Prohledat tento blog

pátek 21. září 2012

Denní péče o mou pleť-co mně vyhovuje nejvíc

Přeji vám příjemný pátek,
dnes bych vám chtěla představit produkty, které se staly nedílnou součástí mého každodenního života. Všechny jsou již pořádně odzkoušené a fungují. O jejich kvalitách svědčí i fakt, že si je kupuju pravidelně.



 Na masku se zapomnělo, takže doplňující fotka Mint Julep:-)...(Jinak masek mám doma taky hodně, ale tato mi k srdci přirostla nejvíc)...

Nejsou zde všechny výrobky, dost jich používám nárazově a tudíž ne denně. Určitě mezi ně patří micelárka od Biodermy, konkrétě ABCDerm. Totiž, nelíčím se denně, přes víkend skoro nikdy, to většinou vyrážíme do přírody a tam to fakt nemá smysl, tudíž micelární vodu nepoužívám denně.







Začínám čištěním pleti. K tomu mi pomáhá čistící mýdlo Coal face s výtažky z černého uhlí, které mou pleť vydrhne jako nic jiného, bez pocitu pnutí, jen dokonale vycíděná pleť. Stačí obličej navlhčit, vzít kousek coal  face a přejet po něm jako byste pracovaly s kouskem mýdla:

















Dále pak nanesu noční nebo denní krém. Na noc používám noční krém pro citlivou pleť od Alverde. Čím déle ho používám, tím raději ho mám. Druhé balení. Jako denní krém teď používám Hydrabio sérum od Biodermy. Je skvělé v tom, že se rychle vsaje, pleť jakoby vyhladí a hlavně skvěle hydratuje po celý den:

















Oční krémy celkem často měním, málo který mi oční okolí zvlhčí po celý den. Jeden z mála účinných očních krémů je určitě Rival de Loop, který mi oční okolí hydratuje opravdu celý den:


















Na rty používám denně několikrát Eight Hour Cream Skin Protectant od Elizabeth Arden(ovšem ten používám téměř na vše, včetně vlasů):


...Mezi tím vším si dám sem tam peeling, teď momentálně od Biodermy, taktéž z řady Hydrabio. Velmi často masky střídám, ale nejlepšího výsledku jsem dosáhla s Mint Julep od Queen Helene.

Jo a denně používám antiperspirant, ale to snad v dnešní době každý a kdo ne, ten patří do pekla:-D...

Tak to je vše...Tyto věci používám a mé smíšené/suché pleti dělají dobře. Nemám šupinky, vrásky navíc, rty mám hladké i v zimě. Teda, snad to nezní moc vychloubačně. Jen tím chci říct, že se správnou péčí dosáhnete stejného výsledku. Sem tam pupínek se objeví, ale na hormonální výkyvy je kosmetika krátká.

A jaká je vaše denní péče o pleť?


25 komentářů:

  1. Já používám peeling od Rival de Loop, Sébium mycí gel od Biodermy, krém Pore Refiner od Biodermy a občas Linolu a Sudocrem :) Jinak ta Ardenka mě docela zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ardenku chválím kudy chodím:-D Doporučuju i tobě. Jinak peeling od Rival určitě časem testnu i já, mají celkem fajn výrobky:-)

      Vymazat
  2. Hydrabio sérum od Biodermy mě fakt zajímá, přemýšlím, že po Vichy najedu na tuto řadu od Biodermy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Violets, sérum je vynikající a chci pak na něj dělat samostatnou recenzi, protože si to tento výrobek zaslouží. Lepší "zvlhčovač" pleti, který se zároveň okamžitě vstřebá a vyhladí pleť skoro jako podkladová báze, jsem ještě neměla:-)

      Vymazat
  3. Tak tyhle výrobky jsem nikdy neměla, ale Biodermu bych ráda vyzkoušela, je na ni hodně pozitivních ohlasů :-) Osobně peelinguju každý druhý den, střídám peeling na problematickou pleť a výživný. Sice všude čtu, že jednou za týden je to akorát, ale mně to nějak nestačí :-D Moji oblíbenci jsou rozhodně maska a sérum s rýží a sake od Avonu, ty krásně voní a opravdu vyhlazují a osvěžují pleť, nebojím se doporučit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MissBB, díky za tip na Avon. Jinak samotný Coal face od Lush obsahuje jemňoulinké částečky, které pleť krásně obrušují. A ten používám denně. Taky mi peeling svědčí častěji.-)

      Vymazat
    2. Nikdy by mě nenapadlo používat uhlí na obličej, ale hádám, že to fakt dává smysl! Je to pro mě hodně nezvyklý, ale zajímavý, docela bych to i vyzkoušela, tak třeba na něj někde narazím :-) Nebo je objednané ze zahraničí?

      Vymazat
    3. Lush má český eshop:-)

      Vymazat
  4. Super tip na článek. Ten bych povinně nařídila všem blogerkám, neboť tohle očumování cizích produktů (a čtení o nich) mě fakt baví:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, souhlasím, já taky ráda očumuju obsah kabelek a co mají v koupelně:-D A to i nestoudně na návštěvách:-D

      Vymazat
    2. To je strašný zlozvyk, když jsem u přítele, tak vždycky jen číhám, kdy se jeho máti otočí, a začnu se jí hrabat v kosmetické taštičce, jelikož si nemůžu pomoct a zajímá mě, co používá :-D Ale ona se moc neotáčí... tak je to pro mě stále velká neznámá, ta tajemná taštička! Jako ne že by mi to na něco bylo... prostě jsem jen vlezlá :-D

      Vymazat
  5. Ja sa snazim okliestit moj vyber kozmetiky v kupelni, lebo sa fakt uz nemam kam pohnut :D ale v podstate s tebou suhlasim, plet treba cistit, raz za tyzden piling a inak pravidelna hydratacia. nic viac ani nic menej..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tino, s tím množstvím mi povídej...mám několik košíků plných kosmetiky a stejně nejvíc používám těchto pár věcí...a stejně kupuju další a další...:-D

      Vymazat
  6. Anonymní3:30:00

    taky jedu v Biodermě :-) Micelárku ráno i večer, ráno Hydrabio Legere, večer Hydrabio Serum, plus oční krém taky od Biodermy :-). Peeling každý druhý den Clinique 7day scub :-). Mám smíšenou pleť a tato péče mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oční krém od Biodermy si chci časem pořídit taky, tak uvidíme. Řada Hydrabio se jim moc povedla:-)

      Vymazat
  7. můžu se zeptat, kde kupuješ tu masku od Queen Helene.? slyšela jsem, že je podobná Mask of Magnaminty z Lushe, tak bych jí chtěla vyzkoušet :) předem díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kyvarzzify, masku kupuju zde: http://www.lekarna.cz/queen-helene/
      ale koukám, že ji už mají vyprodanou...tak ji ještě mají zde:
      http://www.a-vlasy.cz/queen-helene-Cistici-pletova-maska-s-mentholem-mint-julep-170g-p-2183.html#.UFxIgLLN9cQ

      Vymazat
  8. Ty rty jsou dokonalé. Pokud je máš takové i v zimě, klobouk dolů a prst nahoru:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tuttobene, děkuji:-) Vděčím za to Elizabez Arden:-)

      Vymazat
  9. Moc pěkný článek, zaujala mě ta Elizabeth Arden, normální balzámy na rty mně nedělají vůbec dobře, tak by to možná bylo řešení. Nevíš prosím, jaké má složení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evino, opíšu ti to:
      Eight Hour® Cream's apricot colored balm is so effective due to its combination of petrolatum, a skin-soothing beta-hydroxy and vitamin E. This remarkable protectant promotes healthy looking skin and seals in moisture. Petrolatum: A universally acknowledged intensive moisturizer that also soothes and protects the skin. Salicylic Acid: A beta hydroxy acid pioneered by Elizabeth Arden over seventy years ago. It gently exfoliates to encourage smoother skin. Vitamin E (Tocopheryl Acetate): Acts as an antioxidant to help protect the skin from free-radical damage. It is easily absorbed by the skin and has soothing properties. Active Ingredient: (Each gram contains) Petrolatum 568 Mg (Skin Protectant) Inactive Ingredients: Lanolin, Mineral Oil, Tocopherol, BHT, Salicylic Acid, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Vegetable Oil, Zea Mays (Corn) Oil, Fragrance, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool, Propylparaben, Iron Oxides
      Je to z oficiální stránky E.Arden i s vysvětlením:-)

      Vymazat
  10. oční krém určo musím vyzkoušet :) pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  11. Už dlouho mi ležel v koupelně vzorek Coal face. Po tvém článku jsem ho tedy konečně vyzkoušela...a velice mile mě překvapil. :) Mohu se zeptat jak dlouho ti ta kostka vydrží, když ji často používáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dryo, kostku vždy řežu na menší části a při použití dvakrát denně mně vydrží půl roku:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...