas nie su k dostaniu a este som nedospela do stadia, ze by som ich chcela natolko, aby som ich objednala cez net..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. evie, je i dost jiných kvalitních stínů:-) Třeba od Dermacolu...

      Vymazat
    2. alebo UD:) a Lóreal:)

      Vymazat
  6. Stíny vypadají moc pěkně, ale já bych se celkem bála (zvláště u tmavších), abych to s nimi nepřehnala :-) Jinak světlejší odstín mě zaujal, po nějakém podobném se asi podívám, protože ho ve své sbírce ještě nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, nanáším štětcem a tak ta tmavá celkem jde i rozmazat...ale je hodně intenzivní, leda tak na večer. Přes den používám jen tu šedou.

      Vymazat
  7. Moje obľúbené sú rozhodne paletky UD Naked a Sleek Au Naturel! Musím však povedať, že v tomto konkrétnom prípade má intenzívnejšie odtiene, krémovejšie a pigmentovanejšie tá lacnejšia z nich, a to Sleek... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O paletkách Sleek jsem četla tolik chvály až se divím, že ještě žádnou nemám. A pokud je ještě lepší než UD tak není důvod váhat, díky za popostrčení:-)

      Vymazat
  8. Já jsem si chtěla na dnech Marianne koupit tu paletku Desert Twilight, kde je 8 stínů, ale všude jsou na ní negativní recenze, že půlka stínů je špatně pigmentovaná, a právě tam ty slečny píšou, že se to s Mono stíny od Bobbi nedá srovnat, takže je asi lepší si je koupit takle jednotlivě, já do paletky určitě nepůjdu, bojím se. Tyhle vypadají oba krásně, obzvlášť ta barva do šeda je krásná!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O paletce jsem neslyšela, stejně mám raději mono oční stíny, ani nevím proč...Šedá barva je moc krásná, totálně přirozená:-)

      Vymazat
  9. Wow, tyhle stíny vypadají hodně super! Dala bych si je líbit :).

    OdpovědětVymazat
  10. stíny jsou krásné! chápu investici do makeupu, se stíny je to horší, ale to bude tím, že téměř nepoužívám, takže bych za ně 500 fakt nedala. Nicméně chápu, že za kvalitu je třeba si připlatit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chápu, je to drahé, ale když se trefíš do odstínu tak máš funkční stín na dva roky a to už se vyplatí:-)

      Vymazat
  11. Anonymní19:59:00

    Haaa, ta Plum je krasna!! Akorat mi prijde dost podobna Plum Pop od Estee Lauder, kterou vlastnim a taky dlouho vydrzi.. Nedas sem i fotky liceni, prosim? Sedou nenosim, neslusi mi, bohuzel. V lete jsem si od B.B koupila limitkovy mono Sparkle Eye Shadow Sunlight - nadhera! Presne pro opalenou plet a nekonecne letni vecery!
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L., tak fajn, můžu udělat fotky a udělat takový skromný článek o kouřovém líčení s použitím odstínu black plum:-) Limitky od B.B. musí být úžasné, to věřím:-)

      Vymazat
  12. souhlasí s tebou, ale já někdy šáhnu po nějaké levnější kosmetice jako je Essence nebo NYC :)

    OdpovědětVymazat
  13. No přesně-ten úvod jsi fakt vystihla! Stíny vypadají pěkně, BB musím ještě pořádně prozkoumat:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...